بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

این وبلاگ با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است. شما میتوانید سوالات خود در خصوص بازار بورس و سهام را همه روزه در بخش نظرات ثبت کنید و پاسخ آن را دریافت کنید.

لطفا پیشنهادات خود را به آدرس پست الکترونیکی زیر ارسال نمایید:
tehranbourse@yahoo.com
شنبه, ۲۷ شهریور ۱۴۰۰، ۰۸:۴۲ ق.ظ

روند بازار بورس تهران شنبه مورخ 27 شهریور 1400

ارزش معاملات در بورس تهران کاهش پیدا کرده و با این ارزش معاملات، چیزی جز نوسان را نمیتوان از بورس تهران انتظار داشت. از سوی دیگر برای کنترل بازار، مدیران سازمان بورس دوباره موتور عرضه اولیه ها را روشن کرده اند و هر هفته 2 عرضه اولیه نسبتا سنگین را راهی بازار میکنند و همین موضوع، نفس بازار را برای ادامه رشد گرفته است! به زودی گزارش های 6 ماهه شرکت ها بر روی کدال منتشر میشود و بازار منتظر این گزارش ها است. در صورتیکه شرکت ها، گزارش هایی حداقل برابر با انتظارات فعالان بازار منتشر کنند، این متواند محرک بعدی برای ادامه روند صعودی بازار باشد. به شخصه انتظار دارم که گزارش ها، راضی کننده باشد! بر این اساس، انتظار میرود که تا زمان ارسال گزارش ها، همین شرایط نوسانی در بازار حاکم باشد. در چنین شرایطی، کسانیکه دید کوتاه مدت در بازار دارند، باید درصد بیشتری از سبد خود را به نوسانگیری تخصیص دهند. در غیر اینصورت، نیازی به دنبال کردن بازار نیست و میتوانید با آسودگی، به سایر امور خود رسیدگی کنید! 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۰/۰۶/۲۷
حمیدرضا

نظرات (۷)

سلام صبح زیبای همه دوستان بخیر و شادی 🌹🌹

درود بر روح جاودانه لایو بورسی ها استاد عزیزم حمیدرضا بزرگوار 🌹🌹

درود بر طلایه‌دار بورس ایران استاد بانوی منافی ویاران باوفای آنحضرت علی الخصوص🌹 پارسا عزیز 🌹

۲۷ شهریور ۰۰ ، ۱۰:۱۷ پارسا کریمی

درود به روح جاویدان لایوبورسی ها جناب حمیدرضای عزیز و همه همکاران VIPشکیباجانVIP

 

اگه ملت رو نریخته بودن تو بورس این منفی ها قابل تحمل بود چون قبلا بازیچه اشون بودیم اما عین دشمنیه..

 

ضرر زدن به کنار ارزش پول رو نابود کردن! اینم شاخص و قیمت سهام..

کسی نیست محمود دیونه و حسن پفیوز رو بیاره محاکمه!!

 

بقول میرزاده عشقی:

پدر ملت ایران اگر ...

سلاام

امروز میتونید از این جملات توی دفترچه های شکرگزاریتون بنویسید

🍀 من سالم و سلامتم
🍀 ثروت به سمت زندگی من در حال ریختن است
🍀 من بر روی رودخانه ثروت شناورم
🍀 من روز به روز ثروتمندتر می شوم
🍀 من خیلی پرانرژی هستم
🍀 من خیلی سریع مطالعه می کنم و می فهمم
🍀 ذهن من آرام است
🍀 من در هر موقعیتی آرام و ریلکس هستم
🍀 افکار من تحت کنترل من هستند
🍀 من عشق و شادی تشعشع می کنم


صبح تون بخیر🌺

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام

نظرتون راجع به خرید ک**** در این قیمت ها چیه؟ با نیت نوسان گیری

(البته 40 درصد سبد ک**** هست و با کلی ضرر!!)

پاسخ:
اگه قول بدی که این خرید جدید به خرید قبلی ربطی نداره و فقط برای نوسانگیری هست، میتونی صبر کنی برای منفی اول وقت فردا اقدام کنی

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام

وقت بخیر

****

***

*****

با نظر شما خریدم

**** تو ضرر بقیه یر به یر

لطفا راهنمایی نمایید

پاسخ:
فعلا بازار فاز اصلاح گرفته و خشک و تر داره با هم میسوزه
اینها سهام خوبی هستند و انتظار دارم در رالی بعدی بازار، جبران کنن

اگه سهام بدی بودند میگفتم تعویض کنی.

سلام و عرض ادب

متاسفانه امروز کامل نقد شدم 

فکر میکردم اوضاع بهتر میشه، که نشد :(

برای خرید خونه مجبور شدم، چه بازار بدی ...

پاسخ:
موفق باشی علیرضا جان
ان شاءالله اون خونه ای که میخری، برات برکت داشته باشه :)

سلام

وقت بخیر حمایت وهنر چند هست؟ ممنون

پاسخ:
500