بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

این وبلاگ با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است. شما میتوانید سوالات خود در خصوص بازار بورس و سهام را همه روزه در بخش نظرات ثبت کنید و پاسخ آن را دریافت کنید.

لطفا پیشنهادات خود را به آدرس پست الکترونیکی زیر ارسال نمایید:
tehranbourse@yahoo.com
يكشنبه, ۱ خرداد ۱۴۰۱، ۰۸:۱۲ ق.ظ

روند بازار بورس تهران یکشنبه مورخ اول خرداد 1401

بورس تهران دیروز نیز با افت شاخص ها همراه شد و یک اصلاح دیگر در مسیر روند صعودی خود انجام داد. به اعتقاد من، همین مقدار اصلاح کفایت میکند! و بازار باید امروز، با افزایش تقاضا روبرو شود. سناریویی که برای امروز متصور هستم این است که بازار در ساعت اولیه، همچنان با فشار فروش همراه باشد. اما در ادامه، تقاضا در بازار افزایش خواهد یافت و رنگ سبز میتواند در بازار غالب شود. بر اساس این سناریو، منفی های ابتدای بازار، میتواند فرصت های خوبی برای نوسانگیری فراهم کند. نکته ای که در این بین باید به آن توجه کنید این است که اگرچه اصلاح بازار امروز به پایان خواهد رسید، اما اصلاح زمانی بازار، هنوز به اتمام نرسیده است! بنابراین چند روزی بازار با نوسان همراه خواهد بود تا اینکه یک محرک جدید برای ادامه روند صعودی، از راه برسد. پس توصیه من به دوستان این است که اگر با اصول نوسانگیری آشنا هستید، فعلا به همین نوسانات بسنده کنید تا بازار بتواند قدرت کافی برای ادامه روند صعودی را بدست بیاورد.  

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۳/۰۱
حمیدرضا

نظرات (۶)

#نیایش_صبحگاهی

#درودهمدلان💐

 

ای‌مهربانترین! در این صبح قشنگ آمده ام ، تا دستانم را به شاخه های آسمانی لطفت گره بزنم ...‌تا همواره باتک تک سلول هایم تورا حس کنم

کمکم کن.

آمده ام بگویم:

امروزشاد،پرنشاط وپر از انرژی هستم.

امروز لبریز از امیدوشور وشوق هستم.

امروز احساس سبکی وچالاکی میکنم.

امروز موفقیت را با همه وجود لمس میکنم.

مگر میشود تو را شکر نکرد

۰۱ خرداد ۰۱ ، ۱۰:۴۱ پارسا کریمی

درود به روح جاویدان لایوبورسی ها استاد گرامی جناب حمیدرضا و همه همکارانVIPشکیباجانVIP

 

یه جایی تو کتابی خوندم که مردم ایران هرجا پادشاهشون رو بالیاقت و دلسوز دیدن ریشه زمین خوردن و جنگیدن و از مملکتشون دفاع کردن و هرجا هم حاکم لا... و احمقی داشتن، سر به کوه ها گذاشتن و برای همیشه رفتن.

 

حمیدرضا تو دوره آ شیخ حسن نامرد ازت پرسیدم چی میشه و گفتی همه چیز خوب میشه و میشیم قدرت 1 منطقه و عربستان و ترکیه سقوط میکنن. فقط مونده با آرامکو بیاد روفتار همه ایران رو بده!

 

بامرام چرا چشاتو باز نکردی ببینی همه این ...ها از یه جا آب میخورن.

.............................

 

ته قصه برای خودم و یکمم مهشیدمون:

پرقدرت تر از همیشه باشم و بدونم که فقط تلاش کنم چون از یه جا حفره میکنم این زندان و خودمو وا می رهانم! و اتفاقا این بار به یاری خدا تموم میکنم این داستان کثیفی که این جادوگر شهر اوز برامون درست کرده.

 

پاسخ:
چرا فقط بخشی از کلام رو بازگو کردی و اصل ماجرا رو بیان نکردی برادر؟!

اون بحث ها، بحث توافق هسته ای بود که اگه توافق حاصل بشه، چنین میشه و چنان میشه!
هرچند که با همون توانق نصفه و نیمه هم دیدی که چه بلایی سر اقتصاد ترکیه افتاد.

مثلا قرار بود حسن جان بیاد و توافق هسته ای حاصل بشه
۰۱ خرداد ۰۱ ، ۱۲:۱۱ پارسا کریمی

چرا فقط بخشی از کلام رو بازگو کردی و اصل ماجرا رو بیان نکردی برادر؟!

.......................

خواستم بیای و شروع کنیم به بحثش

 

درسته یادم هست که با برجام میشدیم یه پخی..

 

ولی وقتی نگاه میکنم که از وقتی سیگار بهمن 57 رو پدرامون شروع کردن بلابه نسبت چیزی جز پدرسوختگی نه دیدیم و نه چشیدیم!!

 

بنظرم از تنبل های دوران شاگرد زرنگ مدرسه خواستن اشتباه ما بود!

 

اینبار به نظرت نگیم 2 سال وقت داریم خودمون رو جمع و جور کنیم و بریم؟

 

پاسخ:
امیدوارم 2 سال وقت داشته باشیم! :)
۰۱ خرداد ۰۱ ، ۱۲:۱۷ پارسا کریمی

از نظر من 1 سال رو داریم...

 

فقط حوصله تنها بودن تو این جزیره رو ندارم.

بس کن دیگه :(

پاسخ:
گفتی جزیره
یاد آدمخوار افتادم! :)

میخوای بری پیش اون؟

ضمن اینکه قرار نیست تنها باشیم!
همین جمع با هم میریم اونور و یک کاری میکنیم!
۰۱ خرداد ۰۱ ، ۱۲:۲۵ پارسا کریمی

من پایه ام.

 

تنها دارایی باارزشم هم اون الگوریتم بود که بهتون دادم و شمام تاکتیکتون رو ضمیمه اش کردی و قول دادی به کسی نگیدش!

 

بیا تو قرن جدید تمام دل شکستگی ها رو اوکی کنیم :,-(

پاسخ:
پس پول ها رو جمع کن برادر
چون دست خالی نمیشه رفت!
۰۱ خرداد ۰۱ ، ۱۴:۴۸ شکیبا 🌹🌹

سلام خدمت همه دوستان گل امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشید 🌹

درود بر روح جاویدان لایو بورسی ها استاد عزیزم حمیدرضا بزرگوار🌹

درود بر طلایه‌دار بورس ایران استاد بانوی منافی ویاران باوفای آنحضرت علی الخصوص 🌹پارسا عزیز 🌹

پاسخ:
سلام برادر 🌹