بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

این وبلاگ با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است. شما میتوانید سوالات خود در خصوص بازار بورس و سهام را همه روزه در بخش نظرات ثبت کنید و پاسخ آن را دریافت کنید.

لطفا پیشنهادات خود را به آدرس پست الکترونیکی زیر ارسال نمایید:
tehranbourse@yahoo.com
سه شنبه, ۲۲ تیر ۱۴۰۰، ۰۸:۳۲ ق.ظ

روند بازار بورس تهران سه شنبه مورخ 22 تیرماه 1400

با رشد 19000 واحدی شاخص کل در روز گذشته، بورس تهران یک قدم بزرگ برداشت و به یک قدمی مقاومت مهم خود در محدوده 1.31 میلیون واحدی رسید. هنوز ارزش معاملات بالای 6000 میلیارد تومان است و تا زمانیکه در این سطح باقی بماند، نگرانی برای بازار وجود نخواهد داشت! البته اگر بورس تهران سودای شروع رالی صعودی داشته باشد، باید ارزش معاملات به سطوحی فراتر برود و این محدوده 6000 میلیارد تومان، فقط محدوده سکون بازار و میتوان آن را نقطه ثقل بازار اعلام کرد! به اعتقاد من بازار تا زمانیکه مجددا پتانسیل جدید برای صعود فراهم کند، با انتشار اخبار مختلف از صنایع مختلف، نقدینگی موجود در بازار به صورت چرخشی در بین گروه های مختلف صنعت حرکت خواهد کرد! به عنوان مثال، با انتشار معافیت شرکت های حمل و نقل از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده، ممکن است امروز توجه بازار به نمادهای گروه حمل  نقل جذب شود و چند روز مثبت را برای این گروه رقم بزند و بعد از آن با انتشار خبری جدید از گروهی جدید، همین نقدینگی از گروه حمل و نقل خارج میشود و با شناسایی سود، به سراغ گروه جدید میرود! این چرخه در بورس تهران ادامه خواهد داشت تا یک اتفاق روند ساز جدید، در کل بازار شکل بگیرد. با توجه به مطالب بیان شده، به نظر میرسد که پتانسیل و ظرفیت های خوبی برای نوسانگیری دارد که دوستان میتوانند از آنها استفاده کنند. 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۰/۰۴/۲۲
خانم منافی

نظرات (۲)

۲۲ تیر ۰۰ ، ۰۸:۵۱ شکیبا 🌹🌹

سلام صبح زیبای همه دوستان بخیر و شادی 🌹🌹

درود بر روح جاودانه لایو بورسی ها استاد عزیز  حمیدرضا  بزرگوار 🌹🌹

درود بر طلایه‌دار بورس ایران استاد بانوی منافی ویاران باوفای آنحضرت علی الخصوص🌹 پارسا  عزیز 🌹

#جملات_انگیزشی

🌹امروز با احساسی فراتر ازهر زمان دیگر، خدایم را می‌خوانم و ایمان دارم که درهای اجابتش به طرز شگفت انگیزی به رویم باز می شود.

         💚خداوندا سپاسگزارم💚