بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

این وبلاگ با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است. شما میتوانید سوالات خود در خصوص بازار بورس و سهام را همه روزه در بخش نظرات ثبت کنید و پاسخ آن را دریافت کنید.

لطفا پیشنهادات خود را به آدرس پست الکترونیکی زیر ارسال نمایید:
tehranbourse@yahoo.com
چهارشنبه, ۱۵ تیر ۱۴۰۱، ۰۹:۱۷ ق.ظ

روند بازار بورس تهران چهارشنبه مورخ 15 تیرماه 1401

بعد از گذشت حدود 23 ماه از سقوط و رکود در بورس تهران، شاخص کل در کف محدوده 1.5 میلیون واحد ایستاده و شاخص هم وزن نیز در حوالی 420.000 واحد خود را حفظ کرده است. شرایط بازار امروز تغییر چندانی با روزهای گذشته ندارد. جز اینکه دیشب با جهش شاخص دلار در بازارهای جهانی به بالاترین سطح خود از سال 2003، قیمت نفت نیز به محدوده 100 دلار سقوط کرد. این موضوع ممکن است امروز در گروه پالایشگاهی، فشار فروش ایجاد کند. هرچند که به اعتقاد من، با توجه به نوع محاسبه شرکت پالایش و پخش با شرکت های پالایشگاهی در خصوص قیمت نفت، این موضوع، تاثیر خاصی در سودآوری شرکت های پالایشگاهی ندارد. اما از نظر روانی، ممکن است در این گروه، فشار فروش ایجاد کند.

نوع نمودارها در بازارهای جهانی و گاردی که دیروز گرفتند، خبر از پایان قریب الوقوع جنگ روسیه را میدهد! در همین راستا، قیمت اونس طلا نیز با افت حدود 40 دلاری، این موضوع را تایید میکند. باید ببینیم که در روزهای آتی، چه خبری از این جنگ پر حاشیه منتشر خواهد شد.

در خصوص بازار امروز نیز انتظار دارم وضعیت به صورت متعادل و البته متمایل به رنگ قرمز ادامه پیدا کند. در این بین، برخی تک سهم ها میتوانند در بازار خودنمایی کنند.  

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۱/۰۴/۱۵
حمیدرضا

نظرات (۳)

۱۵ تیر ۰۱ ، ۰۹:۵۰ پارسا کریمی

درود به روح جاویدان لایوبورسی ها استاد گرامی جناب حمیدرضای عزیز و همه همکارانVIPشکیبا جانVIP

 

آقا من یسری چیزای دیگه که میخواستم رو هم پیدا کردم و فقط مونده 30 پروژه .. :)

 

خوبی خود شمو استاد :)

پاسخ:
راستش گیرایی من امروز کمی ضعیف هست!
دقیقا نکته کلام رو نگرفتم! :)
۱۵ تیر ۰۱ ، ۱۰:۴۰ پارسا کریمی

چیزی نیست عزیزم شما درست گرفتی من معمولا یکم رمزی حرف میزنم.

اندرباب الگوریتم خودم بود :)

 

خودتون چطورین، برقراری عزیز؟ آره جانم :)

پاسخ:
خودم سعی میکنم خوب باشم! 
هنوز کامل رو به راه نیستم. 
۱۵ تیر ۰۱ ، ۱۱:۵۳ پارسا کریمی

فاصله نگرانی های الانتون با چالش هاتون نشانه فاصله ایمان و توکلتون با خداس!!

 

همین که پیام میدین یعنی اینکه همه چیز ردیفه! و یهو دیدی همه جوره ورق برگشت!! اونوقت من میدونم و شما :)

 

اندر باب فاصله با خدا همین قدر اعتماد  به نفس داشته باش که به لره میگن چرا نماز نمیخونی میگه:

 

ایما خان زاده ایم، سی ایما زشته سرمون ری زمین باشه، قینمون ری هوا.. :)

 

درست میشه :)

پاسخ:
:))