بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

این وبلاگ با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است. شما میتوانید سوالات خود در خصوص بازار بورس و سهام را همه روزه در بخش نظرات ثبت کنید و پاسخ آن را دریافت کنید.

لطفا پیشنهادات خود را به آدرس پست الکترونیکی زیر ارسال نمایید:
tehranbourse@yahoo.com

شاخص های بورس تهران در پشت مقاومت های مهم خود قرار گرفته اند و تا زمانیکه شاخص کل از مقاومت محدوده 1.6 میلیون واحد و شاخص هم وزن از مقاومت محدوده 430.000 واحد عبور نکنند، نقدینگی جدید برای ورود، احتیاط خواهد کرد. میانگین حجم معاملات خردادماه نسبت به ماه اردیبهشت نیز کاهشی بود که طوری که در روزهای آخر خرداد، ارزش معاملات تقریبا نصف شد و همین ارقام، گویای همه چیز است! به اعتقاد من، تنها چیزی که از ورود نقدینگی به بورس تهران علیرغم ارزندگی قیمت ها جلوگیری میکند، ترس فعالان بازار از وضعیت ناهنجار اجتماعی و سیاسی است که ممکن است به آشوب های اجتماعی ختم شود! به بیان ساده، اگر مسئولان اقتصادی و سیاسی کشور، با همین فرمان به کار خود ادامه دهند و گره های اقتصادی و سیاست خارجه باز نشود، ممکن است تا قبل از پایان سال و در زمستان، اعتراضات اجتماعی، وارد فاز جدیدی شود و همه چیز را تحت تاثیر خود قرار دهد! 

از موارد بالا که بگذریم، مطابق وعده رئیس سازمان بورس، قرار است از امروز، دامنه نوسان به 7 درصد افزایش پیدا کند. اگر این اتفاق رخ دهد، به اعتقاد من، بازار از آن استقبال خواهد کرد! و طولی نخواهد کشید که مجددا حجم معاملات، افزایش پیدا کند. حجم این روزهای معاملات، به زیر 4000 میلیارد تومان کاهش پیدا کرده که اصلا رقم خوبی نیست. باید ببینیم که قانون جدید دامنه نوسان میتواند باعث افزایش این مهم شود یا خیر؟   

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۱/۰۴/۰۱
حمیدرضا

نظرات (۳)

۰۱ تیر ۰۱ ، ۱۰:۱۷ پارسا کریمی

درود به روح جاویدان لایوبورسی ها استاد گرامی جناب حمیدرضای عزیز و همه همکاران vip شکیبا داداش و ...vip

 

آمین که همه چیز در آرامش پیش بره.

پاسخ:
سلام برادر 

#نیایش_صبحگاهی
#چهارشنبه1تیر1401
#درودهمدلان

سلام به خدای شادی آفرین که فرمود برای هیچ چیز نگران مشو ، مگر مرا در کنار خودت نمیبینی ، تو فقط شاد باش ، خدایی که  رقص را در امواج لطافت جان بخشى مى کند. 

خدایا تو نقاش چیره دستى  که کلام،  قلم توست، جانها، بوم تو، و جهان چشم انداز تو ..

تو خودِ شعری ، موسیقی را چه قشنگ مى نوازی  هر نگاه تو نتى است ، همچون نسیمى بر جرعه جرعه نفس های من . 

خدایا شکرت ! ای همه ی عشق و زیبایی!

۰۱ تیر ۰۱ ، ۱۴:۴۴ شکیبا 🌹🌹

سلام خدمت همه دوستان گل امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشید 

درود بر روح جاویدان لایو بورسی ها استاد عزیزم حمیدرضا بزرگوار 

درود بر طلایه‌دار بورس ایران استاد بانوی منافی ویاران باوفای آنحضرت علی الخصوص🌹 پارسا عزیز و روژان بانو 🌹

پاسخ:
سلام برادر 🌹