بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

این وبلاگ با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است. شما میتوانید سوالات خود در خصوص بازار بورس و سهام را همه روزه در بخش نظرات ثبت کنید و پاسخ آن را دریافت کنید.

لطفا پیشنهادات خود را به آدرس پست الکترونیکی زیر ارسال نمایید:
tehranbourse@yahoo.com
چهارشنبه, ۲۳ تیر ۱۴۰۰، ۰۷:۵۸ ق.ظ

روند بازار بورس تهران چهارشنبه مورخ 23 تیرماه 1400

بورس تهران در برخورد به مقاومت، دیروز با نوسان نسبتا زیادی همراه بود و شاخص کل با یک رفت و برگشت، در نهایت به نقطه آغازین خود بازگشت. چیزی که دیروز در بازار قابل توجه بود، افزایش حجم خریدها در زمان منفی شدن سهام بود. در حقیقت، هرچه بیشتر نمادهای منفی میشدند، حجم معاملات در آن نمادها افزایش پیدا میکرد که نشان دهنده این است که بازار به ارزندگی سهام در این محدوده قیمتی، اعتقاد دارد. از سوی دیگر، بازارهای موازی نیز در رکود قرار دارند و همین موضوع باعث شده تا خروج نقدینگی از بازار نیز متوقف شود. همانطور که در روزهای قبل گفته بودم، شاخص کل در محدوده 1.31 میلیون واحد با مقاومت مهمی روبرو است و رفتار این روزهای بازار و افزایش عرضه ها، با توجه به قرار گرفتن در این محدوده مقاومتی، طبیعی است. تا زمانیکه شاخص کل در بالای محدوده 1.24 میلیون واحد قرار داشته باشد، جایی برای نگرانی نیست و روند کوتاه مدت بازار را میتوانید همچنان صعودی در نظر بگیرید. اگر بخواهید نقشه راه بازار را در ذهن خود ترسیم کنید، باید بگویم که شاخص کل توان عبور از مقاومت فعلی را دارد و میتواند در روزهای آینده از این محدوده مقاومتی عبور کند. در اینصورت، میتوان مهمترین مقاومت پیش روی بازار را جایی در حوالی 1.38 تا 1.42 در نظر گرفت. به اعتقاد من، اگر اتفاق ناگواری رخ ندهد، دستیابی به اعدادی که در بالا گفتم، به راحتی محقق خواهد شد! از موارد بالا که بگذریم، برای بازار امروز انتظار دارم که بازار در ساعت اولیه، کار خود را با تعادل و البته تمایل به رنگ های قرمز آغاز کند. اما انتظار میرود در نیمه دوم بازار، شرایط بهتر دنبال شود و ضمن افزایش تقاضا، مجددا بازار تمایل خود به رنگ سبز را نشان دهد. بنابراین، دوستانیکه نقدینگی دارند و با اصول نوسانگیری نیز آشنایی دارند، میتوانند از فرصت های نوسانگیری ابتدای بازار، استفاده کنند.    

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۰/۰۴/۲۳
خانم منافی

نظرات (۱۱)

ممنون بابت تحلیلتون خانوم منافی

تزریق انرژی مثبت

تکرار کنیم🌷
امروز کام ذهن من شیرین است و ندایی از غیب گوش دلم را نوارش می‌دهد؛ همه چیز بر وفق مراد من است و من در آرامش خیال هستم.

خداوندا سپاسگزارم🙏🏻

۲۳ تیر ۰۰ ، ۰۸:۲۹ شکیبا 🌹🌹

سلام صبح زیبای همه دوستان بخیر و شادی 🌹🌹

درود بر روح جاودانه لایو بورسی ها استاد عزیز حمیدرضا بزرگوار 🌹🌹

درود بر طلایه‌دار بورس ایران استاد بانوی منافی ویاران باوفای آنحضرت علی الخصوص🌹 پارسا عزیز 🌹

پاسخ:
:)
ببینم بالاخره میتونید راضیش کنید دوباره برگرده یا نه؟! :)
۲۳ تیر ۰۰ ، ۰۸:۳۱ پارسا کریمی

درود به روح جاویدان لایو بورسی استاد بزرگ جناب حمیدرضای گرامی و مابقی دوستانVipشکیبای عزیزVip

 

آمین که همه چیز بجای مراد بر وفق شما باشه و آخر هفته شادی رو رقم بزنید.

پاسخ:
ارادت دارم پارسای عزیز :)
۲۳ تیر ۰۰ ، ۰۹:۰۸ شکیبا 🌹🌹

حمیدرضا جان داداش  خواهری یمون که‌ برمیگرده شک ندارم نکته اینجاست  ن  با دوری شما چه کنیم برادر😊😊

پاسخ:
راستش من خودم بدم نمیاد اگه فرصت داشته باشم، اینجا در خدمت دوستان باشم و مثل گذشته، دوباره محفل رو با گپ و گفت های خودمانی و بحث های متنوع علمی و فرهنگی و هنری و ادبی (به یاد بابی عزیز) و اقتصادی و سیاسی و ورزشی (به یاد عارف عزیز) و حتی فکاهی (به یاد گرگ بارون دیده عزیز) ادامه بدیم! :)
۲۳ تیر ۰۰ ، ۰۹:۲۴ شکیبا 🌹🌹

راستی داداش  خواهری میگفت که‌ تمامی اساتید وبلاگ که قبول زحمت میکنن از جمله جناب عالی  خود خواهری حمید خان مسیحا و.....زاد روز شون 22 ماه تولد شونه این تا اینجا اولا امیدوارم که‌ تا الان که‌ تیر ماه هست تولد از دست نداده باشیم  واینکه تولد نزدیک چی داریم😉😉

پاسخ:
شهریور :)
۲۳ تیر ۰۰ ، ۰۹:۴۰ شکیبا 🌹🌹

آخ جون تولدددددددد🥳🥳🥳🥳 داداش تولد شماست😊😊

پاسخ:
:)
۲۳ تیر ۰۰ ، ۰۹:۵۰ شکیبا 🌹🌹

به به آقا پیشا پیش تبریک میگم انشالله عمر باعزت داشته باشید وسالها با شادی وسلامتی به همه آرزو هاتون برسید همیشه دلتون شاد لب تون خندون وتن تون سلامت باشه این گلهای ناقابل تقدیم شما🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

پاسخ:
مرسی شکیبای عزیز :)
۲۳ تیر ۰۰ ، ۱۰:۱۱ شکیبا 🌹🌹

آقا من هنوز  یه علامت سوال خیلی  بزرگ برام هست که واقعا بابی🌹 گرگ بارون دیده 🌹علی مسائلی🌹 وخیلی از دوستان فعال اون زمان کجا هستن وچرا اینجا  فعالیت  نمی کنن مثلا جناب مسائلی عزیز  که در همین محفل بانو هم بودن یا محمد72عزیز اصلاً برام قابل هضم نیست که نتونستم اینجا  رو پیدا کنن.

شاید باورتون نشه من هرموقع متن پیش گشایش رو میخام بخونم اول به قسمت لایک متن نگاه میکنم که شایدگرگ بارون دیده عزیز لایک منفی رو بزنه که ببینه دکمش کار میکنه یا نه  همیشه  نگاه مکنم همیشه  یادش بخیر 🌹

پاسخ:
:)
راستش علی مسائلی و محمد72 عزیز، آدرس اینجا رو به خوبی میدونند!
شاید گرفتاری یا موردی هست که دیگه نظر ثبت نمیکنند!
شاید شما بگین، اونها هم بیان! :)
۲۳ تیر ۰۰ ، ۱۰:۲۷ پارسا کریمی

بریم سر وقت فاذر به یاد 5 سال پیش؟

یادش بخیر بخشی از ضررهامو خود نازنینش جبران کرد ولی تعویض مدیران کشتش :))

 

پاسخ:
یادش بخیر :)
۲۳ تیر ۰۰ ، ۲۰:۲۲ پور سجادیان

سلام

چرا مدتیست در کانال vip سهم برای نوسانگیری معرفی نمیکنید؟

پاسخ:
راستش دنبال موارد مطمئن هستیم.
اگه مواردی با درصد موفقیت بالا پیدا بشه، معرفی میکنیم.