بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

این وبلاگ با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است. شما میتوانید سوالات خود در خصوص بازار بورس و سهام را همه روزه در بخش نظرات ثبت کنید و پاسخ آن را دریافت کنید.

لطفا پیشنهادات خود را به آدرس پست الکترونیکی زیر ارسال نمایید:
tehranbourse@yahoo.com
چهارشنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۸، ۱۰:۰۲ ق.ظ

گره خوردن سرنوشت بازار به روند معاملاتی بانک ملت

ساعت 10:بانک ملت در حال مثبت شدن ولی مهم یک ساعت پایانی بازار است.

***

 ساعت 12 : تا اینجای کار روند معاملات عالی بوده بعد جمع اوری صفهای فروش در سهام ارزنده، نوبت به کفسازی و پیاده کردن نوسانگیرها خواهد رسید. بعد بمرور محرکهای بنیادی  پتانسیل رشد را فراهم خواهد کرد.

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۸/۰۷/۱۷
خانم منافی

بورس تهران

وبملت

نظرات (۲)

۱۷ مهر ۹۸ ، ۱۰:۵۱ امیر هندی

 سلام و وقت بخیر استاد عزیز

من قثابت را با شما خریدم و هنوز دارمش، با توجه به اینکه قصفها را پیشنهاد خرید دادید، به نظرتون به قصفها تبدیل کنمش یا اینکه خود قثابت را نگه دارم؟

پاسخ:
خیلی خوشحالم که به استراتژی پایبند بودی و تونستی سود اصلی رو از قثابت بگیری
من از حوالی 360 تومن قثابت رو در کانال معرفی کردم و با توجه به قیمت 2600 تومن امروز، در سود خیلی خوبی هستی.

اگه میخوای خود قثابت رو نگهداری کنی، حد ضرر روی 2300 بذار و نگهدار
ولی نظر من اینه که کم کم دنبال یک سهم تازه نفس باشی

دانا و حفارس و قصفها 

از این بین یکی رو انتخاب کن.
قیمت خرید و حد ضرر و تارگت ها رو هم از کانال نگاه کن.

۱۷ مهر ۹۸ ، ۱۸:۴۲ یک نفر از جزیره آدم خوارها

احسنت امیر هندی!

چه صبر و چه سودی

نوش جانت

انشالله با سودش بی ام دبلیو سوار بشی :)