بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

این وبلاگ با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است. شما میتوانید سوالات خود در خصوص بازار بورس و سهام را همه روزه در بخش نظرات ثبت کنید و پاسخ آن را دریافت کنید.

لطفا پیشنهادات خود را به آدرس پست الکترونیکی زیر ارسال نمایید:
tehranbourse@yahoo.com
يكشنبه, ۲۹ خرداد ۱۴۰۱، ۰۸:۵۷ ق.ظ

روند بازار بورس تهران یکشنبه مورخ 29 خرداد 1401

شرایط احتیاط، همچنان در بورس تهران جاری است و فعالان بازار از ورود نقدینگی جدید، همچنان میترسند و ریسک پذیرها، فقط تلاش میکنند با سبد سهام فعلی خود، نوسانگیری کنند و ریسک گریزها نیز، ترجیح میدهند همچنان نظاره گر باشند. اتفاقی که این روزها در جریان است، ریزش شدید بازار کریپتو است. برخی از تحلیلگران اعتقاد دارند که با این ریزش، ممکن است که بخشی از پول های خارج شده از بازار کریپتوها، به بورس تهران وارد شود. چون به اعتقاد آنها در طول 2 سال گذشته، مقدار زیادی نقدینگی از بورس تهران به این بازار مهاجرت کرده بود و اکنون زمان برگشت آن نقدینگی است! اما به اعتقاد من، هیچ نقدینگی از آن بازار، به بورس تهران وارد نخواهد شد و فقط میتوان انتظار داشت که پول بیشتری از بورس تهران به مقصد کریپتوها، خارج نشود! البته که همین موضوع نیز برای بورس بازارن قناعت پیشه!، راضی کننده است.

این روزها اقتصاد ایران و جهان، در بحرانی ترین وضعیت خود قرار دارد. در خصوص اقتصاد ایران هم که نیازی به گفتن نیست در چه شرایطی قرار داریم! چون با همه اعضای بدن! آن را درک میکنیم و بدتر از همه، اصرار مسئولین کشور به ادامه راهکارهای اشتباه گذشته است که شرایط را نگران کننده تر میکند.

از موارد بالا که بگذریم، بازار به دلیل اینکه چشم انداز واضحی از آینده ندارد، همچنان در وضعیت نوسانی خود باقی خواهد ماند. حتی میتوانم بگویم که اگر این تورم وحشتناک وجود نداشت، با شرایط فعلی، چاره ای جز سقوط هم نداشت! اما این تورم خانمان سوز در کنار اصلاح قیمت ها در 2 سال گذشته، باعث شده تا حداقل نگران ریزش بازار نباشیم! ممکن است تغییرات اساسی در تیم اقتصادی دولت بوجود بیاید. شاید با تغییر وزیر اقتصاد و وزیر صمت در کنار تغییر وزیر کار، تغییری در شرایط فعلی بوجود بیاورد! هرچند که به اعتقاد من با سیاست قهر با دنیا، اگر همه کابینه نیز به دست افراد حرفه ای سپرده شود، شرایط فعلی تغییر نخواهد کرد!    

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۱/۰۳/۲۹
حمیدرضا

نظرات (۴)

۲۹ خرداد ۰۱ ، ۰۹:۳۵ پارسا کریمی

درود به روح جاویدان لایوبورسی ها استاد گرامی جناب حمیدرضای عزیز و همه همکاران گرامی vipشکیباجانvip

 

مرسی برای توضیحاتتون درباره فارکس.

 

یه مورد دیگه چند وقت پیش از دوبی تماس گرفتن و گفتن پشتیبانی آلپاری هستیم و شما اونجا حساب دارید  گفتم ندارم و خوشمم نمیاد از بروکر روس گفتن fxtmبود و اون جمع شد و زیر مجموعه آلپاری بود و گفتم خب چه غلطا و صجبت شد و یجا گفت بروکری که سهام بورس امریکا رو میتونه بخره غیرقانونیه و و تخلفه و fxtm هم بهمسن خاطر جمع شد!! 

 

سوالم درباره لایت فارکسه که از کدوم کشوره و اینکه آیا خرید سهام از اون حساب تخلف نیست و ...

پاسخ:
در خصوص مجوزهای بروکرها، حرف زیاد دارم و همت نوشتن همه موارد رو ندارم! :)
ولی به گفته های اون توجهی نکن!

اگه بخوام به صورت خلاصه بگم، همه بروکرهایی که به ایرانیان مقیم ایران خدمات میدن، غیر قانونی هستند!! :)
۲۹ خرداد ۰۱ ، ۱۰:۰۱ پارسا کریمی

حمیدرضا داداش در کل مرسی که هستی و دوستت داریم ۲تا.

 

پاسخ:
ارادت دارم برادر :)

#نیایش_صبحگاهی

#درودهمدلان

خدایا !! کم کم اولین فصل بهار تموم میشه و تابستان از راه میرسه....
بساز دلمان را، حالمان را ، روزمان را ،  و روزگارمان را....
تو حواست به ما باشد...گاهی چنان غافل میشویم که متوجه گذشت زمان نیستیم..... 

صدای قدم های تابستان را لحظه به لحظه میشنویم که می آید ..... خدایا ....بشوران از ما غم را، نوبرانه ترین حال  را به روزگار ایران و ایرانیان بچشان.... خدایا شکرت....

۲۹ خرداد ۰۱ ، ۱۶:۵۲ شکیبا 🌹🌹

سلام خدمت همه دوستان گل امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشید 

درود بر روح جاویدان لایو بورسی ها استاد عزیزم حمیدرضا بزرگوار 

درود بر طلایه‌دار بورس ایران استاد بانوی منافی ویاران باوفای آنحضرت علی الخصوص🌹 پارسا عزیز 🌹

پاسخ:
سلام برادر 🌹