بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

این وبلاگ با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است. شما میتوانید سوالات خود در خصوص بازار بورس و سهام را همه روزه در بخش نظرات ثبت کنید و پاسخ آن را دریافت کنید.

لطفا پیشنهادات خود را به آدرس پست الکترونیکی زیر ارسال نمایید:
tehranbourse@yahoo.com

همانطور که انتظار میرفت، دیروز بازاری نوسانی را شاهد بودیم که رفته رفته از قیمت های منفی، خود را به محدوده های مثبت رساند. این روزها، همه منتظر اخبار برجامی هستند. دور جدید مذاکرات قرار است به زودی در کشور قطر برگزار شود و اخباری که از گوشه و کنار به گوش میرسد، نشان از عزم طرفین برای رسیدن به توافق است! البته به دلیل طولانی شدن مذاکرات، فعلا بازار این موضوع را زیاد جدی تلقی نمیکند! اما بازارهای موازی و مخصوصا بازار طلا و سکه، انتظار دارند که در این دور از مذاکرات، نتیجه حاصل شود و به همین دلیل در این بازار، شاهد فشار فروش هستیم. شاید عمده ترین دلیل برای خوشبینی به این دور از مذاکرات، اظهار نظر کشورهای اروپایی در خصوص لزوم بازگشت نفت ایران به بازارهای جهانی در سریع ترین زمان ممکن باشد! به هر حال، آشفتگی بازار انرژی در دنیا که از تبعات جنگ روسیه و اوکراین است، برخی محاسبات کشورهای غربی را برهم زده و آنها تلاش میکنند تا با راهکارهای موجود، هرچه سریع تر این اشتباه محاسباتی را جبران کنند!

از موارد بالا که بگذریم، موضوع جدیدی برای بحث نیست و بازار همین شرایط احتیاطی و نوسانی خود را ادامه خواهد داد تا زمانیکه یک خبر موثق و رسمی از احیای برجام منتشر شود. در این مسیر، برخی اخبار در خصوص واگذاری بلوک خودروسازان نیز میتواند بر نوسانات بازار، بیافزاید.  

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۱/۰۴/۰۷
حمیدرضا

نظرات (۲)

۰۷ تیر ۰۱ ، ۰۹:۱۶ پارسا کریمی

درود به روح جاویدان لایوبورسی ها استد گرامی جناب حمیدرضا و همه همکارانVIPشکیباجانVIP

 

دیروز گفتیم که میریم که بریم بالا!

کم کم میریم برای 1.750

 

چه در انبان داری ای فلان :)

پاسخ:
آسیاتک از صف فروش برای نوسانگیری میخرم
۰۷ تیر ۰۱ ، ۱۰:۲۰ شکیبا 🌹🌹

سلام صبح زیبای همه دوستان بخیر و شادی 🌹

درود بر روح جاویدان لایو بورسی ها استاد عزیزم حمیدرضا بزرگوار 🌹

درود بر طلایه‌دار بورس ایران استاد بانوی منافی ویاران باوفای آنحضرت علی الخصوص 🌹پارسا عزیز 🌹

پاسخ:
سلام برادر 🌹