بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

این وبلاگ با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است. شما میتوانید سوالات خود در خصوص بازار بورس و سهام را همه روزه در بخش نظرات ثبت کنید و پاسخ آن را دریافت کنید.

لطفا پیشنهادات خود را به آدرس پست الکترونیکی زیر ارسال نمایید:
tehranbourse@yahoo.com
يكشنبه, ۱۱ مهر ۱۴۰۰، ۰۸:۳۳ ق.ظ

روند بازار بورس تهران یکشنبه مورخ 11 مهر 1400

در ادامه صحبت های دیروز، دیدیم که بازار بورس تهران تمایل خود برای ادامه روند صعودی را نشان داد و برای تایید این موضوع، اینبار حجم معاملات نیز همراهی کرد و در نتیجه معاملات روز گذشته، ارزش معاملات به بالاترین مقدار خود در یکماه گذشته رسید و عددی بیش از 8000 میلیارد تومان به ثبت رسید. اما چیزی که در بازار مشهود است، عدم توازن رشد بازار در نمادهای بزرگ و کوچک است. با نگاهی به شاخص هم وزن که در حقیقت شاخص اصلی بازار است! و از شاخص کل، اعتبار بیشتری دارد، به وضوح دیده میشود که از نظر تعدادی، نمادهای بسیار کمتری توانسته اند تا به اندازه شاخص کل رشد کنند و این رشد بازار، به مدد چند نماد بزرگ بازار محقق شده است. بنابراین و بر اساس اصل توازن در بازارها، باید به زودی شاهد یک تغییر رفتار در بازار باشیم به گونه ای که نقدینگی موجود با یک چرخش، به نمادهای کوچکتر نیز سرایت کند و این توازن برقرار شود. البته شاخص کل فاصله زیادی با یکی از مقاومت های مهم خود ندارد. اولین مقاومت بازار را میتوان محدوده 1.5 میلیون واحد در نظر گرفت و با توجه به رشد 36000 واحدی شاخص کل در روز گذشته، شاخص در همین هفته به این مقاومت برخورد خواهد کرد. سناریویی که میتوان برای بازار متصور بود این است که با نزدیک شدن شاخص کل به مقاومت بیان شده، رشد نمادهای بزرگتر که در این مدت رشد بیشتری کرده اند، کندتر شود و چرخش نقدینگی به سمت نمادهای کوچکتر که پتانسیل رشد دارند و در این مدت از بازار عقب مانده اند، حرکت کند. نکته جدیدی برای گفتن نیست و همانطور که بارها در ماه گذشته نیز گفته بودم، مهرماه خوبی در انتظار بازار است که البته نتایج آن را در بازار شاهد هستیم.    

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۰/۰۷/۱۱
حمیدرضا

نظرات (۷)

۱۱ مهر ۰۰ ، ۰۸:۴۱ شکیبا 🌹🌹

سلام صبح زیبای پاییزی همه دوستان بخیر و شادی 🌹🌹

درود بر روح جاودانه لایو بورسی ها استاد عزیزم حمیدرضا بزرگوار 🌹🌹

درود بر طلایه‌دار بورس ایران استاد بانوی منافی ویاران باوفای آنحضرت علی الخصوص🌹 پارسا عزیز 🌹

پاسخ:
سلام برادر
۱۱ مهر ۰۰ ، ۰۸:۵۴ شکیبا 🌹🌹

سلام به روی ماه شما 😘😘

پاسخ:
:)
۱۱ مهر ۰۰ ، ۰۹:۱۶ پارسا کریمی

درود میفرستیم به روح جاویدان لایوبورسی ها استاد بزرگ جناب حمیدرضای جان و همه همکاران VIPشکیبای عزیزVIP

 

مدیر نظارت بر پیام ها گروه این حمیدرضا پیامارو دیر میریزه رو ماستا.. 

امروز جریانو! چیه اومده اول همه پیام شکیبا رو تایید کرده.. زبدوبند کردینا :)

 

 

مرسی که هستید. :)

پاسخ:
فعلا که مدیر نظارت بر پیام ها هم خودم هستم!
اگه شکایتی هم داری، باید به خودم بکنی! و خودم باید رسیدگی کنم! :)

در زیرزمین اینجا هم ماینر گذاشتم و دارم بیت کوین استخراج میکنم. اگه از اون هم شکایتی داری، اون هم میتونی به خودم شکایت کنی! :)
۱۱ مهر ۰۰ ، ۱۰:۵۶ پارسا کریمی

اگه شکایتی هم داری، باید به خودم بکنی! و خودم باید رسیدگی کنم! :)
----------------------

 

محمدعلی کلی کی بودی تو!!

 

یاد داستان نامه نمکی افتادم که خودش درخواستش رو داد و خودشم رای نداد بهش.. چه داستان نمک زیادی..

 

آقا خدایی استارت بلاد رو بزن.. نون اون بلاد زمین تا آسمون با نون این بلاد فرق میکنه... خستمون کردن یمشت دزد عوضیه زیرزمینی خور

پاسخ:
به هر حال اگه شکایتی داری، من در خدمت هستم! :)


ولی واقعا باید زودتر حرکت بلاد کفر رو شروع کنیم
از قدیم گفتند: بازاری که 2 طرفه نباشه، بازار نیست! :)


ولی نمیدونم چند نفر از دوستان پایه این کار هستند

ضمن اینکه یک حرکت باید در رمز ارزها انجام بدم و بعد از اون بخشی از نقدینگی رو بیارم در فارکس
ولی در تماس باش و اگه حوصله داری، لینک ثبت نام بفرستم و فعلا ثبت نام رو کامل کن و احراز هویت رو انجام بده و اگه فرصت داری، با اکانت دمو کار کن و اگه تجربه کافی داری هم که نیازی به دمو نیست.

شاید بد نباشه که در این مدت، کمی با اصطلاحات بازار آشنا بشی

ولی اگه قبلا تجربه کافی نداری، حتما یک حساب دمو باز کن و اگه 1000 دلار داری، در حساب دمو هم 1000 دلار شارژ کن و در این مدت، با همین 1000 دلار دمو کار کن تا خودت متوجه بشی که با چه بازاری و با چه پتانسیل هایی طرف هستی.
۱۱ مهر ۰۰ ، ۱۱:۴۰ سید محمد مهاجران

سلام لطفا برای بازار فارکس ما رو هم بی خبر نذارین، ممنون

پاسخ:
چشم برادر
فقط توصیه هایی که به بقیه عزیزان کردم رو حتما شما هم انجام بده
۱۱ مهر ۰۰ ، ۱۱:۴۴ پارسا کریمی

آشنایی؟ دوشواری نداریم ما.. آخرین معامله ام با نئو و دوج و سول بود که به ترتیب 50 و 50 و 9% فروختم..

 

اونجا کد میزنیم حاجی ولی شما که نیستی دلمون میگیره! ارزها هم مثل ظالمین ... خودمون ، چهارتا ایلان الدنگ دارن که بازار رو دستکاری کنن و حداقل فارکس نهنگ و پلنگ کمتر میتونن روش تاثیر بذارن..

 

اما هرچه همای خوشبختی حمیدشاه دستور بفرمایند بر دیده می نهیم.

بی صبرانه منتظر خط نویس لینک خواهیم بود تا بلاد را به سزای عمل خویش برسانیم.

 

این کتاب 10نفر قزلباش پاک منو برده به 500 سال پیش و ..

پاسخ:
خوبه که دوشواری نداری! :)
حداقل یک قدم جلوتر هستیم!:)
۱۱ مهر ۰۰ ، ۱۱:۵۲ آیاندا پاتوسی

ضمن اینکه یک حرکت باید در رمز ارزها انجام بدم و بعد از اون بخشی از نقدینگی رو بیارم در فارکس

ولی در تماس باش و اگه حوصله داری، لینک ثبت نام بفرستم و فعلا ثبت نام رو کامل کن و احراز هویت رو انجام بده و اگه فرصت داری، با اکانت دمو کار کن و اگه تجربه کافی داری هم که نیازی به دمو نیست.

 

شاید بد نباشه که در این مدت، کمی با اصطلاحات بازار آشنا بشی

 

ولی اگه قبلا تجربه کافی نداری، حتما یک حساب دمو باز کن و اگه 1000 دلار داری، در حساب دمو هم 1000 دلار شارژ کن و در این مدت، با همین 1000 دلار دمو کار کن تا خودت متوجه بشی که با چه بازاری و با چه پتانسیل هایی طرف هستی.


----------------------------

سلام استاد جان

من هم تمایل به فعالیت دارم

ممنون میشم راهنمایی کنید

پاسخ:
باشه برادر
خیلی زود شروع میکنیم
فقط فعلا اگه تجربه بازارهای جهانی رو نداری، حتما حتما حتما، کمی مطالعه کن و حتما حتما حتما، یک حساب دمو باز کن تا با معیارهای سود و زیان در این بازار آشنا بشی