بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

این وبلاگ با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است. شما میتوانید سوالات خود در خصوص بازار بورس و سهام را همه روزه در بخش نظرات ثبت کنید و پاسخ آن را دریافت کنید.

لطفا پیشنهادات خود را به آدرس پست الکترونیکی زیر ارسال نمایید:
tehranbourse@yahoo.com
چهارشنبه, ۱۳ مرداد ۱۴۰۰، ۰۸:۲۳ ق.ظ

روند بازار بورس تهران چهارشنبه مورخ 13 مرداد 1400

شاخص کل بورس تهران به لطف افزایش قیمت دلار و تاثیر آن در نمادهای بزرگ و صادرات محور، دیروز نیز توانست با رشد 17000 واحدی روبرو شود و به محدوده 1.37 میلیون واحد رسید. این در حالی بود که شاخص هم وزن که آینه بهتری برای تماشای وضعیت کلی بازار است، دیروز با فراز و نشیب فراوان، در نهایت افت 230 واحدی را ثبت کرد و برای 2 روز متوالی، کار خود را با رنگ قرمز به پایان رسانید. فشار فروش در نمادهای گروه خودروسازی در 2 روز اخیر، علت اصلی رنگ قرمز در شاخص هم وزن بوده است. البته از لحاظ نموداری، شاخص هم وزن، وضعیت بسیار جذابی دارد. اگرچه محدوده 400 تا 420 هزار واحد، یک محدوده مقاومتی بسیار مهم است و اکنون نیر دقیقا در این مقاومت قرار گرفته، اما در صورتیکه بتواند خود را از این محدوده رها کند، شاید به راحتی بتواند حتی تا سقف تاریخی خود نیز حرکت کند و در این بین، فقط یک مقاومت مهم در محدوده 480 هزار واحد دارد. پس باید این روزها، وضعیت نمودار شاخص هم وزن را با حساسیت بیشتری دنبال کنیم. یکی از علت های تردید بازار در این روزها، وضعیت سیاست خارجی ایران و تهدیدهای اخیر برخی کشورها علیه ایران در خصوص کشتی های اسرائیلی است که این روزها جنجال زیادی در دنیا به پا کرده است! شاید اگر هنوز دولت روحانی بر سر کار بود، این نگرانی ها کمتر می بود! چراکه فعالان بازار حداقل با سیاست خارجی دولت قبل، آشنا بودند. اما امروز، همه چیز تغییر کرده و باید ببینیم در شرایط کنونی، واکنش های طرفین چگونه خواهد بود. از موارد بالا که بگذریم، بازار امروز نیز همان وضعیت نوسانی روزهای قبل خود را ادامه خواهد داد. تا زمانیکه شاخص کل در بالای محدوده 1.28 میلیون واحد و شاخص هم وزن در بالای محدوده 370 هزار واحد قرار دارد، جایی برای نگرانی نیست و میتوانید از نوسانات بازار استفاده کنید. تنها نکته ای که در هنگام نوسانگیری باید به آن توجه کنید این است برای نوسانگیری نیز، از نمادهایی که وضعیت بنیادی خوبی دارند استفاده کنید و هر نمادی، ارزش ریسک برای گرفتن نوسان را ندارد! در طول بازار اگر مواردی برای سودهای کوتاه مدت مشاهده کنم، حتما در گروه خصوصی برای دوستان معرفی خواهم کرد.     

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۰/۰۵/۱۳
حمیدرضا

نظرات (۴)

سلام صبحتون بخیر

روزتون پُر از عشق و محبت 

سلامی پُر از مهر

بر قلب هایی که جز

عشق و دوست داشتن

چیزی نیاموخته اند

روزتـون سرشـار از

شادی؛ عشق و آرامش


با حال خوب تکرار کن

❤️هرجا که من میرم #خداوند قبل از من آنجا حضور دارد ، و تمام نیازهای منو رو برآورده کرده است ❤️

سلام وقت بخیر

سطح حمایتی 125 حیاتیه

امروز و فردای کاری "باید" با قدرت برگرده و الا اوضاعش "خیلی" خراب میشه

اگر این اتفقا بیفته شروع حرکتش میفته برای سه یا چهار ماه دیگه

بر این اساس احتمال ریزش تا زیر 70 هم میشه داشت

پاسخ:
ما هم امروز منفی ها رو میخریم
ببینیم چقدر فروشنده میاد.
۱۳ مرداد ۰۰ ، ۱۴:۳۸ پارسا کریمی

درود به همای سعادت بورس ایران والا مقام روح جاویدان حضرت حمیدرضای عزیز و همه همکاران گرامی vipشکیبامونvip

 

یه زمانی تو گروه کنتوریای ایران یسریا که میومدن تو گروه و از رو دستمون سیگنال میگرفتن و رو دست خودمون میفروختن یه عده بودن داشتن خاله زنک باز در می آوردن و بعد خلاصه شوت کردم زیر بساطشون و خلاصه منم یادشون بود که همیشه اینجوری به شما خوش آمد میگفتم... خلاصه همین که خودمم خداروشکر.

 

مرسی که وقت میذارید و یادگیری معامله  اصولش رو مدیون شمام. 

ببخشید دیر میام شرفیابی.

 

در صف فروش یجاهایی:

+ حمیدرضا 

- من

.......................

 

- نامردی یه سیلی نخوابونی زیر گوش حقوقی قرمساقش...

+ مَردمو میزنم... (شپلللللققققققق)

 

- بنازم شسصتتو. گفتم چک بزن نگفتم بیهوشش کن. :))

+ ولش کن پدر....

 

- هییییحححححح :)) خخخخخ

+ :)

پاسخ:
:)
۱۳ مرداد ۰۰ ، ۱۴:۵۰ شکیبا 🌹🌹

سلام خدمت همه دوستان گل امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشید آمین درود بر روح جاودانه لایو بورسی ها استاد عزیزم حمیدرضا بزرگوار 🌹🌹

درود بر طلایه‌دار بورس ایران استاد بانوی منافی ویاران باوفای آنحضرت علی الخصوص 🌹پارسا عزیز 🌹