بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

این وبلاگ با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است. شما میتوانید سوالات خود در خصوص بازار بورس و سهام را همه روزه در بخش نظرات ثبت کنید و پاسخ آن را دریافت کنید.

لطفا پیشنهادات خود را به آدرس پست الکترونیکی زیر ارسال نمایید:
tehranbourse@yahoo.com
يكشنبه, ۱۸ مهر ۱۴۰۰، ۰۸:۲۸ ق.ظ

روند بازار بورس تهران یکشنبه مورخ 18 مهر 1400

بورس تهران همچنان در فاز نوسانی است و همانطور که در متن افتتاحیه دیروز نیز گفته بودم، تا زمانیکه شاخص هم وزن از محدوده 480000 واحد عبور نکند، عملا وارد روند جدیدی نمیشویم. حجم و ارزش معاملات نیز به گونه ای است که فاز نوسانی بازار را تایید میکند. به هر حال، دولت جدید هنوز سیاست های اقتصادی خود را به صورت واضح اعلام نکرده و از سوی دیگر، سیاست های خارجی و برجام نیز هنوز نامشخص است و هر روز خبرها و اظهار نظرهای تازه ای از سوی مسئولین اقتصادی و سیاسی کشور منتشر میشود که گاها ضد و نقیض است! این مسائل باعث شده تا فعالان بازار نتوانند تصمیم قاطعی برای ورود نقدینگی خود بگیرند و با همین نقدینگی موجود، فعلا ترجیح میدهند تلاش کنند تا شاید بتوانند نوسانگیری کنند. همین موارد باعث شده تا بازار کار خود را با یکروز مثبت و 2 روز منفی ادامه دهد و البته بالعکس! بنابراین، تا زمانیکه محرک خبری مهم و پایداری و قابل اتکایی به بازار مخابره نشود، شرایط بازار به همین صورت خواهد بود. پس این روزها، فقط در صورتیکه در لیست افراد نوسانگیر بازار قرار دارید، میتوانید بازار را دنبال کنید و به دنبال نوسانات آن بگردید. در غیر اینصورت، نیازی نیست که حتی پیگیر روند بازار باشید. 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۰/۰۷/۱۸
حمیدرضا

نظرات (۲)

صبحتون به زیبایی گل

الهی قلبتون به زلالی آب

وکارهای روزمره‌تون روان و جاری

 چون جویباریک دنیا خوشبختی

 برای شما عزیزان آرزومندم


تزریق انرژی مثبت

تکرار کنیم🌷ﻣﻦ ﺑﺎﺧﻮﺩﻡ ﻭ ﻫﻤﻪ ﺩﻧﯿﺎ ﺩﺭ ﺁﺷﺘﯽ ﻭ ﺁﺭﺍﻣﺸﻢ،ﺑﻪ ﻫﻤﮕﺎﻥ ﻋﺸﻖ ﻣﯽﻭﺭﺯﻡ ﻭ ﻫﻤﮕﺎﻥ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻋﺸﻖ میﻭﺭﺯﻧﺪ.امروز مثل هر روز اتفاقات خوبی میافتد.

‌خدایا سپاسگزارم🙏🏻

۱۸ مهر ۰۰ ، ۱۱:۳۲ شکیبا 🌹🌹

سلام خدمت همه دوستان گل امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشید 🌹🌹

درود بر روح جاودانه لایو بورسی ها استاد عزیزم حمیدرضا بزرگوار 🌹🌹

درود بر طلایه‌دار بورس ایران استاد بانوی منافی ویاران باوفای آنحضرت علی الخصوص🌹 پارسا عزیز 🌹

پاسخ:
سلام برادر