بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

این وبلاگ با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است. شما میتوانید سوالات خود در خصوص بازار بورس و سهام را همه روزه در بخش نظرات ثبت کنید و پاسخ آن را دریافت کنید.

لطفا پیشنهادات خود را به آدرس پست الکترونیکی زیر ارسال نمایید:
tehranbourse@yahoo.com
شنبه, ۹ مهر ۱۴۰۱، ۰۸:۳۸ ق.ظ

روند بازار بورس تهران شنبه مورخ 9 مهر 1401

کشور در وضعیت امنیتی قرار دارد و در چنین شرایطی، به سختی میتوان به جذب نقدینگی در بازار بورس امیدوار بود! فقط همین بازماندگان بازار، با اعتبار یا نقدینگی محدودی که در دسترس دارند، این روزها تلاش میکنند تا از نوسانات بازار استفاده کنند. بنابراین، قرار نیست که حجم معاملات، افزایش چشمگیری پیدا کند و همچنان باید منتظر بمانیم!

از سوی دیگر با توجه به اتفاقات اجتماعی اخیر در کشور که البته قابل پیش بینی بود و قبلا نیز نگرانی خودم را از این بابت خدمت دوستان گفته بودم، به نظر میرسد که غربی ها اکنون در موضوع برجام نیز، دست بسیار بالاتری دارند! و مسئولین ایران که استاد بزرگ فرصت سوزی هستند، یکبار دیگر ثابت کردند که در این زمینه، رقیب ندارند! و حالا باید بین گزینه بدتر و بدترین!، یکی را انتخاب کنند! در همین راستا، قیمت دلار در بازار آزاد مجددا وارد کانال 32000 تومان شد و باید ببینیم که فعالان بازار چه واکنشی به شرایط جدید نشان خواهند داد. 

موضوع جدیدی برای گفتن نیست. جز آرزوی پیروزی حق علیه باطل! 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۱/۰۷/۰۹
حمیدرضا

نظرات (۸)

سلام صبح بخیر

سیستمی که یه عمر انتخاب ملت رو به بد و بدترین محدود کرده بود الان خودش به همون ترفند گرفتاره.....

به نظرم در صورت قبولی برجام هم دیگه ماهیت ج.ا تغییر می کنه و این اصلاح طلبهای نون به نرخ روز خور فرصت پیدا می کنند تا راه رو برای جمهوری ایرانی و یه سواری 40 ساله دیگه آماده کنن...خیلی باید حواسها جمع باشه

این شعار زن زندگی آزادی در راستای همو هدف هست به نظرم. خوندن این فایل(لینک:https://www.kjar.online/upload/partspics/1469211563-Jinoloji-main.pdf)  برای آشنایی با فلسفه این شعار مخصوصا اونجا که موضع خودشون رو در برابر اقتصاد آشکار می کنن(در صفحه 240 به بعد) بسیار عبرت آموز هست یاد شعار استقلال آزادی ج.ا میفتم!

پاسخ:
راستش برای من که کشورهای جهان سوم رو مستقل نمیدونم و اعتقاد دارم که حکومت ها در این کشورها، با خواست و اراده کشورهای ابرقدرت (در خصوص ایران، خود خود آمریکا!) تعیین میشه، وقتی به تحولات اخیر منطقه فکر میکنم، به نظرم ماموریت جمهوری اسلامی تقریبا تموم شده! و دلیلی برای ادامه بقا نداره!!

قبلا حتما یادت هست که در خصوص حضور مجدد حکومت طالبان صحبت کردیم. 

یادم هست حدود 20 سال قبل با جمعی از دوستان، در خصوص زمان تغییر صحبت میکردیم!
اون زمان من بر اساس پازل سیاسی که داشتم و چیدمان این پازل که بر اساس تحولات و اتفاقات تاریخی انجام داده بودم، به این نتیجه رسیده بودم که آخرین وظیفه انقلاب سال 1357، سر و سامان گرفتن حکومت اسرائیل هست! 
بر اساس این تئوری، در کنار مزایای بسیار زیاد انقلاب برای ایرقدرت های غربی، آخرین ثمر انقلاب 57 باید سر و سامان دادن به کشور اسرائیل به عنوان مهمترین متحد آمریکا باشه! و شاید به همین دلیل هست که از روز اول، همه دشمنی شدید ما به اسرائیل، به طرز شگفت آوری به نفع اسرائیل تموم میشه!

چند روز قبل داشتم فکر میکردم که به لطف ما، حالا کشورهای عربی هم اسرائیل رو به رسمیت میشناسن و دارن روابط با این کشور رو شروع میکنن! حالا فقط کافی هست تا اون تک دشمن فرضی! هم با تغییر ماهیت، تبدیل به دوست بشه و تمام!  

در این پازل من در اون سال ها، یک نقطه کور داشتم. اینکه این منطقه باید همیشه یک سگ هار! داشته باشه و اون زمان هنوز خبری از طالبان و داعش نبود. 
در اون زمان من انتظار داشتم که کشور جدید بوجود بیاد به اسم کردستان! و اون کشور کردستان اون نقش رو بازی کنه! اتفاقا بعد از سال ها که داعش در عراق اومد، با خودم گفتم که روند کار شروع شده! شاید هم شروع شده بود! و بعدا تصمیم رو عوض کردند و این نقش رو به طالبان دادند! 

در کل الان بر اساس تئوری خام من! سگ هار جدید ایجاد شده و اسرائیل هم سر و سامان گرفته و الان همه چیز آماده هست تا پرده آخر نمایش اجرا بشه!
۰۹ مهر ۰۱ ، ۱۰:۲۱ شکیبا 🌹🌹

سلام خدمت همه دوستان گل امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشید 🌹

درود بر روح جاویدان لایو بورسی ها استاد عزیزم حمیدرضا بزرگوار 🌹

درود بر طلایه‌دار بورس ایران استاد بانوی منافی ویاران باوفای آنحضرت علی الخصوص🌹 پارسا گرگ حافظ استریت عزیزم 🌹

                  #به امید پیروزی حق علیه باطل آمین ❤

پاسخ:
سلام برادر 🌹

از توضیحات عالی و مبسوط شما بسیار سپاسگزارم استاد

یکی از دلگیری های من اینه که چرا سوال خوب ازتون نمی پرسم....

ضعفش از خودمه.... از بس کم مطالعه هستم :-(

 

پاسخ:
🌹🌹🌹🌹
امیدوارم تونسته باشم منظور خودم رو برسونم. چون در بین شلوغی کار، رسوندن مطلب در خصوص چنین موضوعات پیچیده ای، اون هم با کمک نوشتار، کمی سخت هست. :)

۰۹ مهر ۰۱ ، ۱۱:۳۵ پارسای گرگ حافظ استریپ

درود به روح جاویدان لایوبورسی ها استاد گرامی جناب حمیدرضا و همه همکارانvipشکیباجانvip

 

میانگین حکومت ها 50 ساله و جدیدا هم که تغییر کرسی ها سرعت و شدت بسیار زیادی گرفته و بطور مثال اومدن سگ هار روی کار کمتر از 1 هفته و بدون هیچ خون و خونریزی انجام شد..

 

اینام که از عمد دارن شعله مملکت رو بیشتر میکنن.

 

استاد جان تهش چی میشه، بگو راحتم کن! 

پاسخ:
امیدوارم پایان شب سیه، سپید باشه! :)

امیدوارم تونسته باشم منظور خودم رو برسونم. چون در بین شلوغی کار، رسوندن مطلب در خصوص چنین موضوعات پیچیده ای، اون هم با کمک نوشتار، کمی سخت هست. :)


==================

ارادت داریم استاد

در مورد مسائلی همچون مستقل نبودن کشورهای جهان سوم ، تشکیل حکومتی جهت تثبیت موقعیت اسرائیل در منطقه ،وجود همیشگی یک حکومت هار در منطقه جهت از بین بردن ثروت موجود در خاورمیانه با شما هم نظرم و کمی قبلا در این موارد مطالعه داشته ام.

 

پ.ن:

تا دیروز داد میزدن رضا شاه روحت شاد

امروز میگن زن زندگی آزادی که از تفکرات چپ نشات می گیره!

چه زود مزه دهنشون عوض میشه! (عوض می کنن!)

در چند صد سال اخیر هیچ وقت ملت تاریخ سازی نبودیم و برعکس همیشه تاریخ رو برامون ساختن! :-(

پاسخ:
متاسفانه ملت هایی که کمتر مطالعه میکنن، نمیتونن تاریخ سازی کنن. 
۰۹ مهر ۰۱ ، ۱۲:۲۶ پارسای گرگ حافظ استریپ

حاجی قرارمون شاخص 1.37 بود.

 

1.33 شد. نظرت !!

 

از نظر من تنها روزنه ایی که نور کمی ازش داره دیده میشه خلوت شدن تقویم از تعطیلی از برج 8 تا 10 هست.

 

اینم خودمون با آدامس ببندیم :)

پاسخ:
آخه شرایط کشور نرمال نیست. اگه ماجرا زود جمع نشه، ممکنه بدتر هم بشه! حتی شاید وضعیت طوری وخیم بشه که بازار رو تعطیل کنن! حالا تصور کن قبل از تعطیلی بازار، چقدر فروشنده در بازار پیدا میشه!
ولی اگه زود جمع بشه و حق بر باطل پیروز بشه!، نمیدونی چقدر میتونه برای بازار خوب باشه! :)

سلام وقت بخیر

 

حمیدرضا جان و سرکار استاد بانو گرامی و بقیه دوستانی که مشکل ارتباط با اینترنت و تلگرام رو دارن

 

لطفا این وی پی ان رو نصب کنید حتی در شرایط فیلترینگ شدیدِ بعدازظهرها هم جواب میده! روی همه سیستمهای عامل هم نسخه برای نصب داره....

فیلترشکن adguard

لینک:

https://t.me/wbnet/85180

پاسخ:
مرسی برادر :)

لینک خود سایت فیلترشکن ادگارد:

https://adguard-vpn.com/en/welcome.html

 

اما اون کانال تلگرامی که تو پست قبلی فرستادم روش نصب رو هم توضیح میده و کلا یه کانال تخصصی برای استفاده از انواع فیلترشکنها هست .فیلترشکن هایی که شاید حتی اسمشون رو هم نشنیدیم!

روشهای دورزدن اینترانت و حفظ حریم شخصی و خیلی چیزهای جالب دیگه هم داره اون کانال....

موفق باشید

پاسخ:
باز هم تشکر میکنم :)