بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

این وبلاگ با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است. شما میتوانید سوالات خود در خصوص بازار بورس و سهام را همه روزه در بخش نظرات ثبت کنید و پاسخ آن را دریافت کنید.

لطفا پیشنهادات خود را به آدرس پست الکترونیکی زیر ارسال نمایید:
tehranbourse@yahoo.com
سه شنبه, ۲۴ فروردين ۱۴۰۰، ۰۸:۴۰ ق.ظ

روند بازار بورس تهران سه شنبه مورخ 24 فروردین 1400

همانطور که انتظار میرفت، دیروز افزایش تقاضا در بازار بیشتر شد و قفل صف فروش در نماد خودرو باز شد. امروز نیز انتظار میرود که همین اتفاق برای خساپا رخ دهد و این نماد نیز از اسارت صف فروش آزاد شود! البته فشار فروش در نماد خساپا امروز مشهود خواهد بود و ممکن است بعد از جمع شدن صف فروش، مجددا این صف فروش ایجاد شود. اما در نهایت انتظار دارم که این نماد با حجم معاملات خوب، بتواند از پس عرضه های سنگین، بر بیاید! شاخص کل بورس تهران اکنون به محدوده 1.22 میلیون واحدی رسیده است که تقریبا بر روی یک نقطه حمایتی معتبر قرار گرفته است. از سوی دیگر، همزمان با برخورد شاخص کل به این محدوده حمایتی مهم، شاهد افزایش انتشار خبرهای خوب در بازار هستیم! اگرچه این خبرهای خوب در این جو منفی دیده و شنیده نمیشود، اما در نهایت، بازار چاره ای جز واکنش نشان دادن به این اخبار و مولفه های مهم بنیادی ندارد! پس اگر آمده اید تا برای همیشه در بازار سرمایه بمانید، نگران نباشید! و به بازار زمان بدهید تا خودش را با شرایط جدید تطبیق دهد. اما اگر اهل بازار سرمایه نیستید و به اشتباه به این بازار آمده اید، هرچه زودتر تکلیف خودتان را مشخص کنید! چون در غیر اینصورت، این بازار است که تکلیف شما را مشخص خواهد کرد! از موارد بالا که بگذریم، بازار امروز با تقاضایی بیشتر از دیروز روبرو خواهد شد. انتظار دارم ارزش معاملات امروز، حداقل 1000 میلیارد تومان بیشتر از دیروز باشد و این 1000 میلیارد تومان جدید، میتواند قفل تعداد بیشتری از نمادها را باز کند! امروز لیدر بازار، نماد خودرو خواهد بود! انتظار دارم این نماد امروز رنگ سبز را تجربه کند و در صورتیکه این رنگ سبز را تا انتها حفظ کند، میتواند محرکی برای افزایش تقاضای بیشتر در بازار بشود. 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۰۰/۰۱/۲۴
خانم منافی

نظرات (۳)

سلام مهربانان
امروزتان شاد و
سرشاراز عشق و رضایت
سلامتی ساکن جانهایتان
و لبخنـد جاری
بر لبهایتان باشد
شادیهاتون دائمی
و زندگیتون عالی باشـه

سلام به همه دوستان امیدوارم شاد و سلامت باشید 😉🌹

درود بر طلایه‌دار بورس ایران استاد بانوی منافی ویاران باوفای آنحضرت علی الخصوص 🌹پارسا عزیز 🌹

پرواز عزیز خوشحالم که هم شما و هم پدر محترم سلامت هستید .کاملا حق باشماست این بازار واین مدیران بی لیاقت دل دماغ برای کسی نذاشتن ولی اینجوری نمی مونه به قول شاعر چرخ گردون گر دو روزی بر مراد ما نگشت دئماً یکسان نباشد حال دوران غم مخور😉

شفیعی کدکنی به نقل از ابتهاج تعریف میکرد: در مراسم کفن و دفن شخصی شرکت کردم دیدم قبل از اینکه بذارنش تو قبر، چیزی حدود یک وجب سرگین و فضولات تر گوسفند، توی کف قبر ریختن.
از یک نفر که اینکار رو داشت انجام میداد، سوال کردم که: این چه رسمی ست که شما دارید؟ گفت: توی رساله نوشته که این کار برای فرد مسلمان مستحبه و ما مدتهاست برا تمام مرده هامون اینکار رو انجام میدیم .
چون برام تعجب آور بود سریع گشتم یه رساله پیدا کردم و رفتم سراغ طرف،
بهش گفتم: کجاش نوشته؟
طرف هم میره تو بخش آیین کفن و دفن میت، آورد که بفرما.
دیدم نوشته: "کف قبر مسلمان، مستحب است یک وجب پَهن تَر باشد"
احتمالا ایشان مدتها این کلمه را "پِهِنِ تَر" خواندند😐😶

پاسخ:
:)