بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

این وبلاگ با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است. شما میتوانید سوالات خود در خصوص بازار بورس و سهام را همه روزه در بخش نظرات ثبت کنید و پاسخ آن را دریافت کنید.

لطفا پیشنهادات خود را به آدرس پست الکترونیکی زیر ارسال نمایید:
tehranbourse@yahoo.com
دوشنبه, ۹ خرداد ۱۴۰۱، ۰۸:۳۹ ق.ظ

روند بازار بورس تهران دوشنبه مورخ 9 خرداد 1401

بورس تهران دیروز با فشار فروش همراه بود و با ورود به محدوده حمایتی، در ساعت پایانی با افزایش تقاضا همراه شد. با حجمی که دیروز در بازار معامله شد، انتظار میرود هیجان فروش در بازار تخلیه شده باشد و امروز از ساعت اولیه، شاهد رنگ سبز در بازار باشیم. حجم و ارزش معاملات همچنان در محدوده قابل قبولی است. اما همانطور که در روزهای قبل نیز بیان کرده ام، برای شروع روند صعودی جدید، باید یک محرک جدید وجود داشته باشد. در غیر اینصورت، بازار در همین محدوده ها، نوسانی خواهد بود. یعنی یکروز مثبت و یکروز منفی و ...

موضوع جدیدی برای گفتن نیست. جز اینکه از امروز قرار است تراکنش های بانکی، زیر ذره بین بانک مرکزی و وزارت دارایی قرار بگیرد و قطعا با اجرای این طرح، برخی دلالی ها در بازارهای رقیب، قطعا با چالش روبرو خواهند شد. با این حساب، بورس تهران هنوز جذاب ترین بازار برای سرمایه گذاری است.   

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۱/۰۳/۰۹
حمیدرضا

نظرات (۵)

۰۹ خرداد ۰۱ ، ۰۸:۴۴ شکیبا 🌹🌹

سلام صبح زیبای همه دوستان بخیر و شادی 🌹

درود بر روح جاویدان لایو بورسی ها استاد عزیزم حمیدرضا بزرگوار 🌹

درود بر طلایه‌دار بورس ایران استاد بانوی منافی ویاران باوفای آنحضرت علی الخصوص 🌹پارسا عزیز و سایه🌹

به قول شاعر شیرازی تنبل نرو تو سایه سایه خودش میایی😉

پاسخ:
سلام برادر :) 🌹
۰۹ خرداد ۰۱ ، ۰۹:۲۱ شکیبا 🌹🌹

سلام  به روی ماهت جوون😘😘

پاسخ:
:) 🌹

#نیایش_صبحگاهی

#درودهمدلان

خدایا !  همانطور که زمین را شستی با زیبایی بارانَت ....
ببار بر همه بیماران
و بر همه گرفتاران
رهایی را ....
و بر همه آنان که دوستشون داریم
خیر و برکت را ....
خدایا ! معیشت را برمردم سرزمینم
آسان کن...

سلام وقت بخیر به حمید خان گل گلاب و همه بر و بچه های باصفای بورس تهران که هر کدومشون یه عطر و رنگی دارن

 

به خاطر گرفتاریهایی که دارم، واقعا بازار رو نمی تونم چک کنم

ولی واچ لیست بورس تهران رو که نگاه می کنم ، سهامی که تقریبا تمام حرکت خودشون رو پس گرفتن و دوباره در مناطق جذاب حمایتی هستند توجهم رو جلب کرد

مثل فن آوا ، بیمه ملت ، وسینا ، بخاور هم خوب اومد پایین شاید پایین تر هم بشه گرفتش ... میگم که ،،،،،، خیلی نمی تونم دقت کنم روی بازار

 

وایرا و وهنر و کماسه و ثشاهد هم گارد نزولی خوبی گرفتن که میشه دوباره از پایین گرفتشون البته به وقتش!

اون کچل تریاکی هم در حدود 86 و 83 و اگر بیاد تا 78 هم خوبه به نظرم (با توجه به سنتیمنت حاکم بر بازار و بقیه چیزها که خودتون از من بهتر می دونید) .حد ضررش هم کف قبلی.....

اینا همشون به نظرم تو موج دو اصلاحی هستند برای حرکت انفجاری موج سوم..... مگه اینکه اوضاع خیط بشه تو مملکت!

پ.ن:

استاد من سهام رو نام بردم ، دوست داشتید پاک کنید.... حتی این پی نوشت رو....

امیدوارم که کسالت برطرف شده باشه و حال و اوضاع مثل همیشه خوب بوده باشه

پاسخ:
دلم نمیاد وقتی اینقدر مفصل نوشتی، چیزی رو حذف کنم! :)
۱۰ خرداد ۰۱ ، ۰۸:۵۰ پارسا کریمی

درود به روح جاویدان لایوبورسی ها استاد گرامی جناب حمیدرضای عزیز و همه همکاران گرامی vipشکیبا جان و باب بزرگvip

 

بازار فرصت نهایی خریده و مهم نیست برام.

 

از قلب بگو لطفا. چه کردی؟ چیشد؟

پاسخ:
ای بابا
هرچی من میخوام فراموش کنم، تو هی یادم بیار ! :)