بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

این وبلاگ با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است. شما میتوانید سوالات خود در خصوص بازار بورس و سهام را همه روزه در بخش نظرات ثبت کنید و پاسخ آن را دریافت کنید.

لطفا پیشنهادات خود را به آدرس پست الکترونیکی زیر ارسال نمایید:
tehranbourse@yahoo.com
چهارشنبه, ۱۶ تیر ۱۴۰۰، ۰۸:۲۰ ق.ظ

روند بازار بورس تهران چهارشنبه مورخ 16 تیرماه 1400

موضوع افتضاح بوجود آمده در خصوص قطعی برق!، همچنان ادامه دارد و همانطور که انتظار میرفت، دامن بورس را هم فرا گرفت! بر همین اساس مقرر شده تا از امروز، شرکت های فولادی فقط 10 درصد از برق مورد نیاز خود را از شرکت توانیز دریافت کنند تا از این بحران عبور کنیم! همچنین بر اساس گزارش های واصله، شرکت های معدنی نیز از ابتدای هفته جاری، نهایتا 30 تا 50 درصد از برق مورد نیاز برای تولید خود را دریافت کرده اند تا یکبار دیگر برای همه ثابت شود که فرقی نمیکند کسری بودجه باشد یا کسری برق، راه تامین همه کسری ها، از بورس یتیم! تهران میگذرد!! از موارد بالا که بگذریم، بورس تهران دیروز با ثبت بیشترین ارزش معاملات در سال 1400 توانست رشد 26000 واحدی در شاخص کل را ثبت کند و این شاخص به عدد 1.28 میلیون واحد رسید. مهمترین مقاومت پیش روی شاخص کل، محدوده 1.31 میلیون واحد است که به نظر میرسد فتح این محدوده، کار زیاد دشواری نباشد! البته باید ببینیم که آیا خبر کاهش تولید کارخانه ها به دلیل کمبود برق، تا چه حد میتواند از شدت تقاضا در بازار کم کند. اما اگر این موضوع به درازا نیانجامد، قاعدتا نمیتواند تاثیر منفی زیادی در ذهن فعالان بازار بگذارد. اما در خصوص بازار امروز باید بگویم که انتظار میرود بازار، شروعی پر تقاضا داشته باشد. اما در ادامه انتظار میرود که عرضه ها نیز در بازار افزایش پیدا کند. چیزی که در بازار امروز اهمیت دارد، ساعت پایانی بازار است. در صورتیکه تقاضا بتواند در برابر عرضه ها ایستادگی کند، مسیر بازار برای فتح مقاومت 1.31 میلیون واحد در هفته آینده، هموار خواهد شد.  

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۰/۰۴/۱۶
خانم منافی

نظرات (۳)

❣موفقیت به معنای این نیست که مدام اتفاقات عالی برایت رخ دهد
بلکه یعنی هر روز صبح از خواب بلند شوی و بهترین استفاده را از هر روزت بکنی🍃🍃🍃

#با_خودت_تکرار_کن

🌸 دیگران نمیتوانند سرنوشت شما را تغییر دهند و زندگی شما را کنترل کنند ، تنها قدرتی که دیگران در مقابل شما دارند ، همان قدرتی است که خودتان به آن ها می دهید.

« خداوندا سپاسگزارم » 🌻

سلام 

نظرتون راجع به اوان که گفتید مجمع لغو شد میخوان با قیمت بالاتری برن مجمع فکر کنم میخوان عکس این قضیه اتفاق بیفته یا اینکه با شما لج کردن 

پاسخ:
باید روز مجمع برسه و اونوقت در خصوص قیمت نظر بدی! :)
۱۶ تیر ۰۰ ، ۱۱:۵۹ پارسا کریمی

درود به روح جاویدان لایوبورسی ها استاد گرامی جناب حمیدرضای عزیز و دوستان VIPشکیبای عزیزVIP