بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

این وبلاگ با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است. شما میتوانید سوالات خود در خصوص بازار بورس و سهام را همه روزه در بخش نظرات ثبت کنید و پاسخ آن را دریافت کنید.

لطفا پیشنهادات خود را به آدرس پست الکترونیکی زیر ارسال نمایید:
tehranbourse@yahoo.com
سه شنبه, ۱۹ بهمن ۱۴۰۰، ۰۷:۵۷ ق.ظ

روند بازار بورس تهران سه شنبه مورخ 19 بهمن 1400

بورس تهران دیروز نیز با خروج نقدینگی حدود 420 میلیارد تومانی همراه بود و ارزش معاملات نیز حدود 30 درصد نسبت به روز دوشنبه، افت کرد و حتی به 3000 میلیارد تومان هم نرسید. امروز قصد ندارم مطلب را طولانی کنم و موضوع جدیدی برای گفتن نیست و البته موارد مهم را در روزهای قبل، بیان کرده ام. فقط خواستم یک جمله ای را مستقیم به شخص رئیس جمهور بیان کنم! اینکه به فعالان بازار بورس تهران هم، ناهار نمیدهند! 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۰/۱۱/۱۹
حمیدرضا

نظرات (۵)

۱۹ بهمن ۰۰ ، ۰۹:۲۲ شکیبا 🌹🌹

سلام صبح زیبای همه دوستان بخیر و شادی 🌹

درود بر روح جاویدان لایو بورسی ها استاد عزیزم حمیدرضا بزرگوار 🌹

درود بر طلایه‌دار بورس ایران استاد بانوی منافی ویاران باوفای آنحضرت علی الخصوص 🌹پارسا عزیز 🌹

آقا  به قول اون خبر نگار ترک این ضرب المثل اینجا هم مصداق داره

وقتی گاوه نر وارد قصر میشه گاو شاه نمیشه بلکه قصر طویله میشه 🙃

البته بالا نسبت گاوها من از همه گاو ها معذرت  میخوام 😉

پاسخ:
گفتم با رئیس جمهور به زبون خودش صحبت کنیم شاید جواب بده! :)


البته دیروز به پارسا گرفتم که برای امروز دوباره فحش میذارم برای هرکسی که سهامش رو بفروشه بلکه بازار مثبت بشه!
این فحش همیشه جواب میده
تا الان هم گویا جواب داده
۱۹ بهمن ۰۰ ، ۰۹:۴۰ شکیبا 🌹🌹

برادر ممنون این سیستم فحشیکال خوب جواب میده دمتگرم😂 

میگم به مناسبت ایام الله توی امام زاده آهنگ تتلو رو برای دخترا بخش کردن شنیده بودم نرمش قهرمانانه ولی درکش نمی کردم🙂

پاسخ:
:):)
به هر حال تتلو، یار غار رئیس جمهور هست. :)
۱۹ بهمن ۰۰ ، ۱۰:۱۱ پارسا کریمی

درود به روح جاویدان لایوبورسی ها استاد گرامی جناب حمیدرضای عزیز و همه همکارانVIPشکیباجانVIP

 

تصمیم گرفتم دیگه دشنام ندم اما نمیشه خب...

از فحشای بچگی هامون استفاده میکنیم:

دم دروازه میدن عدس پلو/ابی جون تیمتو بردارو برووو

شیر سماور تو حلق ناظر.

 

پاسخ:
:):)

☀سلام ای صبح زیبا ، سلام ای زندگی شاد☀

❤دریافت انرژی الـهـی❤
خالقا امروز میخواهم با کمک تو از بین ببرم ، هر بتی را که درافکارم خلق میکنم و آنرا میپرستم. بت یعنی همان کسی که، به جای تو، در مدیریت دنیا موثر میدانم و یا یک تصور خیالی از خودم، یا از اموال یا از زور و قدرت و توانایی هایم ، از هوشم و یا از اشخاص دیگر...خدایا کمک کن، تا این بتها را نابود کنم ،زیرا بزودی مرا از پای در می آورند تا فقط تو، تنها خدای آسمان قلبم شوی ،آنوقت میتوانم منتظر معجزاتی باشم که فقط انسان های بزرگ و یکتا پرست تجربه کرده اند.

✅جملات تاکیدی(تکرار کنیم)
امروز تمام کائنات همدست می شوند تا ان‌شاءالله آرزوی مرا محقق گردانند و من در برآورده شدنش ایمان کامل دارم .خدایا سپاسگزارم🙏🏻

۱۹ بهمن ۰۰ ، ۲۰:۰۲ پورسجاد زاده

سلام

من ۱۰۰ تومن حق تقدم های خاهن را واریز نکردم.

الان اگر شرکت اونهارو برام بفروشه پولش رو کی به من پرداخت میکنه؟

در کل بهتر بود واریز میکردم یا شرکت برام بفروشه؟

پاسخ:
بهتر بود که خودت تعیین تکلیف میکردی
چون در نهایت در چنین شرایطی، معلوم نیست که شرکت با چه قیمتی برای شما بفروشه!
اینکه 100 تومان رو واریز نکنیم و حق تقدم ها رو استفاده نشده کنیم، فقط در بعضی از شرایط خاص توجیه داره. 

این هم شرکت برای شما میفروشه
الان حدود 155 میلیون حق تقدم استفاده نشده هست
روی تابلو نگاه کن ببین چه روزی این 155 میلیون تموم میشه
چند روز بعد از اون، خودت تماس بگیر با امور سهام شرکت و بهت میگه چطوری باید پول خودت رو بگیری