بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

این وبلاگ با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است. شما میتوانید سوالات خود در خصوص بازار بورس و سهام را همه روزه در بخش نظرات ثبت کنید و پاسخ آن را دریافت کنید.

لطفا پیشنهادات خود را به آدرس پست الکترونیکی زیر ارسال نمایید:
tehranbourse@yahoo.com
يكشنبه, ۱۷ مهر ۱۴۰۱، ۰۸:۱۴ ق.ظ

روند بازار بورس تهران یکشنبه مورخ 17 مهر 1401

سریال خروج پول از بازار بورس تهران، همچنان ادامه دارد و وضعیت این بازار، به ناپایدارترین زمان خود در طول همه دوران ها تبدیل شده است! ریسک های داخلی و حتی ریسک های بین المللی رو به افزایش است و در چنین وضعیتی، به سختی میتوان افراد حقیقی و حتی حقوقی را برای ورود سرمایه به این بازار، ترغیب کرد. در همین راستا، دیروز جلسه‌‌‌‌‌‌‌ای با حضور وزیر اقتصاد، رئیس سازمان بورس و اوراق‌بهادار و مدیران هلدینگ‌‌‌‌‌‌‌های بزرگ بازار سرمایه ‌برای بررسی وضعیت بازار سهام در وزارت اقتصاد تشکیل شد. نوش دارویی که پس از مرگ سهراب، قرار است برای نجات بازار بورس ارائه شود و افسوس که راه کارهای ارائه شده در این جلسه، مجددا همان راهکارهای شکست خورده قدیمی بود! اگر قرار بود این راهکارها موثر باشد، در 2 سال گذشته، اثر خود را میگذاشت و بورس تهران از این رکود فرسایشی رها میشد. اما گویا قرار نیست که راهکار نوآورانه و جدیدی از ذهن های پوسیده مدیران اقتصادی کشور تراوش کند! البته که با راهکارهای ارائه شده دیروز، گویا قرار است که مجددا همان داستان های شاخص سازی را شاهد باشیم و دوباره همان شرکت ها و هلدینگ های بزرگ خصولتی، با حمایت از سهام خود که اتفاقا تاثیر مهمی در شاخص کل دارند، این مهم را بر عهده گرفته اند. موضوعی که در نهایت، جز اثرات کوتاه مدت، کارایی جز کاهش بیشتر اعتماد و آن هم در چنین شرایط حساسی ندارد! 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۱/۰۷/۱۷
حمیدرضا

نظرات (۳)

۱۷ مهر ۰۱ ، ۰۹:۱۵ پارسای گرگ حافظ استریپ

درود به روح جاویدان لایوبورسی ها استاد گرامی جناب حمیدرضای عزیز و همه همکاران گرامی vipشکیباجانvip

 

حاجی من چیزی دیگه تو این بازار جز ماهی ۲ یا ۳ دفعه نوسان نمیبینم.

پاسخ:
بازار رسما رفته پیشواز تعطیلی بازار بورس!
۱۷ مهر ۰۱ ، ۱۰:۰۶ پارسای گرگ حافظ استریپ

حاجی به قند فاسدت امیدی هست؟

اینجوری که میبینم رو ۱۰۰ میشینه!!

پاسخ:
امید که هست
سهامداران عمده تقریبا هر روز دارن خرید میکنن این روزها. ولی بازار طوری شده که فشار فروش خیلی زیاد شده و این خریدها، نمیتونه جلوی عرضه های سنگین رو بگیره

سلام وقت بخیر استاد 

به نظرتون فعال کردن قابلیت گذاشتن کامنت زیر پستهای کانال خصوصی ایده مفیدی هست؟ 

 

 

پاسخ:
به نظرم ایده بدی نباشه
باید با ادمین هماهنگ کنم.