بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

این وبلاگ با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است. شما میتوانید سوالات خود در خصوص بازار بورس و سهام را همه روزه در بخش نظرات ثبت کنید و پاسخ آن را دریافت کنید.

لطفا پیشنهادات خود را به آدرس پست الکترونیکی زیر ارسال نمایید:
tehranbourse@yahoo.com
شنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۸، ۰۷:۲۷ ق.ظ

روند بازار بورس تهران شنبه مورخ 30 آذر 1398

شاخص کل بورس تهران به کانال 350000 واحدی رسیده و از ابتدای سال تا کنون، رشد 96 درصدی را ثبت کرده است. یعنی در سال 1398، بهترین بازار برای سرمایه گذاری، بورس تهران بوده است و با توجه به پتانسیل هایی که هنوز وجود دارد، در ادامه سال نیز میتواند به این رالی صعودی ادامه دهد. قبلا گفته بودم که تا محدوده 360000 واحد، مشکل خاصی در بازار دیده نمیشود و در آن محدوده (کمی بالا و پایین)، ممکن است با یک اصلاح کوچک روبرو شویم که در زمان خود، آن را با هم بررسی میکنیم. نیازی به گفتن نیست که هنوز سهام خوبی در بازار وجود دارند که میتوانید در آن سرمایه گذاری کنید. فقط در جریان باشید که در چهار هفته پیش رو، روزهای پر نوسانی را در بورس تهران تجربه خواهیم کرد. با نگاهی به روند معاملات چند روز گذشته، به‌نظر می‌رسد که بورس‌بازان درحال خارج شدن از سهم‌هایی هستند که به‌واسطه رشدهای بسیار بالایی که از ابتدای سال‌جاری تجربه کرده‌اند، به سطوح قیمتی بالایی رسیده‌اند. اما از طرف دیگر، ورود نقدینگی جدید همچنان ادامه دارد. همین تقابل عرضه و تقاضا، باعث ایجاد نوسان در بازار خواهد شد. ضمن اینکه شاخص کل نیز با کمی رشد بیشتر، به منطقه مقاومتی مهم خود خواهد رسید. پس این موضوع را نیز در نظر داشته باشید. البته من در کانال VIP، همه موارد و جنبه های بورس را بررسی میکنم و سعیمیکنم سهامی را معرفی کنم که با کمترین مشکل مواجه شوند. پس اعضای کانال VIP نگران چیزی نباشند. 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۸/۰۹/۳۰
خانم منافی

نظرات (۲)

۳۰ آذر ۹۸ ، ۱۲:۰۳ آیاندا پاتوسی

با عرض سلام و خسته نباشی و تبریک شب یلدا

 

ببخشید میشه نظرتون رو درخصوص واحیا بگید

چه اهدافی داره و آیا تعویض ش با سهم شارپ تر مناسب هست

 

از دو سال یک سال و نیم پیش تو پرتفوم دارم، منها رشد قابل توجهی نداشته، می ترسم تا بفروشمش بره بالا

 

با تشکر

پاسخ:
سلام
اگه از یکی دوسال پیش داشته باشی باید الان در سود خوبی باشی. قیمت خرید چنده؟
۰۱ دی ۹۸ ، ۱۲:۳۲ آیاندا پاتوسی

 با سلام و تشکر

حدود 45 درصد توی یکسال اخیر تو سود هستم، به نظرتون الان تعویضش کنم یا صبر کنم؟

پاسخ:
ببین
اگه من بودم، با حد ضرر 4500 نگهداری میکردم تا سهم بهتری پیدا کنم.
اولین مقاومت سهم محدوده 5000 تومان و هدف اول محدوده 5400 هست.