بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

این وبلاگ با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است. شما میتوانید سوالات خود در خصوص بازار بورس و سهام را همه روزه در بخش نظرات ثبت کنید و پاسخ آن را دریافت کنید.

لطفا پیشنهادات خود را به آدرس پست الکترونیکی زیر ارسال نمایید:
tehranbourse@yahoo.com
سه شنبه, ۵ بهمن ۱۴۰۰، ۰۸:۵۶ ق.ظ

روند بازار بورس تهران سه شنبه مورخ 5 بهمن 1400

در پی حمله تروریستی! دولت و مجلس انقلابی به بورس تهران و وضع مالیات بر صادرات محصولات پتروشیمی و همچنین قطع برق و گاز شرکت های بورسی در صنایع مختلف، قیمت سهام در 2 روز گذشته با شدت بیشتری سقوط کرد و باعث شد دیروز نیز حدود 300 میلیارد تومان نقدینگی از بازار بورس تهران نه خارج، بلکه فرار کند! با گذشت چندین ماه از روی کار آمدن دولت جدید و اقدامات ریز و درشت انجام شده در زمینه های مختلف اقتصادی و سیاسی و فرهنگی و اجتماعی، اکنون بدون شک میتوان دولت ابراهیم رئیسی را در کنار دولت احمدی نژاد، به عنوان ضعیف ترین و ناکارآمد ترین دولت ها قرار داد! البته صادقانه بگویم که نتوانستم از بین این 2 دولت، یکی را به عنوان بدترین انتخاب کنم! البته که دولت جدید، هنوز راه زیادی دارد و در آینده با اقدامات آتی خود، میتواند کار انتخاب را آسان تر کند! اقدامات جدید دولت و دست کردن قلدر مآبانه در جیب سهامداران، ریسک جدید و خطرناکی است که باید جلوی آن گرفته شود. نباید اینطور باشد که دولت ضعف های مدیریتی خود را در عدم توانایی تامین برق و گاز کشور و کسری بودجه خود را از عده ای مظلوم و البته با زور جبران کند! متاسفانه دید دولت به بورس، به گونه ای است که گویا عده ای پولدار از خدا بی خبر!، دور هم جمع شده اند و در قمارخانه ای که اسم آن را بازار بورس گذاشته اند، عیش و نوش میکنند! درست مثل دولتی که در سال 1384 روی کار آمد و در اولین نطق بورسی خود اعلام کرد که درب این قمارخانه را خواهد بست! 

از موارد بالا که بگذریم، موضوع جدید برای گفتن نیست. جز اینکه امیدوار باشیم این شرایط بد که عمده دلایل آن حاصل سوء مدیریت ها است، زودتر به پایان برسد. 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۰/۱۱/۰۵
حمیدرضا

نظرات (۸)

۰۵ بهمن ۰۰ ، ۰۹:۳۵ شکیبا 🌹🌹

سلام صبح زیبای همه دوستان بخیر و شادی 🌹

درود بر روح جاویدان لایو بورسی ها استاد عزیزم حمیدرضا بزرگوار 🌹

درود بر طلایه‌دار بورس ایران استاد بانوی منافی ویاران باوفای آنحضرت علی الخصوص 🌹پارسا عزیز 🌹

حمیدرضا جان متن شما من رو یاد احمق واحمقتر می اندازه بازم صد رحمت به اونا

شک ندارم این بی......بوق بوق👹با اختلاف فاحش مموتی رو جا میزاره

پاسخ:
اتفاقا در این متن میخواستم ریفرنس بدم به همین فیلم! خیلی با خودم کلنجار رفتم که این ارجاع رو بدم یا ندم! ولی کمی ملاحظه کردم!:) البته ملاحظه خودمون رو کردم! :)
خوشحالم که نکته رو گرفتی! :)
۰۵ بهمن ۰۰ ، ۱۰:۰۴ پارسا کریمی

درود به روح جاویدان لایوبورسی ها استاد بزرگ جناب حمیدرضای عزیز و همه همکارانVIP شکیباجانVIP

 

تا ... کفن نشود، این وطن وطن نشود.

 

اینجا که تا چندروز دیگه برنمیگرده! از بازار اونطرف چه برداشتی دارید!!

اونم مثل بورس به زمین گرم خورد و رفت که 2 سال دیگه پاشه؟

پاسخ:
خوبی بازار اونطرف این هست که دوطرفه هست.
اگه واقعا به این نتیجه برسی که ریزشی شده، خب پوزیشن فروش میگیریم!

اگه بازار ما هم دوطرفه بود، من شخصا هرگز اعتراضی نداشتم!
۰۵ بهمن ۰۰ ، ۱۱:۲۸ پارسا کریمی

قبول دارم که اونجا 1000 بار بهتر از اینه که سرمایه رو بدیم یه ... سکانداری کنه.

 

آقا یه گروه تلگرامی بزن و 2 ساعت در روز بهش اختصاص بده بریم اونجا

پاسخ:
اگه چند نفر از بچه ها پایه کار باشند و با اون لینکی که ارسال کردم ثبت نام کنند و حساب دمو باز کنند، اونوقت توجیه داره که این کار رو بکنیم. 

🌺صبحتون به درخشش آفتاب
🌼و روزتان سرشار از رویش مهر
🌸طلوعی دیـگر و امـیدی دیـگر و 
🌺نگاهی دیگر به خورشید آفرینـش
🌼درود روزتون پراز اتفاقات خوب
🌸روز #سه‌شنبه تـون بـخیـر

✅دریافت انرژی کائنات: معبودم یاریم کن تا روزهایی پرانگیزه ، پرشور و تلاش داشته باشم، من تمام سعی و کوشش خود را انجام میدهم و با شوق و امید قدم هایم را بر میدارم سپس‌با توکل و صبر در انتظار آرزوهایم میمانم و  با لبخند همه غم هایم را رها میکنم.من به تو اعتماد دارم و یقین دارم هم اکنون برکت بی کرانت بر همه گوشه های زندگیم جاری میشود ،امروز با دیده محبت به همه چیز و همه کس مینگرم تا تمام نیکی‌ها را جذب کنم.پروردگارا سپاسگزارم🙏🏻

✅جملات تاکیدی(تکرار کنیم): «من فرمانده لحظه های زندگیم هستم ، ثانیه ها مامورند خوشبختی را به من برسانند ، من در درون خود دارای عشق وقدرت کافی برای خلق اهدافم هستم»خداونداسپاسگزارم🙏🏻
   ‌‌‌‌‌‌‌‌   ‌‌‌‌‌‌  ‌‌‌‌‌‌‌‌    ‌‌‌‌‌‌‌‌      ‌‌‌‌‌‌‌‌

سلام وقت بخیر

 

استادجان

 

میگم اگه قراره در بورس رو تخته کنن بگید

یادمه قبلا اشاره می کردید به اینکه "اگر بورس پا برجا بمونه"

ولی نمی فهمیدم یعنی چی....

شاید امروز وقتش باشه که لطف کنید و بیشتر توضیح بدید

ممنون

پاسخ:
راستش توضیحات بیشتر، ممکنه کمی بچه ها رو بترسونه! و بحث رو کاملا سیاسی میکنه.

سایت My Forex Funds طبق آمار اومده کار هایی رو که تریدرهای موفقش انجام میدن رو نوشته که جالبه:

 

⚜️برخی نکات مهم از داده های معاملاتی ما:

✅بیش از 60% از معامله گران ما از استاپ لاس استفاده نمیکنند و ریسک بالایی متحمل می شوند. (این بده)

✅معامله گرانی که به چرخه دریافت سود چهارم حسابشون رسیدند، همگی یک استراتژی مدیریت ریسک 3% در روز دارند.

✅معامله گران سودآور کمتر از 4 ساعت در روز پای چارت و در بازار هستند.

✅سودآور ترین معامله گران معاملاتشون رو برای شب باز نگه نمیدارند. 
(به عبارتی معامله گران بین روزی هستند)

✅معامله گری که در آخر هفته ها پوزیشن داره 60% احتمال از دست دادن حسابش هست.

✅وقتی بازار نوساناتش بیشتر میشه معامله گران بیشتری به دلیل نداشتن نظم از بازار بیرون میوفتند.

✅اگر نوسانات طولانی شود حمام خون راه میوفتد. (همه قلع و غم میشوند.)

✅تنها 5 تریدر هستند که هشتمین برداشت از حساب لایو خودشون رو انجام دادند.... (این آمار واقعا وحشتناکه.... واقعا جای فکر داره)

✅همه آنها بسیار محافظه کارانه ترید می کنند و بیش از 2% در روز ریسک نمی کنند و زمانی که 4تا8% سود می سازند تا آخر سیکل پرداخت دیگه ترید نمی کنند!!!!

✅همه تریدرهایی که پرداخت های خیلی بالا و رکورد دار دریافت کردند به دلیل عدم رعایت ریسک ظرف 3 هفته اکانتشون رو باختند.

✅حقایق بسیار بسیار جالب تری در دیتا بیس ما هست و رفته رفته داره ببیشتر آشکار میشه. 

✅توصیه ما این است وقتی به اکانت لایو رسیدید کار را ساده بگیرید چون به نظر میرسد افراد زیادی نمی تونند طمع خودشون رو کنترل کنند. 

✅مطمین شوید که دریافتی دارید و ریسک تون همیشه پایین نگه دارید . به هر حال این یک ماراتن است و نه دوی سرعت.
 

منبع:

https://myforexfunds.com/myforexfunds-stats-are-back/

 

پاسخ:
این یک ماراتن است و نه دوی سرعت

اگه همه استراتژی رو بر این اساس تنظیم کنی، بازار فارکس بازار بسیار خوبی هست. 
خیلی راحت میشه با مدیریت ریسک و کنترل ترس و طمع، سود مداوم از بازار فارکس داشته باشی. 

اگه چند نفر از بچه ها پایه کار باشند و با اون لینکی که ارسال کردم ثبت نام کنند و حساب دمو باز کنند، اونوقت توجیه داره که این کار رو بکنیم.
============

 

این قضیه حساب دمو چیه؟

من الان سالهاست که حسابهای دمو داشته و دارم. حتی شده اون حساب رو تا 300 درصد رشد بدم توی فارکس ولی بعدا کال شدم :-)

پاسخ:
:)
یک لینک از بروکر گذاشته بودم و قرار شد بچه هایی که علاقه دارند ثبت نام کنند و با حساب دمو کار کنند و با اصول اولیه آشنا بشن
۰۶ بهمن ۰۰ ، ۱۳:۱۰ پارسا کریمی

درود به روح جاویدان لایوبورسی ها استاد گرامی جناب حمیدرضای عزیز و همه همکاران vipشکیباجانvip

 

آقا پیامها فرستاده نمیشه.

 

جمع کنید بریزید تو بازار که شاخص کل هارامی تپلی زد.

 

۱۰٪ پاینتر درو کنید.