بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

این وبلاگ با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است. شما میتوانید سوالات خود در خصوص بازار بورس و سهام را همه روزه در بخش نظرات ثبت کنید و پاسخ آن را دریافت کنید.

لطفا پیشنهادات خود را به آدرس پست الکترونیکی زیر ارسال نمایید:
tehranbourse@yahoo.com
چهارشنبه, ۱۳ بهمن ۱۴۰۰، ۰۸:۵۵ ق.ظ

روند بازار بورس تهران چهارشنبه مورخ 13 بهمن 1400

دیروز شاخص هم وزن بورس تهران یک قدم دیگر به هدفی که تعیین کرده بودیم نزدیکتر شد و با رشد 2500 واحدی، به محدوده 333000 واحد رسید. با این حساب، هنوز حدود 7000 واحد تا اولین هدف خود فاصله دارد. چیزی که از بازار امروز انتظار میرود، افزایش نسبی عرضه است. با توجه به رشد قیمت ها در چند روز اخیر، طبیعی است که عده ای سود خود را ذخیره کنند! چراکه هنوز بازار از بی اعتمادی رنج میبرد. اما این افزایش عرضه ها برای امروز، نگران کننده نیست. بنابراین بازار امروز دستخوش نوسانات بیشتری خواهد شد و از دوستان تقاضا دارم که از رفتارهای هیجانی پرهیز کنند. با توجه به وضعیت بنیادی بازار و سوددهی شرکت ها، نگرانی در بازار دیده نمیشود و این بازار هنوز با این قیمت ها، توجیه خرید دارد. پس بدون توجه به نوسانات بازار، سهامداری کنید. البته بدیهی است که منظور من، همه نمادهای بازار نیست و برخی نمادها در همین قیمت ها نیز هنوز حباب دارند! اما تعداد زیادی از نمادها، هنوز با قیمتی کمتر از ارزش ذاتی خود در بازار معامله میشوند. 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۰/۱۱/۱۳
حمیدرضا

نظرات (۵)

۱۳ بهمن ۰۰ ، ۰۹:۱۸ پارسا کریمی

درود به روح جاویدان لایوبورسی ها استاد گرامی جناب حمیدرضای جان و همه همکارانVIPشکیباجانVIP

 

آمین که همه آخر هفته شادی بسازن بجر ابی(شب جمعه ایی).

 

 

پاسخ:
سلام برادر
۱۳ بهمن ۰۰ ، ۱۰:۰۷ شکیبا 🌹🌹

سلام صبح زیبای همه دوستان بخیر و شادی 🌹

درود بر روح جاویدان لایو بورسی ها استاد عزیزم حمیدرضا بزرگوار 🌹

درود بر طلایه‌دار بورس ایران استاد بانوی منافی ویاران باوفای آنحضرت علی الخصوص🌹 پارسا عزیز 🌹

آقا اون فحشا با فحشا ایام الله قاطی شده یا کارایی همین قدر بوده؟

پاسخ:
:)
نه هنوز اثر داره
اگه اثرش کم شد، دوباره فحش ها رو تازه میکنیم! :)

#نیایش_صبحگاهی
#درودهمدلان

معبودم ! صداقت ، درستی و شکرگزاری را آذوفه راهم کن، کمکم کن اقتدارم را بدست گیرم ، میخواهم در زندگی ام تغییر ایجاد کنم.
امیدم به دیگری نیست وقتی خدای قدرتمندم را دارم.زندگی آنقدر فراز و نشیب و تلخی و شیرینی دارد اما چون تنها توکلم به توست ، در تمام تلخی ها و نشیب ها حکمت تو را میبینم
تو در کنار من هستی و هرگز به زیان ما بندگانت راضی نیستی ، این را بارها حس کردم ، اگر هم  زیانی بوده خودم انتخاب کردم اما تو باز دستم‌ را به هر طریقی گرفتی ...خدایا هر لحظه شکرت

۱۳ بهمن ۰۰ ، ۱۰:۴۰ شکیبا 🌹🌹

ممنون که حواس تون هست 🌹🌹

آقا یه سوال به نظر شما پکویر رو با حقش تو حراجی جابجا کنم پکویر ۴۸۰ هست حقش۲۵۰

بعد اگه حقش رو بخوام بخرم اون ۱۰۰ تومان  خودکار کم میشه تا حالا تویی حراجی خرید نکردم 

ببخشید دوتا سوال شد

پاسخ:
اگه حق تقدم استفاده نشده هست، باید با کارگزاری هماهنگ کنی و اون 100 تومان هم همون روز باید به حساب کارگزاری بریزی

سلام وقت بخیر

لطفا مقاومنت و حمایت کهمدا و اوان ؟

ممنون

پاسخ:
کهمدا حمایت 800 و مقاومت اول 1020
اوان حمایت 900 و مقاومت اول 1180