بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

این وبلاگ با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است. شما میتوانید سوالات خود در خصوص بازار بورس و سهام را همه روزه در بخش نظرات ثبت کنید و پاسخ آن را دریافت کنید.

لطفا پیشنهادات خود را به آدرس پست الکترونیکی زیر ارسال نمایید:
tehranbourse@yahoo.com
شنبه, ۲۳ مهر ۱۴۰۱، ۰۸:۳۴ ق.ظ

روند بازار بورس تهران شنبه مورخ 23 مهر 1401

علیرغم اینکه در 2 روز کاری قبل، بورس تهران رنگ سبز را به خود دیده، اما همچنان رکود عمیق در بازار حاکم است و تا زمانیکه شرایط اقتصادی و سیاسی به وضعیت نرمال نزدیک نشود یا حداقل اینکه فعالان بازار به این باور نرسند که به زودی تحول بزرگی در وضعیت نابسامان اقتصادی و سیاسی حاصل خواهد شد، این رکود بازار، پابرجا خواهد ماند. البته مسئولین کشور در تلاش هستند تا در اوج ناآرامی های اجتماعی که این روزها در کف خیابان ها در جریان است، وضعیت را نرمال جلوه دهند! و به همین دلیل است که این روزها و با دستور مستقیم وزیر اقتصاد، شاهد حمایت های عملی از بازار هستیم که در روزهای گذشته به آن اشاره کردیم. همچنین به این موضوع نیز اشاره کردیم که این حمایت ها فقط در صورتی میتواند اثربخش باشد که حداقل تا ارسال گزارش های ششماهه شرکت ها ادامه داشته باشد تا در کنار اعداد احتمالی خوب در این گزارش ها، شاید ترس بازار نیز برای خرید سهام، ریخته شود. چون این روزها تنها غایب بازار، نقدینگی است.

چیزی که من برای بازار امروز انتظار دارم، ادامه تلاش حامیان بازار است. به اعتقاد من امروز تلاش خواهد شد تا تحرکات مثبتی در گروه خودروسازی انجام شود. در همین راستا، ممکن است که اخباری مثبت برای این گروه منتشر شود تا کار حمایت از بازار، ساده تر شود! به هر حال، هنوز بحث واگذاری بلوک دولتی خودروسازان و بحث افزایش فیمت خودروها مطرح است که در صورت جدی شدن موضوع، میتواند درقیمت سهام موثر باشد.  

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۱/۰۷/۲۳
حمیدرضا

نظرات (۱)

۲۳ مهر ۰۱ ، ۱۲:۰۱ پارسای گرگ حافظ استریپ

درود به روح جاویدان لایوبورسی ها استاد گرامی جناب حمیدرضای عزیز و همه همکاران vipشکیباداداشvip

 

روز رو با نام خدا و ..... (شعارهای خاص) آغاز میکنیم. 

 

اسمشو نمیارم دگسرش گیج نره روند رو خراب کنه دربدر.

حاجی خودت چطوری؟

پاسخ:
سلام برادر
من زیاد رو به راه نیستم! ولی سعی میکنم خوب باشم! :)