بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

این وبلاگ با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است. شما میتوانید سوالات خود در خصوص بازار بورس و سهام را همه روزه در بخش نظرات ثبت کنید و پاسخ آن را دریافت کنید.

لطفا پیشنهادات خود را به آدرس پست الکترونیکی زیر ارسال نمایید:
tehranbourse@yahoo.com
شنبه, ۲۱ خرداد ۱۴۰۱، ۰۸:۱۳ ق.ظ

روند بازار بورس تهران شنبه مورخ 21 خرداد 1401

بورس تهران در هفته گذشته، روزهای کم رمق و منفی را سپری کرد که در نتیجه آن، شاخص هم وزن حدود 2 درصد ریزش کرد. این در حالی بود که ارزش معاملات نیز به پایین ترین سطح خود از حوالی اسفندماه سال گذشته رسید. ریسک های اجتماعی و سیاسی، مهمترین دلیل احتیاط فعالان بازار در این روزها است. در نتیجه افزایش ریسک های مطرح شده، شاهد هجوم نقدینگی به سمت بازارهای موازی از قبیل بازار طلا و ارز بودیم و هفته گذشته، این بازارها با افزایش تقاضا و حجم معاملات روبرو شدند. درست برعکس بورس تهران. از سوی دیگر روز چهارشنبه، شورای حکام سازمان ملل، قطعنامه خود را با حداکثر آراء بر علیه ایران صادر کرد که باعث تلاطم بیشتر در بازارهای موازی شد و باید ببینیم فعالان بازار بورس، چه واکنشی به آن نشان خواهند داد. به هر حال، بورس تهران به اخبار برجامی حساس است و اتفاقا این روزها حساسیت آن، در بالاترین سطح قرار دارد! بنابراین انتظار میرود که حداقل شروع بازار، پر نوسان و با فشار فروش همراه باشد. تنها نقطه امیدی که وجود دارد این است که قیمت ها، در محدوده های حمایتی قرار دارند و همین موضوع ممکن است که باعث شود تا ریزش در بازار صورت نگیرد! البته فقط میتوانیم امیدوار باشیم که این سناریو محقق شود. چون فعالان بورس تهران با همه ادعایی که دارند!، همیشه نشان داده اند که درک درستی از ارزش ذاتی سهام خود ندارند و این جو بازار است که همیشه بر آنها حاکم بوده است.      

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۱/۰۳/۲۱
حمیدرضا

نظرات (۷)

۲۱ خرداد ۰۱ ، ۰۸:۴۴ شکیبا 🌹🌹

سلام صبح زیبای همه دوستان بخیر و شادی 🌹

درود بر روح جاویدان لایو بورسی ها استاد عزیزم حمیدرضا بزرگوار 🌹

درود بر طلایه‌دار بورس ایران استاد بانوی منافی ویاران باوفای آنحضرت علی الخصوص🌹 پارسا عزیز و روژان بانو 🌹

پاسخ:
سلام برادر 🌹
۲۱ خرداد ۰۱ ، ۰۸:۵۷ پارسا کریمی

درود به روح جاویدان لایوبورسی ها استاد گرامی جناب حمیدرضا و بقیه دوستانVIPشکیبا جان بدون رباتVIP

 

دوس داشتم بگم هفته شادی رو بسازید که دیدم ربات باز تنظیم نیست و آخر بازار میاد که بره رو مخ :)

 

اما بجاش شکیبا اومد و نفر اول شد، چطوری داداش شکیبا :)

استادم خوبه؟

 

سمگا مرد :))

پاسخ:
سلام برادر :)
۲۱ خرداد ۰۱ ، ۱۰:۲۲ شکیبا 🌹🌹

مخلصیم پارسا جان امروز نامردا رکورد قرار بگیرن خیلی سرعت خط تولید رو بالا بردن  امان از این لگن سازی ها🙃

سلام به روی ماه  شما جوون احوالات شما خوب انشالله  راستی  از خواهری ما چه خبر سلام ما رو به  بانو برسونید 🌹🌹😘

پاسخ:

حتما سلام شما رو میرسونم و البته به نظرم، خودش اینجا رو میخونه! :)
۲۱ خرداد ۰۱ ، ۱۰:۳۶ پارسا کریمی

خنصیر؟

شد اسیر :))

 

خدایی فملی یادتونه سیگنال کردم؟

دیدی هیچ سودی نداد :)) ولی بجاش ضرر هم نزد تو این بازار اصلاحی.

بجاش این الدنگ تریاکی گوساله هی باید پشتش رو بگیری عین مرغ که نفسش در بیاد :)))))))

 

یه 2 روز سیگنال ندادیم ببین چیا میدی :)) 

یه چیز خوب بده :)))))))))

پاسخ:
چی میخوای جوون؟

جان ناقابلی دارم که تقدیم میکنم :))

#نیایش_صبحگاهی

#درودهمدلان

 

بنام او که نوازش میدهد ، روج و روانم را .

و بناح او که با یک کن فیکون خود ، به من نشان داد ، عصای رفتنم را ...‌ وقتی که در نابینایی خود غرق بودم‌‌ ...

وقتی که به شهود خود فکر  میکنم وقتی به تلنگرهایت اندیشه میکنم ، بیشتر به این باور میرسم که تو بهترین رفیقی...  

ای بهترین دوست ! شکرت که راه را نشانم داده ای ....میدانم دشوار است پیموندن این راه به تنهایی ... ولی نگاهت به من زندگی می بخشد

۲۱ خرداد ۰۱ ، ۱۱:۳۱ پارسا کریمی

جان ناقابلی دارم که تقدیم میکنم :))

........................

 

شروع نکنا .. 

من احصاب ندارم متروپلشون رو ریختن رو مردم. هوا هم جهنمه..

 

هی آتیش مارو بیشتر نکن.

 

دیدر ملاقاتی با یار :)

پاسخ:
:)
۲۱ خرداد ۰۱ ، ۱۲:۲۷ پارسا کریمی

دیدر ملاقاتی با یار :)

پاسخ:
:)


.......................

 

لبخند قبول نیست.

 

کی کجا چه ساعتی؟

پاسخ:

این روزها واقعا ملاقاتی واجب بودم! :)