بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

این وبلاگ با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است. شما میتوانید سوالات خود در خصوص بازار بورس و سهام را همه روزه در بخش نظرات ثبت کنید و پاسخ آن را دریافت کنید.

لطفا پیشنهادات خود را به آدرس پست الکترونیکی زیر ارسال نمایید:
tehranbourse@yahoo.com
دوشنبه, ۲ خرداد ۱۴۰۱، ۰۸:۲۰ ق.ظ

روند بازار بورس تهران دوشنبه مورخ 2 خرداد 1401

همانطور که انتظار میرفت، دیروز بورس تهران با افزایش تقاضا روبرو شد و شاخص ها توانستند، عددهای مثبت را به ثبت برسانند. البته، بازار برای شروع حرکت جدید، نیاز به محرک جدید دارد و تا قبل از آن، بازار نوسانی خواهد بود. دیروز همچنین با وجود رنگ سبز در اکثر نمادها، شاهد مقداری خروج نقدینگی بودیم. به هر حال، رشد اخیر بازار باعث شده تا فعالان بازار، محتاط تر رفتار کنند و بخشی از سود اخیر خود را شناسایی کنند. اما از آنجاییکه حجم معاملات همچنان در محدوده های امن قرار دارد، جایی برای نگرانی نیست. 

این روزها، 2 محرک بالقوه برای بازار وجود دارد. یکی همین بحث واگذاری سهام دولت در خودروسازان است و دیگری، همان موضوع قدیمی برجام که متاسفانه، هنوز به سرانجام نرسیده است. در این میان، موضوع واگذاری سهام دولت در ایرانخودرو و سایپا، در جریان است و گفته میشود که به زودی، نهایی خواهد شد. قیمتی که برای این بلوک ها تعیین میشود و رقابتی که در روز خرید در بین خریداران احتمالی بوجود خواهد آمد، اثر مستقیم بر روی قیمت تابلوی نمادهای خودروساز خواهد داشت.

از موارد بالا که بگذریم، موضوع جدیدی برای گفتن نیست. جز اینکه خوشبختانه، قرار است مجلس انقلابی! از شنبه آینده برای مدت 2 هفته تعطیل شود. اینکه بازار در این مدت میتواند از گزند لوایح و قوانین نمایندگان در این مدت در امان باشد، جای بسی خوشحالی است!      

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۱/۰۳/۰۲
حمیدرضا

نظرات (۸)

سلام

صبح بخیر

 

پاسخ:
سلام برادر 
۰۲ خرداد ۰۱ ، ۰۹:۰۸ پارسا کریمی

درود به روح جاویدان لایوبورسی ها استاد گرامی جناب حمیدرضای عزیز و همه همکارانVIPعلی مسائلیVIP

 

چقدر که من پیشرفت کردم با اخبارهایی که علی میذاشت و میخوندم که 4 کلمه از بازار بفهمم :))

 

روزت شاد باشه حاج احمید :)

پاسخ:
:)
۰۲ خرداد ۰۱ ، ۰۹:۳۷ شکیبا 🌹🌹

سلام صبح زیبای همه دوستان بخیر و شادی 🌹

درود بر روح جاویدان لایو بورسی ها استاد عزیزم حمیدرضا بزرگوار 🌹

درود بر طلایه‌دار بورس ایران استاد بانوی منافی ویاران باوفای آنحضرت علی الخصوص😉 علی مسائلی عزیز 😉

                             VIP🌹 عزیزم🌹 VIP 

پاسخ:
سلام برادر 🌹
۰۲ خرداد ۰۱ ، ۰۹:۵۵ شکیبا 🌹🌹

با سلام مجدد خدمت همه دوستان گل پارسا جان دارم یه چیزی شبیه الگوریتم جدیدت کشف میکنم که کلاً ساختارش با الگوریتم شما فرق داره موفق شدم اینجا اعلام می‌کنم امروز دارم دو عزیز شو امتحان می کنم خدا کنه جواب بده😉😉

این منفی ها مشکوک هست!!

پاسخ:
دیشب معاون خصوصی سازی اومد در برنامه تلویزیونی از قیمت بلوک های ایرانخودرو و سایپا صحبت کرد که قیمت ها خیلی کمتر از انتظار بازار بود. 
بعدش بلافاصله اومد و گفت که من قیمت بلوک رو نگفتم و بر اساس قیمت تابلو صحبت کردم.

موضوع بعد، همین ترور دیروز هست که بعضی ها میگن ممکنه دوباره بحق انتقام پیش بیاد و دوباره برجام بره روی هوا!
۰۲ خرداد ۰۱ ، ۱۰:۵۴ جواد قنداق ساز

سلام استاد

وقت بخیر

خسته نباشید وتشکر فراوان

استاد بهمن رو اضافه کنیم ؟  یاصبر کنیم 

پاسخ:
من بعید میدونم بهمن زیر 180 بره و تثبیت بشه
پس اگه دیدی یک سر به زیر 180 زد، اضافه کن

با این سهم باید مثل آسانسور برخورد کنی
بازارگردان داره و حواسش هست که زیر 180 نمونه! 
پس خیلی راحت میتونی ازش نوسان هم بگیری
۰۲ خرداد ۰۱ ، ۱۱:۱۲ پارسا کریمی

دیوانه اونیه که از این 15 روز باقی مانده از تخفیف بازار استفاده نکنه ! حالا تعویض یا هرچی:)

 

بالاخره خبرش سالش نزدیکه و بازار یه اشک تمساح بدهکاره که خریدار زرنگ اینجاها درو میکنه !

 

همدیگه رو میبینیم.

 

ببینم چه میکنی شکیبا داداش.

 

#درودهمدلان

بارالهی! ترا سپاس می گویم در لحظاتی که غمگین بودم اما غمگین ترم نکردی...
در روزهایی که شادی کردم ، شادمانه ام ساختی ، شکوه لحظه را تنها تو میدانی...
محال است آدمی ، چیزی را به دست آورد که خود هرگز آن را نبخشیده باشد، پس یاریم کن ، عشقی در حد کمال ببخشم تا عشقی در حد محال به دست آورم....

سپاسگزارم🙏