بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

این وبلاگ با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است. شما میتوانید سوالات خود در خصوص بازار بورس و سهام را همه روزه در بخش نظرات ثبت کنید و پاسخ آن را دریافت کنید.

لطفا پیشنهادات خود را به آدرس پست الکترونیکی زیر ارسال نمایید:
tehranbourse@yahoo.com
يكشنبه, ۲۴ مهر ۱۴۰۱، ۰۸:۵۹ ق.ظ

روند بازار بورس تهران یکشنبه مورخ 24 مهر 1401

روند خروج نقدینگی همچنان در بازار ادامه دارد و در همین راستا در معاملات روز گذشته، حدود 235 میلیارد تومان از بازار خارج شد. همه میدانیم که وضعیت کشور از لحاظ سیاسی، وضعیت نرمالی نیست و در این شرایط، بحث ها و تحلیل های اقتصادی، کاری عبث به نظر میرسد. بنابراین موضوع جدیدی برای گفتن نیست و فقط اگر سوال یا گفتگویی دارید، بنده در بخش نظرات وبلاگ در خدمت دوستان خواهم بود. 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۱/۰۷/۲۴
حمیدرضا

نظرات (۲۳)

۲۴ مهر ۰۱ ، ۱۰:۳۳ پارسای گرگ حافظ استریپ

درود به روح جاویدان لایوبورسی ها استاد گرامی جناب حمیدرضای عزیز و همه همکاران گرامی  vipشکیباvip

حاجی یکی نیست این دولت شیخ پشم الدین رو قندره بزنه پرت کنه بیرون و جمعش کنه. عملا مملکت وله. مجلس احمقیون کورن. نهادهای نظارتی.

 

داین خارجکی ها هم هیچ وگرنه باید راسو رو باید به صلابه بکشن

پاسخ:
الان دقیقا مردم کف خیابان، دارن تلاش میکنن تا همین کار رو بکنن!

سلام استاد جسارتا دو تا سهم رو بررسی  میفرمایین

فسازان نظر شما ۲۸۰ت  جای خوبی هست.برای وارد شدن

 

و سهم کالا نظرتون رو اعلامیکنید 

پاسخ:
ببین
الان اگه میخوای سهم بخری، با توجه به ریسک های سیاسی موجود، باید دید بلند مدت داشته باشی
منظورم از دید بلند مدت در شرایط سیاسی فعلی که معلوم نیست چه مدت طول میکشه و نتیجه چی میشه، یعنی حداقل 2 سال!

حالا ببین آیا این مدل سرمایه گذاری، مناسب روحیه شما هست یا نه

اگه همین دید بلند مدت رو داری، هر 2 سهمی که گفتی، خوب هستند
۲۴ مهر ۰۱ ، ۱۱:۰۳ پارسای گرگ حافظ استریپ

حاجی مردم در مجلس نکبت رو باید از جا در بیارن نه اون مسیری که لیدرهای فلان شده اول صف که مردم رو پخشش کردن اینطرف و اونطرف...

 

خدایی از هر طرف مردم رو دارن سوک میدن بلند شن یه مشت بکوبن تو دهنشون.

 

۲۴ مهر ۰۱ ، ۱۱:۱۲ پارسای گرگ حافظ استریپ

من زیاد رو به راه نیستم! ولی سعی میکنم خوب باشم! :)

-------------------

 

خودتو خوب کن ها بببین خودت داری کاری میکنی که یه چیزی بگم ها! :)

 

تهش هم قرار شد پایان شب سیه سپید باشه.

پاسخ:
:)
۲۴ مهر ۰۱ ، ۱۵:۰۴ شکیبا 🌹🌹

سلام خدمت همه دوستان گل امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشید 🌹

درود بر روح جاویدان لایو بورسی ها استاد عزیزم حمیدرضا بزرگوار 🌹

درود بر طلایه‌دار بورس ایران استاد بانوی منافی ویاران باوفای آنحضرت علی الخصوص🌹 پارسا گرگ حافظ استریپ عزیزم 🌹

 

پاسخ:
سلام برادر 🌹🌹
۲۴ مهر ۰۱ ، ۱۶:۰۴ شکیبا 🌹🌹

حمیدرضا عزیز ممنون بابت اوان امروز از مقاومت استاتیک مهمی عبور کرد تایید میفرماید؟

راستش این چند وقته اصلاً دست ودل به هیچ کاری نمیره امیدوارم حال دل همه خوب بشه بزودی آمین 🌹🌹

پاسخ:
خواهش میکنم برادر
بله از مقاومت عبور کرد. ولی جو عمومی بازار خوب نیست و نمیدونم در این جو بد، آیا میشه به این مقاومت ها و حمایت ها اعتماد کرد یا نه. :)

آمین!
۲۵ مهر ۰۱ ، ۱۰:۰۴ پارسای گرگ حافظ استریپ

درود به روح جاویدان لایوبورسی ها استاد گرامی جناب حمیدرضا و همه همکارانVIPشکیباجانVIP

 

درود به پایان

پاسخ:
سلام برادر

درود به پایان یا درود بی پایان؟
اگه درود به پایان هست، به پایان چی؟ :)


سلام به همه عزیزان و همراهان همیشگی وبلاگ

 

وقتی "اگه درود به پایان هست، به پایان چی؟ :-) " رو خوندم یاد این افتادم:‏

اگه درود به پایان هست، به پایان چی؟ :)

برگرفته شده از tsetmc.blog.ir

 

یک فردی را در شوروی به دلیل نوشتن شعار مرگ بر دیکتاتور دستگیر کرده بودند.

در محاکمه گفت: منظور من از دیکتاتور هیتلر بود.

آزادش کردند.

وقت رفتن، برگشت نگاهشون کرد و گفت: من منظورم از دیکتاتور هیتلر بوده، منظور شما کی بود که مرا دستگیر کردید!؟‏

خنده‌دارترین واکنش به دیوارنویسی‌ها، پاک کردن شعار مرگ بر دیکتاتور است.

لامصب‌ها، یعنی شما با مرگ دیکتاتور هم مخالف هستید؟

واقعا منظور شما که پاک میکنید کیه از دیکتاتور ؟؟؟؟!!!

 

=============

 

اگه درود به پایان هست، به پایان چی؟ :)

برگرفته شده از tsetmc.blog.ir
پاسخ:
:)
۲۵ مهر ۰۱ ، ۱۱:۱۰ پارسای گرگ حافظ استریپ

به این مادر... که یه عمر از مردم تباه کردن.

چون دیگه اربابشون سگ در باغ هم نمیخوادشون و قراره بکنشون تو گونی و پرتشون کنه تو آب!!!

 

اما حاجی تو رو به عمری که ازمون رفت قسم بایست با هم درست بسازیمش..

 

من همین الانم دستاوردهای جدید بدست آوردم و کوتاه نمیام..

باش بسازیم آره باش...

بیشتر باش.

پاسخ:
اگه برم هم، حتما برمیگردم برادر
۲۵ مهر ۰۱ ، ۱۱:۵۷ پارسای گرگ حافظ استریپ

اگه برم هم، حتما برمیگردم برادر
..................

 

اگه تو از پیشم بری شمع دونیا خاموش میشه!!

 

میگن تو امریکا هر دختری که 6ماه با پسری رابطه داشته باشه میتونه از پسره شکایت کنه و نصف دارایی های طرف رو برداره!! بعد ایرانی ها دم به دقیقه پارتنر عوض میکنن!!

 

نه حاجی اینبار بری دیگه دوستت ندارم!! والا 10 ساله اینجا انگشت میزنیم که بعد بگی خوشت نیومد!!!!!

 

پاسخ:
:))
کی میتونه من و تورو از هم جدا کنه پارتنر؟! :)

اگه برم هم تا زمانیکه برگردم، راهی برای روشن موندن چراغ اینجا پیدا میکنم!
شاید هم بیخوابی به سرم زد و نصف شب ها که به تایم ایران صبح هست، خودم نشتم پشت فرمون! :)

سلام

نماد کرمان با این قیمت عملاً به معنای ضرر ده بودن شرکتت است. آیا از نظر شما واقعا ضرر ده است؟

سلام

نماد کرمان با این قیمت عملاً به معنای ضرر ده بودن شرکتت است. آیا از نظر شما واقعا ضرر ده است؟

پاسخ:
همه ارزش کرمان به نیروگاه هایی هست که داره
متاسفانه کنترل قیمت برق باعث شده تا صنعت نیروگاهی، رسما زیان ده بشه
هر روزی که صنعت نیروگاهی آزاد بشه، زیان اونا تبدیل به سودهای خیلی خوب هم میشه 

درست مثل پالایشگاهی ها که تازه وارد بازار بورس شده بودند و همه تقریبا زیان ده بودند و مثلا شبندر با قیمت حوالی 108 تومان معامله میشد و زیان داشت. ولی یکروز یک بخشنامه اومد که همون زیان شبند تبدیل به 220 تومان سود شد که قیمت شبندر رو از 108 تومان تا 1800 تومان بالا برد
۲۶ مهر ۰۱ ، ۰۸:۵۴ پارسای گرگ حافظ استریپ

درود به روح جاویدان لایوبورسی ها استاد گرامی جناب حمیدرضای عزیز و همه همکاران گرامی vipشکیباییvip

 

آوار تو هفتگی داره میخوره به سقف ابر فروش!

برنامه ایی ؟؟

پاسخ:
در سقف، جابجایی و تیکی تاکا با اون قند فاسد به نظرم توجیه داره
۲۶ مهر ۰۱ ، ۰۹:۰۸ پارسای گرگ حافظ استریپ

حاجی ناموسا قند نه :)))

 

همین آوار هم کانال نزولی خودشو شکسته و هدفش 2500 و خیلی هم جذابه.

فقط برای نقدینگی داشتن نقد کردم.

 

قند میخواست غلطی کنه تا الان 10% سرمایه بهش دادم با همون بکنه!!

پاسخ:
قند رو چون معرفی کردم، در قبالش احساس مسئولیت میکنم برادر! 
به نظرم جا داره 20 درصد ببریم بالا!

۲۶ مهر ۰۱ ، ۰۹:۱۲ پارسای گرگ حافظ استریپ

قند بالای ۲۰۳.۶ تثبیت بده میخرم اونجا تغییر روند داده و توجیه داره نوسان.

باز دم شما و آوار گرم تو این خرابیا یه سور کوچیک گرفتیم.

پاسخ:
ارادت دارم برادر

فعلا که قند رو ضربه فنی کردیم! و بازار لعنتی فرصت نداد همه نقدینگی رو خرید کنیم. 
راستش خودت اخلاق من رو میدونی که هیچوقت اول خودم خرید نمیکنم و بعدش خبر بدم! دوست دارم شرایط برابر باشه. 

ادامه نقدینگی رو کم کم در نماد خاهن خرید میکنم تا ببینیم گزارش ششماهه میتونه بازار رو متقاعد کنه که سهم خوبی هست یا نه. 
۲۶ مهر ۰۱ ، ۰۹:۴۳ پارسای گرگ حافظ استریپ

راستش خودت اخلاق من رو میدونی که هیچوقت اول خودم خرید نمیکنم و بعدش خبر بدم! دوست دارم شرایط برابر باشه. 

به یاد قدیم که حجم مبنا پتایر خوش رکاب رو شما میزدین اونم 400K... هیحححح. قیمتشم خوبه ها؟؟ رو 200 پیاده شدم.

 

راستی خوب کردم اوان رو کشتم. اوفیح :) یبار دیگه صف داد و ریخت تا 2 :)

پاسخ:
کار خوبی کردی لعنتی رو نفله کردی! :)

من ادامه نقدینگی رو کم کم خاهن در منفی میگیرم و منتظر گزارش ششماهه میمونم. 
گفتم در جریان باشی. :)
۲۶ مهر ۰۱ ، ۱۱:۰۶ پارسای گرگ حافظ استریپ

استادجان مرسی که گفتی فقط هفتگیش توجیه پذیر نیست برام.. هرچند که روند تقویم، دلخواهمه.. 

اما نمودارش خیلی جون دار نیست. لیدرها هم که مثل یابو رو به پایین دارن میرن.

فردام 4شنبه اس.

 

من مینگرم!!

وهور برام توجیه پذیر تره.

 

پاسخ:
وهور هم میشه به نوسانش فکر کرد. اون هم به این دلیل که از بازار عقب افتاده. 

سلام بر حمید خان گرامی خبری از کنتور نشد

پاسخ:
خبر جدیدی نیست
متاسفانه قوه قضائیه وا داده! و داره معطل میکنه تا نماد در خود بازار باز بشه و عاملی ها رو تبرئه کنه!

سلام

با این توضیحاتی که دادید در مورد کرمان و اینکه با وضع فعلی کشور افزایش قیمت برق و آزاد سازی قیمت ها در کوتاه مدت منتفی است و با این نکته که  تریاک کثیف رو با قیمت بالای 200 تومان خریدم شما جای من بودی باز نگهش میداشتی یا عوض کی می کردی به یه کثافت دیگه!!

پاسخ:
در چنین شرایطی بهترین کار این هست که اول پیگیری کنیم که شرکت ماهتاب گستر، چه زمانی در بورس عرضه میشه 
اگه عرضه اون زیاد طولانی نباشه، میشه صبر کرد تا بعد از عرضه ماهتاب گستر اقدام به فروش یا تعویض کنیم. 
چون اگه ماهتاب گستر عرضه بشه، روی قیمت کرمان تاثیر زیادی میذاره.
اگه خبری از عرضه ماهتاب گستر نباشه، باید در اولین مقاومت مهم، حداقل نیمی از دارایی رو نقد کرد و با نقدینگی آزاد شده، از نوسانات بازار استفاده کرد. 
۲۷ مهر ۰۱ ، ۱۱:۳۲ پارسای گرگ حافظ استریپ

درود به روح جاویدان لایوبورسی ها استاد گرامی جناب حمیدرضای عزیز و همه همکاران گرامی vipشکیباvip

 

شکیبا حاضری نمی زنه از vip درش میارم بره اکونومی ها

حاجی رو آتی سکه مانور بدیم..

پاسخ:
سلام برادر 

راستش سکه باز نیستم!
۲۷ مهر ۰۱ ، ۱۲:۰۲ پارسای گرگ حافظ استریپ

پتایرو گفتم خوبه جاش.. دربدر شد ۷+. اصلا امون نمیده. 

 

استاد یه موضوع رو راهنمایی میکنین 

در این فصل از بازارها گزینه های خرید مثل پتایر یا ... پیدا میشه اما مدیریت سرمایه و ریسکم اجازه خرید بهم نمیده و به نوعی تردید در خرید دارم و از طرفی از زیاد شدن سهم هام به دورم. اینکه چه استراتژی داشته باشم برام سواله.

 

ضمن اینکه در ارز هم همین عروسی رو دارم و میخواستم از این شرایط بازدهی بهتری داشته باشم.

 

چه کنیم!

پاسخ:
در چنین شرایطی باید استراتژی سودهای کوتاه مدت "بزن دررویی" داشته باشی و به شدت به حدضرر (هم قیمتی و هم زمانی) پایبند باشی. 
۲۷ مهر ۰۱ ، ۱۲:۰۴ پارسای گرگ حافظ استریپ

حاجی وحشیش نکن بذار یکم دیگه بیاد پایین ما هم خرید کنیم :(

قرارمون کم کم بود.

پاسخ:
اوکی
باور کن همه اش من نیستم!

۲۷ مهر ۰۱ ، ۱۶:۲۲ شکیبا 🌹🌹

سلام خدمت همه دوستان گل امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشید ❤

درود بر روح جاویدان لایو بورسی ها استاد عزیزم حمیدرضا بزرگوار ❤

درود بر طلایه‌دار بورس ایران استاد بانوی منافی ویاران باوفای آنحضرت علی الخصوص ❤پارسا گرگ حافظ استریپ عزیزم ❤

پاسخ:
سلام برادر 🌹