بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

این وبلاگ با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است. شما میتوانید سوالات خود در خصوص بازار بورس و سهام را همه روزه در بخش نظرات ثبت کنید و پاسخ آن را دریافت کنید.

لطفا پیشنهادات خود را به آدرس پست الکترونیکی زیر ارسال نمایید:
tehranbourse@yahoo.com
شنبه, ۹ بهمن ۱۴۰۰، ۰۸:۳۵ ق.ظ

روند بازار بورس تهران شنبه مورخ 9 بهمن 1400

ابهامات موجود در بازار باعث شده تا فعالان بازار همچنان تمایلی به خرید از خود نشان ندهند. البته در آخرین روز هفته گذشته، تقاضای نسبتا خوبی وارد بازار شد. اما مسئله اصلی، تداوم این تقاضا است که برای آن، نیاز داریم تا برخی مسائل برای بازار شفاف شود. در واقع با ابهامات فعلی، نمیتوان حتی به تحلیل های بنیادی نیز تکیه کرد. مخصوصا اینکه بحث قطعی گاز و برق و بحث دریافت مالیات از صادرات محصولات پتروشیمی نیز جدیدا مطرح شده که اگرچه فعلا در فاز تایید و تکذیب است، اما تقریبا همه در ایران میدانند که معنی این تکذیب ها چه است و در نهایت به کجا ختم خواهد شد! اما با همه این تفاسیر، در صورتیکه بورس تهران برقرار بماند!، این بازار با توجه به قیمت های فعلی و وضعیت سودسازی شرکت ها، همچنان جذاب ترین بازار است و چه بهتر که مسئولین اقتصادی کشور نیز با اصلاح قوانین دست و پا گیر، کمک کنند تا شرایط بازار هرچه سریع تر به وضعیت نرمال تغییر پیدا کند. چراکه اگر این قوانین اصلاح نشود، دیر یا زود مجددا گرفتار چنین بحران هایی خواهیم شد. 

از موارد بالا که بگذریم، بورس تهران امروز به صورت پر نوسان دنبال خواهد شد. انتظار دارم بازار شروعی سبز داشته باشد و در ادامه با افزایش عرضه ها روبرو شویم. اما در ادامه مجددا تقاضا بر عرضه غلبه خواهد کرد و به صورت کلی، روز متعادل و متمایل به رنگ سبز را تجربه کنیم.   

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۰/۱۱/۰۹
حمیدرضا

نظرات (۴)

سلام

صبح بخیر

جهت اصلاح سبد , درصورت امکان واچ لیست رو به روز کنید.

ممنون

پاسخ:
باشه برادر 
میگم اصلاحات انجام بشه

☀سلام ای صبح زیبا سلام زندگی دوباره‌

🌷نیایش صبحگاهی🌷
خدایا در روشنایی تابش خورشید خیر و نیکی را بر بندگان خودفرو فرست و مارا از رستگاران زمین قرار ده الهی آمین.امروز فرشته ها از دعاهامون پیش خدا خبر میبرن بعضی ها تاریخ میخرن بعضی ها امضا الهی امروز امضای خدا پای دعاهاتون زده بشه الهی آمین🙏🏻
‌‌‌‌‌
✅جملات تاکیدی: خداوند منشا همه موهبت‌هاست و همه‌ی انسان‌ها و اوضاع زندگی و جامعه وسیله‌ای برای رساندن موهبت‌های الهی به من هستند.خداوندا سپاسگزارم🙏🏻

 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌   ‌‌‌‌‌‌‌‌   ‌‌‌‌‌‌  ‌‌‌‌‌‌‌‌    ‌‌‌‌‌‌‌‌      ‌‌‌‌‌‌‌‌

۰۹ بهمن ۰۰ ، ۱۰:۲۲ پارسا کریمی

درود به روح جاویدان لایوبورسی ها استاد گرامی جناب حمیدرضای بزرگ و همه همکارانVIPشکیبای عزیزVIP

 

پیشاپیش سال نو رو تبریک میگم!! 

شاخص پولبک خودش به محدوده 1200 رو هم زد.. 

 

ولی بد قیافه نمودارها رو ساختن... اصلاح همین محدوده ها رو هنوز تایید میفرمایید یا به نظرتون میخوان کم کم جا بذارن خارج شدگان رو؟

پاسخ:
این ترسی که هنوز سهامداران دارند، نمیذاره کسی جا بمونه!
به نظر من اگه بازار برقرار باشه، در این قیمت ها، خرید ترسی نداره. 
۰۹ بهمن ۰۰ ، ۱۴:۵۲ شکیبا 🌹🌹

سلام خدمت همه دوستان گل امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشید 🌹

درود بر روح جاویدان لایو بورسی ها استاد عزیزم حمیدرضا بزرگوار 🌹

درود بر طلایه‌دار بورس ایران استاد بانوی منافی ویاران باوفای آنحضرت علی الخصوص 🌹پارسا عزیز 🌹

پاسخ:
سلام برادر