بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

این وبلاگ با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است. شما میتوانید سوالات خود در خصوص بازار بورس و سهام را همه روزه در بخش نظرات ثبت کنید و پاسخ آن را دریافت کنید.

لطفا پیشنهادات خود را به آدرس پست الکترونیکی زیر ارسال نمایید:
tehranbourse@yahoo.com
شنبه, ۷ آبان ۱۴۰۱، ۰۸:۴۳ ق.ظ

روند بازار بورس تهران شنبه مورخ 7 آبان 1401

به غیر از اینکه اکنون 27 ماه است که بورس تهران در رکود عمیق است، در سال جدید نیز به غیر از تعداد محدودی از روزها، بورس تهران از تاریخ 28 اردیبهشت تقریبا هر روز با ریزش مواجه بوده به گونه ای که بازدهی 2 ماه ابتدایی سال را نیز پس گرفت و در سالی که با تورم بالای 50 درصدی روبرو هستیم، بورس تهران نه تنها همراه با تورم پیش نرفته، بلکه روندی کاملا معکوس را طی کرده است که همه را مدیون! دولت باهوش! و انقلابی ابراهیم رئیسی هستیم! البته خدا را شکر میکنیم که مسئله بورس، اولویت اول رئیس جمهور بود!

از موارد بالا که بگذریم، با توجه به تحولات اجتماعی این روزها در کف خیابان ها و شرایط بد بازار بورس و فراخوان فعالان بازار برای برگزاری تجمع اعتراضی در هفته جاری، گفته میشود دولتی ها قرار است از امروز، مبلغ 5000 میلیارد تومان به بازار تزریق کنند تا فعلا سر و صداهای فعالان بازار را ساکت کنند. بنابراین انتظار میرود علیرغم جو منفی حاکم در بازار، امروز با تقویت سمت تقاضا، شاهد بازار نسبتا بهتری نسبت به هفته گذشته باشیم. البته که همه میدانیم که این حمایت ها، فقط مرهم بر روی درد است و درمان نیست. اما دوستانیکه نقدینگی آزاد دارند، میتوانند از فرصت هایی که برای نوسانگیری ایجاد میشود، استفاده کنند. 

در بخش نظرات وبلاگ، پاسخگوی سوالات دوستان خواهم بود. 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۱/۰۸/۰۷
حمیدرضا