بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

این وبلاگ با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است. شما میتوانید سوالات خود در خصوص بازار بورس و سهام را همه روزه در بخش نظرات ثبت کنید و پاسخ آن را دریافت کنید.

لطفا پیشنهادات خود را به آدرس پست الکترونیکی زیر ارسال نمایید:
tehranbourse@yahoo.com
دوشنبه, ۲۵ بهمن ۱۴۰۰، ۰۸:۵۰ ق.ظ

روند بازار بورس تهران دوشنبه مورخ 25 بهمن 1400

شرایط اقتصادی ایران در وضعیت عدم ثبات قرار دارد و این موضوع باعث شده تا کسی نتواند به درستی سود سال آینده شرکت ها را محاسبه کند و در حقیقت نمیتوان به تحلیل هایی که در خصوص محاسبه سود شرکت ها انجام میشود، اتکا کرد. متاسفانه دولت رئیسی نیز همه چیز را به توافق هسته ای گره زده و فعالان بازار به خوبی میدانند که در صورت عدم توافق در برجام، پول ناهار هیئت دولت هم از جیب شرکت ها تامین خواهد شد! بنابراین، فعلا تمایلی به خرید از خود نشان نمیدهند. چنین شرایطی باعث شده تا هر روز شاهد خروج نقدینگی از بازار باشیم. در چنین شرایطی، حمایت ها از بازار، فقط در قالب حرف باقی میماند و فقط هر چند روز یکبار که شرایط بازار بحرانی میشود، مدیران بازار دست به کار میشوند و تلاش میکنند تا با ذهن فندقی! خود، اقداماتی در جهت بهبود شرایط انجام دهند که البته نتیجه ای جز حیف و میل کردن پول صندوق تثبیت بازار ندارد!

از موارد بالا که بگذریم، بورس تهران امروز کار خود را با فشار فروش آغاز خواهد کرد. اما با توجه به اینکه مجددا شاخص ها به محدوده اشباع فروش رسیده اند، در ادامه بازار از فشار فروش کاسته خواهد شد و بازار میتواند به تعادل برسد.  

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۰/۱۱/۲۵
حمیدرضا

نظرات (۱)

۲۵ بهمن ۰۰ ، ۱۵:۰۷ شکیبا 🌹🌹

سلام خدمت همه دوستان گل امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشید 🌹

درود بر روح جاویدان لایو بورسی ها استاد عزیزم حمیدرضا بزرگوار🌹 

درود بر طلایه‌دار بورس ایران استاد بانوی منافی ویاران باوفای آنحضرت علی الخصوص🌹 پارسا عزیز 🌹

🌺 روز مرد و پدر روبه همه دوستان گل تبریک عرض میکنم🌺

پاسخ:
سلام مَرد :)