بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

این وبلاگ با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است. شما میتوانید سوالات خود در خصوص بازار بورس و سهام را همه روزه در بخش نظرات ثبت کنید و پاسخ آن را دریافت کنید.

لطفا پیشنهادات خود را به آدرس پست الکترونیکی زیر ارسال نمایید:
tehranbourse@yahoo.com
دوشنبه, ۲۸ تیر ۱۴۰۰، ۰۸:۳۴ ق.ظ

روند بازار بورس تهران دوشنبه مورخ 28 تیرماه 1400

دیروز بورس تهران مجددا با افزایش عرضه ها روبرو شد و شاهد مقداری خروج نقدینگی نیز بودیم. اما حجم معاملات همچنان در محدوده ای است که میتوان به آن اتکا کرد و هنوز جایی برای نگرانی نیست. نقدینگی موجود در بازار، از گروهی به گروه دیگر در حال گردش است و همین موضوع باعث شده تا شرایط نوسانی بازار همچنان باقی بماند. به هر حال، برای صعود کلی بازار، نیاز به جذب نقدینگی بیشتر است و هنوز این اتفاق محقق نشده که البته تحقق این مهم، نیاز به رفع برخی ابهامات در خصوص آینده اقتصادی و سیاسی کشور است. مخصوصا اینکه تغییر بنیادی بزرگی در ایران رخ داده و قرار است تفکر جدید و متفاوتی از آنچه امروز حاکم است، به زودی اداره کشور را بر عهده بگیرد. از اینرو، سوالات و ابهامات زیادی در پیش روی فعالان بازار قرار دارد و بدون داشتن یک چشم انداز روشن، نمیتوان انتظاری بیش از این داشته باشیم. البته چیزی که من در کف بازار میبینم، تا حدودی اعتماد به بازار باز گشته است! البته این اعتماد، فعلا در بین فعالان قدیمی بازار است. یعنی آنهایی که خانه اول و آخرشان، همین بازار بورس است و در هر حالتی، در بازار می مانند! این افزایش حجم معاملات که در یکماه اخیر اتفاق افتاده، از سوی همین افراد است. اما با توجه به عمقی که بازار بورس تهران در یکسال گذشته پیدا کرده، برای فتح قله های جدید، نیاز به جلب اعتماد طیف بیشتری از مردم است. بنابراین باید همچنان منتظر بمانیم. البته شرایطی که اکنون از بورس تهران ارائه کردم، شرایط بدی هم نیست و در این شرایط، هم افراد نوسانگیر میتوانند منتفع شوند و هم افرادی که دید میان مدت دارند، میتوانند در شرایط فعلی، با صبر و حوصله، سهام خوب را در قیمت های مناسب به سبد خود اضافه کنند. بنابراین شما نیز ابتدا، استراتژی خود را مشخص کنید و بر اساس آن، از شرایط موجود، بهره لازم را ببرید. از موارد بالا که بگذریم، بازار امروز غلیرغم فشار عرضه ها، میتواند شرایطی بهتر از دیروز را تجربه کند!     

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۰/۰۴/۲۸
خانم منافی

نظرات (۴)

منتظر تورمی باشید که تاکنون آن را تجربه نکرده‌اید

🔹 مسعود خوانساری نایب رییس اتاق ایران و فعال اقتصادی در مطلبی هشدار آمیز نوشته است : طبق آمار بانک مرکزی میزان نقدینگی از ۳۷۰۰ هزار میلیارد عبور کرده و نسبت به دو سال پیش ۲ برابر شده.اگرچه طی ماه‌های گذشته نسبت به عواقب افزایش نقدینگی براقتصاد و تورم هشدار داده شده«امادریغ».با این روند در ماه‌های آینده دولت با تورمی رو به رو خواهد شد که هیچگاه درکشور تجربه نشده است.

 

=======================

سلام

چقدر این حرفی که آقای خوانساری گفتند درسته؟

چند درصد تورم داریم تا آخر سال؟(حدودا)

میگن چرخه های تورمی کوتاه شده :-(

یعنی چقدر کوتاه؟؟

پاسخ:
ببین!
به اعتقاد من، همه چیز به وضعیت سیاسی و توافق احتمالی که مولفه های قیمت دلار رو تشکیل میدن بستگی داره.
یعنی اگه ما بتونیم صادرات کنیم و پول اون رو در ایران وصول کنیم، هیچکدوم از این داستان ها، اتفاق نمیوفته و تورم از 30 درصد بیشتر نمیشه!
البته که تورم 30 درصد هم خیلی زیاد هست. ولی ماشینی که با سرعت در حال حرکت هست رو نمیشه به یکباره متوقف کرد!

۲۸ تیر ۰۰ ، ۱۱:۵۶ پارسا کریمی

درود به روح جاویدان لایوبورسی ها استاد حمیدرضای عزیز و همه همکارانVIPشکیبای گرامیVIP

 

آقا میگم ما هستیم شما نیستید؟ یا برعکس...

این بازار هم عجب عروسی سرش پیاده کردنا :)

پاسخ:
:)
۲۸ تیر ۰۰ ، ۱۴:۵۹ شکیبا 🌹🌹

سلام خدمت همه دوستان گل امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشید 🌹🌹

 

درود بر روح جاودانه لایو بورسی ها استاد عزیزم حمیدرضا بزرگوار 🌹🌹

درود بر طلایه‌دار بورس ایران استاد بانوی منافی ویاران باوفای آنحضرت علی الخصوص🌹 پارسا عزیز 🌹

 

#جملات_انگیزشی :

🌹من لایق خوشبختیم من لایق بهترینا هستم. هر جا برم خداوند راه را برایم باز می‌کند.

🌹من مطمئن هستم که با تلاش هایم به خواسته‌ی دلم میرسم به لطف خدا حتی زودتر از وقتی که فکرشو میکردم. 

🌹از آسمون و زمین برایم ثروت، خوشبختی، سلامتی، عشق و محبت، خبرهای خوش، معجزه‌های فراوان، اتفاق‌های عالی به سوی من می‌آید.

🌹 من جاذب تمام خوبی‌های دنیایم هستم.

       💚خداوندا سپاسگزارم💚