بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

این وبلاگ با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است. شما میتوانید سوالات خود در خصوص بازار بورس و سهام را همه روزه در بخش نظرات ثبت کنید و پاسخ آن را دریافت کنید.

لطفا پیشنهادات خود را به آدرس پست الکترونیکی زیر ارسال نمایید:
tehranbourse@yahoo.com
سه شنبه, ۱۲ بهمن ۱۴۰۰، ۰۸:۲۴ ق.ظ

روند بازار بورس تهران سه شنبه مورخ 12 بهمن 1400

همانطور که انتظار میرفت، شاخص هم وزن بورس تهران دیروز نیز در ادامه حرکت به سمت هدف 340000 واحد، روز خوبی را پشت سر گذاشت و با رشد حدود 3000 واحدی، اکنون به محدوده 330000 واحد رسیده و هنوز 10000 واحد تا هدف اول خود فاصله دارد. با این حساب، امروز و فردا نیز همین روند صعودی بازار میتواند ادامه داشته باشد و همانطور که قبلا نیز گفته ام، مانعی تا هدف تعیین شده وجود ندارد! البته امیدوارم بازار اینبار در مسیر سبز، مجددا کنترل خود را از دست ندهد و از آن سوی بام، نیوفتد! و این رشد را منطقی و به دور از جو هیجانی طی کند. حجم معاملات روز گذشته نیز به محدوده 4000 میلیارد تومان رسید که قابل قبول است. با توجه به سرعت خروج پول از صندوق های با درآمد ثابت، به نظر میرسد که مقصد بیشتر این پول ها، بازار بورس تهران باشد که در اینصورت، میتوانیم امیدوار باشیم که حجم معاملات به زودی به محدوده 6000 میلیارد تومان برسد. محدوده ای که اگر بتواند برسد و پایدار بماند، میتوان پایان رکود بازار را اعلام کرد!  

از موارد بالا که بگذریم و با توجه به جو مثبت حاکم در بازار، فعلا موضوع جدیدی برای گفتن نیست و حتما دوستان به خاطر دارند که هدف بازار تا پایان سال را در چه محدوده ای اعلام کرده بودیم. همچنان اعتقاد دارم که آن اهداف، منطقی و قابل دسترس است.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۰/۱۱/۱۲
حمیدرضا

نظرات (۲)

۱۲ بهمن ۰۰ ، ۱۰:۲۲ پارسا کریمی

درود به روح جاویدان لایوبورسی ها استاد گرامی جناب حمیدرضای جان و همه همکارانVIPشکیباجانVIP

 

استاد میگم شما فحشتون شفاس!! چرا زودتر در تحلیل هاتون فحش قرار ندادید؟ 

 

بنظرم وقتشه به راننده معتاده 2 تا آبدارش!! رو بگیم که بار آهن قراضه زده!

پاسخ:
آره والا
به نظرم باید به فحشیکال روی بیاریم. :)

#نیایش_صبحگاهی #درودهمراهان   ای معبودی که هنگام لغزش دستم را گرفتی و مرا بلند کردی و دست در دست ، مرا به مسیری پر از خیر و برکت هدایت کردی ، چگونه تو را شکر نکنم ؟ تو مرا خالق آفریدی ، لایق آفریدی ، تا با لبخندم، دلها را شاد کنم و با قلبم عشق بیافرینم و با زبانم تسبیحت گویم و تو را بپرستم.و با پاهایم روی زمینی که مسخر منست راه بروم. «لا حول ولا قوه الا بالله» هیچ نیرو و توانی جز از سوی خداوند بلند مرتبه و بزرگ نیست... ای خالق تمام عالم! بندگی کردن برای تو زیباست،تو نهایت عشقی و من عاشق عظمت تو....