بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

این وبلاگ با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است. شما میتوانید سوالات خود در خصوص بازار بورس و سهام را همه روزه در بخش نظرات ثبت کنید و پاسخ آن را دریافت کنید.

لطفا پیشنهادات خود را به آدرس پست الکترونیکی زیر ارسال نمایید:
tehranbourse@yahoo.com
يكشنبه, ۲۱ شهریور ۱۴۰۰، ۰۸:۵۱ ق.ظ

روند بازار بورس تهران یکشنبه مورخ 21 شهریور 1400

بورس تهران همچنان سر در گم است! از یک سو، بحث شورای حکام و صدور قطعنامه علیه ایران را داریم و از سوی دیگر، شایعاتی در خصوص توافق ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی را داریم که روز گذشته در نشریه وال استریت ژورنال منتشر شد. البته هنوز قیمت دلار، به این اخبار واکنش نشان نداده و باید ببینیم که واکنش بازار آزاد به این اخبار چگونه خواهد بود. اما در بورس تهران همانطور که در روزهای قبل نیز گفته بودم، شرایط کاملا نوسانی است و تا زمانیکه شاخص کل، حمایت یا مقاومت خود را نشکند، روند جدیدی شکل نمیگیرد. چیزی که من از روند کلی بازار انتظار دارم، ادامه روند صعودی بازار بعد از چند روز نوسان در همین محدوده است. به هر حال، سهام باید در قیمت های جدید، دست به دست شوند. ارزش معاملات کمی کاهش پیدا کرده که البته با توجه به ابهامات پیش روی بازار، طبیعی است. مخصوصا اینکه هنوز بحث قیمت های دستوری کالاها را داریم که باید ببینیم دولت جدید در کنار مجلسی از جنس خودش، آیا این معضل قیمت های دستوری را برای همیشه از میان برخواهد داشت یا خیر؟ از موارد بالا که بگذریم، بازار امروز نیز پر نوسان خواهد بود. اما جایی برای نگرانی نیست و به دوستان توصیه میکنم اگر نقدینگی آزاد دارید، از فرصت های نوسانی بازار استفاده کنید.    

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۰۰/۰۶/۲۱
حمیدرضا

نظرات (۴)

‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌سلام 
روزتون پرازکردارنیک
روزتون پرازاعمال خیر
روزتون پرازعشق الهی
روزتون پراز روزی حلال
روزتون پرازامید
روزتان پراز مهربانی و
روزتون بخیر دوستان خوبم


💠 جمله تاکیدی امروز :

  تمام اتفاقات زندگی من نیکوست ، و در
 جهت خیر و صلاح من است ...

                خدایا شکرت.....   

۲۱ شهریور ۰۰ ، ۰۹:۳۵ پارسا کریمی

درود به روح جاویدان لایوبورسی ها استاد گرامی جناب حمیدرضا و همه همکارانVIPشکیباVIP

 

روز خوبیه برا خریدن امروز یه گاز یه تریاکی میزنم :)

پاسخ:
انتظار دارم بازار فردا هم با منفی شروع کنه و بعد از اون متعادل بشه
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

روز تابستانی  خوبی  برای  شما  و  دوستان  لایو بورس ارزو  می کنم  

حمید خان   قرمز شدن  بازار  را  فرصت  اصلاح  سبد  اگر بدانیم  و  20% نقد  باشیم 

چه  سهمی پیشنهاد  می کنید  

**** *  ****   ****ر  دارم  .

ممنون  از وقتی که  در اختیار  دوستان  قرار  می دهید  .

پاسخ:
امروز اقدامی نکن
بذار برای فردا
ببینیم به حمایت 1.48 میلیون واحد چه واکنشی نشون میده



سلام خدمت همه دوستان گل امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشید 🌹🌹

درود بر روح جاودانه لایو بورسی ها استاد عزیزم حمیدرضا بزرگوار 🌹🌹

درود بر طلایه‌دار بورس ایران استاد بانوی منافی ویاران باوفای آنحضرت علی الخصوص🌹 پارسا عزیز 🌹