بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

این وبلاگ با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است. شما میتوانید سوالات خود در خصوص بازار بورس و سهام را همه روزه در بخش نظرات ثبت کنید و پاسخ آن را دریافت کنید.

لطفا پیشنهادات خود را به آدرس پست الکترونیکی زیر ارسال نمایید:
tehranbourse@yahoo.com
يكشنبه, ۱۷ بهمن ۱۴۰۰، ۰۸:۳۵ ق.ظ

روند بازار بورس تهران یکشنبه مورخ 17 بهمن 1400

دیروز بورس تهران به صورت پر نوسان دنبال شد و در حالیکه شاخص کل با رشد 3200 واحدی روبرو شد، شاخص هم وزن، افت 300 واحدی را تجربه کرد. مهمترین خبر این روزها، بحث توافق هسته ای است که گفته میشود به نتایج خوبی رسیده و موجب کاهش نسبی قیمت دلار شده است. البته که کاهش قیمت دلار قبلا در قیمت های سهام بورسی لحاظ شده و از این بابت، جایی برای نگرانی نیست. هرچند که فعالان بازار بورس تهران، ممکن است به این موضوع، مانند همیشه واکنش هیجانی نشان دهند. اما چیزی که شما باید بدانید این است که کاهش قیمت دلار به شرطی که دلیل آن لغو تحریم ها باشد، نه تنها جای نگرانی ندارد، بلکه در شرایط فعلی، میتواند محرکی جدید برای یک رالی صعودی در بورس تهران بشود! چراکه همانطور که در بالاتر گفتم، این ریزش قیمت دلار در تحلیل ها لحاظ شده و از سوی دیگر، این ریزش قیمت دلار، نمیتواند بسیار عمیق باشد. بنابراین فعالان بازار، باید به این موضوع توجه داشته باشند و از رفتارهای هیجانی پرهیز کنند.

از موارد بالا که بگذریم، همچنان اعتقاد دارم که در شرایط فعلی، بورس تهران جذابیت بیشتری نسبت به بازارهای موازی دارد و خیلی زود فعالان بازار متوجه این موضوع خواهند شد.  

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۰/۱۱/۱۷
حمیدرضا

نظرات (۳)

۱۷ بهمن ۰۰ ، ۰۸:۴۸ شکیبا 🌹🌹

سلام صبح زیبای همه دوستان بخیر و شادی 🌹

درود بر روح جاویدان لایو بورسی ها استاد عزیزم حمیدرضا بزرگوا🌹ر 

درود بر طلایه‌دار بورس ایران استاد بانوی منافی ویاران باوفای آنحضرت علی الخصوص 🌹پارسا عزیز 🌹

پاسخ:
سلام برادر

#نیایش_صبحگاهی

#درودهمدلان

خدایا  ! از صمیم قلب تو را بابت خانواده خوبم که به من عطا کردی ،  بی نهایت شکر و سپاس می گویم ...
چون با اینکه خودم آنها را انتخاب نکرده ام، اما همواره به داشتن آنها افتخار می کنم ، آنها انگیزه مرا برای پیشرفت و موفقیت دوچندان میکنند و همیشه در صدد هستم زحمات فراوان آنها را در حد توانم جبران کنم و زندگی خوب و خوشی را برای آنها فراهم کنم ....
خدایا شاکرم‌ ، چون در کنار‌ آنها احساس آرامش و نشاط و شادمانی مبکنم  از بودن در کنار آنها لذت می برم ...‌
هر لحظه شکرت‌‌ معبودم.

۱۷ بهمن ۰۰ ، ۱۰:۳۳ پارسا کریمی

درود به روح جاویدان لایوبورسی ها استاد گرامی جناب حمیدرضای عزیز و همه همکاران  vipشکیباجانvip

 

آقا در بلاد کفر همین فرمون ادامه بدید منم بهتون ملحق میشم.

ما هنوز در حال آپدیت کردنیم!!

 

 

پاسخ:
خیلی هم عالی :)