بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

این وبلاگ با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است. شما میتوانید سوالات خود در خصوص بازار بورس و سهام را همه روزه در بخش نظرات ثبت کنید و پاسخ آن را دریافت کنید.

لطفا پیشنهادات خود را به آدرس پست الکترونیکی زیر ارسال نمایید:
tehranbourse@yahoo.com
سه شنبه, ۲۴ خرداد ۱۴۰۱، ۰۸:۴۰ ق.ظ

روند بازار بورس تهران سه شنبه مورخ 24 خرداد 1401

دیروز بورس تهران توانست با یک حرکت برگشتی قدرتمند، خود را مجددا وارد کانال صعودی کوتاه مدت کند. دیروز همچنین شاهد ورود نقدینگی از سمت حقیقی های بازار بودیم که نشانه خوبی برای بازار است. اگر امروز حجم و ارزش معاملات بتواند بالاتر از 5000 میلیارد تومان به ثبت برسد، میتوان به شروع یک روند صعودی جدید در کوتاه مدت خوشبین بود. به هر حال، بازار بورس تهران امسال از همه بازارهای رقیب،عقب افتاده در حالیکه هنوز وضعیت سوددهی شرکت ها، مناسب است. از سوی دیگر، بازارهای رقیب با رشد بدون وقفه خود در ماه های اخیر، به محدوده های اشباع خرید رسیده اند و سرمایه گذاری در آنها، با ریسک بیشتری همراه است. در چنین شرایطی، طبیعی است که بخشی از نقدینگی سرگردان جامعه، به بورس تهران سرازیر شود و مجددا تعادل در بین بازارها، ایجاد شود و این عقب افتادگی در بورس تهران نیز جبران شود. البته برای این مهم، بورس تهران نیاز به یک محرک دارد و شاید عرضه بلوک خودروسازان، بتواند این کمبود را جبران کند.

از موارد بالا که بگذریم، انتظار میرود بازار امروز نیز علیرغم نوساناتی که خواهد داشت، روز مثبتی را تجربه کند.   

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۱/۰۳/۲۴
حمیدرضا

نظرات (۱۲)

۲۴ خرداد ۰۱ ، ۰۸:۵۲ شکیبا 🌹🌹

سلام صبح زیبای همه دوستان بخیر و شادی 

درود بر روح جاویدان لایو بورسی ها استاد عزیزم حمیدرضا بزرگوار 

درود بر طلایه‌دار بورس ایران استاد بانوی منافی ویاران باوفای آنحضرت علی الخصوص 🌹پارسا عزیز 🌹

پاسخ:
سلام برادر 🌹
۲۴ خرداد ۰۱ ، ۰۸:۵۳ پارسا کریمی

درود به روح جاویدان لایوبورسی ها استاد گرامی جناب حمیدرضای عزیز و همه همکاران vipشکیباحانvip

 

داستان ملاقات لازمی چی بود؟

پاسخ:
این روزها، زیاد حالم خوب نیست برادر ! :)
۲۴ خرداد ۰۱ ، ۰۹:۰۹ پارسا کریمی

قضیه قلب و بیمارستان؟

دلیلش چیه؟

 

پاسخ:
روحی و جسمی زیاد خوب نیستم! :)

حالا من میخوام فراموش کنم، تو هی یادآوری کن! :)
۲۴ خرداد ۰۱ ، ۰۹:۲۳ پارسا کریمی

ببین ما اینجا با هم 10 ساله که با هم نون میخوریم و هزار بدبختی از سر گذروندیم...

 

قرار نیست غر بزنیم و عر!! فقط استاد جان با همه احترام و عزیزی که برام داری بگو چی تو اون سر میگذره و چی شده تا حد امکان.

 

اینقد منو نپیچون و سر بسته بگو کاکو :)

پاسخ:
اوضاع به شدت بر خلاف خواسته های من داره پیش میره!
۲۴ خرداد ۰۱ ، ۱۰:۱۱ پارسا کریمی

داستان اینه که نمیبینی گوره خر رنگ سفید هم داره!!

 

پس تو اینجا چیکاره ایی؟ کسی که من میشناسم ضرر چند ده میلیاردی رو جمع کرد با از فداکاری هایی که کردی و شیوه جدید!

 

شیرنر واسه نگهداری توله قرار نیست با گله بمونه وسط کارزار عیارش رو مشخص میکنه... یالا ... یالا نشون بده چند مرد حلاجی میکنی..

 

همینکه هستی برای کل ماجرا کافیه و لطفا از گوره خر رنگ سفیدش رو ببین.

پاسخ:
:)

راستش نمیدونم داستان چی هست. ولی هر زمانیکه برای رفتن از ایران برنامه ریزی میکنم، درست در قدم آخر که همه چیز داره نهایی میشه، چنان بلایی سرم میاد که اصلا نمیفهمم از کجا خوردم! :)

بلای سال 1395 هم شاید به همین دلیل پیش اومد!!
۲۴ خرداد ۰۱ ، ۱۰:۳۰ پارسا کریمی

مشکلت اینه که با من هماهنگ نمیکنی..

 

یه دوست مولتی دارم که واسه اوزی اقدام کرد و کیس 100% با احمقی حسابدار شرکت مهاجرتیه تو تهران به هم ریخت و شد 5% :)

 

دست آخر هلش دادم و الان دیگه منو یادش نمیاد :)

 

اونور آبی ها بی شعور تر از اونی هستن که نشون میدن، مثل آدم نمیشه در زد و رفت تو. باید از رو دیوار بری اونوقت عین آدم رفتار میکنن نکبتا!

دوباره تاس بریز هنوز تو بازی گفتم چی شده حالا...

خنجر به یه جای فیل تا نزدی باید بازم بپری.

 

والا :))

پاسخ:
همین الان دوباره تماس گرفتم با وکیل و قرار حضوری فیکس کردم!


#نیایش_صبحگاهی

#درودهمدلان

خداوندا ! طوری مرا آزمایش کن که
توانش را داشتـه باشم ... 
تقدیری برایم مقدر فرما که لیاقتش را داشته باشم ....
خداوندا ! وقتی تو را دارم
امیدوار هستم به رحمتت و
خوشبین هستم بــه آینده
صبور هستم در رنج و گرفتاری
پس خدای بزرگ و مهربان برای همه بهترینها رو بساز ....
و حال همـه رو ناب ناب کن...

۲۴ خرداد ۰۱ ، ۱۱:۳۲ پارسا کریمی

کار درستی کردی و واسه گوربگوری اسپانیا هم میتونی اقدام کنی.

 

حتما قبل رفتن حساب بانکی باز کن اونجا که بتونی پول چنج کنی چون خیلی عوضیا سرحساب بانکی اذیت میکنن و بانک معتبری باشه نه از این 2زاریا..

 

آوزیه؟

پاسخ:
اول برای کانادا اقدام میکنم.
۲۴ خرداد ۰۱ ، ۱۱:۵۳ شکیبا 🌹🌹

پارسا جان خیلی ممنون که هوای اوستا رو داری ولی اگه داری کاری می کنی که جوون بره اون ور یه خطی چیزی ازش بگیر ما اینجا بی اوستا نمونیم خواهری که به ما سر نمی زنه مسیحا هم که رفت که رفت خب حق بده که ما نگران بشیم همین جمع کوچیک  والبته صمیمی رو از دست بدیم

البته‌ آرزو میکنم که کار اوستا به بهترین شکل حل بشه وبه خواسته‌های دلش به بهترین شکل ممکن برسه آمین 😉

پاسخ:
مرسی شکیبای عزیز 🌹


۲۴ خرداد ۰۱ ، ۱۲:۲۳ پارسا کریمی

شکیبا 🌹🌹

پارسا جان خیلی ممنون که هوای اوستا رو داری ولی اگه داری کاری می کنی که جوون بره اون ور یه خطی چیزی ازش بگیر ما اینجا بی اوستا نمونیم


......................

 

دوستم 10 سال پیش گفت کریمی موندی اینجا چه غلطی بکنی!!

هروقت حاکما بی عرضه بودن مردم از کوه و بیابون در رفتن!

 

جمع کن خودتو داداش که وقت تنگ است.

 

۲۴ خرداد ۰۱ ، ۱۲:۲۵ پارسا کریمی

استاد جان وضعیت بازار دیگه خیلی گیجه .. اما فملی خیلی خرید داره حقوقیش

 

میتونید متوجه بشید داستان از چه قراره؟

پاسخ:
راستش اینکه اتفاق جدیدی افتاده باشه رو بررسی نکردم
ولی سهام بزرگ مثل فملی با p/e حدود 5 یا 6 در نزدیکی مجمع، همیشه مورد توجه حقوقی های بازار قرار میگیرن. 
۲۴ خرداد ۰۱ ، ۱۲:۳۳ شکیبا 🌹🌹

ارادتمندم جوون شما قلب پاکی داری شاید حکمتی باشه مطمئنم کلی دعا خیر  پشت سر شما هست انشالله هرچی که صلاح تون هست اتفاق بیفته آمین 

     😭 آقا از همین حالا بنده دلتنگت شدم قول بده مارو فراموش نکنی😭

پاسخ:
من بعید میدونم زودتر از 3 سال بعد بتونم برم!
پس هنوز برای دلتنگی زود هست برادر :) 🌹