بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

این وبلاگ با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است. شما میتوانید سوالات خود در خصوص بازار بورس و سهام را همه روزه در بخش نظرات ثبت کنید و پاسخ آن را دریافت کنید.

لطفا پیشنهادات خود را به آدرس پست الکترونیکی زیر ارسال نمایید:
tehranbourse@yahoo.com
شنبه, ۲۸ آبان ۱۴۰۱، ۰۸:۴۲ ق.ظ

روند بازار بورس تهران شنبه مورخ 28 آبان 1401

بورس تهران در دوراهی سختی قرار گرفته است. از یکسو، تحولات اجتماعی و سیاسی باعث افزایش ریسک شده و از سوی دیگر، ارزندگی قیمت ها به گونه ای است که نمیتوان در شرایط عادی، آن را نادیده گرفت! اما به هر حال، پول ترسو است و شاهد هستیم که بعد از چند روز ورود نقدینگی، مجددا موج خروج پول از بازار شکل گرفت و حجم معاملات نیز مجددا کاهشی شد. 

موضوع جدیدی برای گفتن نیست و دوستان اگر سوال خاصی دارند میتوانند در تایم بازار در بخش نظرات وبلاگ آن را مطرح کنند. 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۱/۰۸/۲۸
حمیدرضا

نظرات (۹)

۲۸ آبان ۰۱ ، ۰۹:۰۵ پارسای گرگ حافظ استریپ

درود به روح جاویدان لایوبورسی ها استاد گرامی جناب حمیدرضا و همه همکاران vipشکیباجانvip

 

آمین که روز پرانرزی بسازید. 

پاسخ:
سلام برادر 
۲۸ آبان ۰۱ ، ۱۲:۰۷ پارسای گرگ حافظ استریپ

شانس که رو محدوده ارزندگیشه وگرنه گردنشو خرد میکردم..

خاک کارخونه وهور بخوره تو سرش :)

پاسخ:
:)
واقعا خاااااک
۲۸ آبان ۰۱ ، ۱۵:۰۴ شکیبا 🌹🌹

سلام خدمت همه دوستان گل امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشید 🌹

درود بر روح جاویدان لایو بورسی ها استاد عزیزم حمیدرضا بزرگوار🌹 

درود بر طلایه‌دار بورس ایران استاد بانوی منافی ویاران باوفای آنحضرت علی الخصوص🌹 پارسا گرگ حافظ استریپ عزیزم 🌹

پاسخ:
سلام برادر 🌹
۲۹ آبان ۰۱ ، ۰۹:۰۵ پارسای گرگ حافظ استریپ

درود روح جاویدان عزیزم جناب حمیدرضا و همه همکارانVIPشکیباداداشVIP

 

حمیدرضا وجدانا تا آخر تایم این نکبت صف خرید کردی کردی نکردی هم دوستت ندارم تا آخر امروز هم هر چی فحش شیرازی و اهوازیه اینجا میدم به خاکن!!

 

 

پاسخ:
سلام برادر
چشم :)
۲۹ آبان ۰۱ ، ۰۹:۲۰ پارسای گرگ حافظ استریپ

چشاتم دوس دارم ولی اینو خودت یادم دادی که مسائل مالی رو از مسائل عاطفی جدا کن..

 

فک نکنی حرفات یادم نیستا!!

 

یلا الان میتونستم خودروهای گوربگوری رو بفروشم بیام نوسان خاهنتو بگیرم :)

 

قابل توجه شما دوست گرامی سقف ارزش ذاتی خودرو 390 هست و کف ارزش ذاتیش 240 تومن!!

 

پاسخ:
شاید هم سایه شوم تو از خودرو دور شده و خودرو اینطوری داره جولان میده! :)) 🌹🌹

یا حضرت عباس!
الان اون سایه شوم روی کدوم سهم هست؟! :)))
۲۹ آبان ۰۱ ، ۱۰:۰۲ پارسای گرگ حافظ استریپ

سایه شوم من؟

من تو سبد شخصیم فقط خاهن دارم و یکم وتوصا

 

تو سبدهای کاریم تا خرخره خودرو دارم و یکم این نکبت و کرمان و وهور...

 

خودروهام 20 سودن و وهورم 9%

 

حالا سایه شوم من یا اردرهای ریقوی خاهن!!

تا پایان تایم و صف خرید نشدن خاهن و فحش خلویی تقدیم خاهن فقط 2.5 ساعت فرصت باقیست...

پاسخ:
پس مشکل باید از سبد شخصی باشه!

برادر
تو فحش ها رو ارسال کن. شاید اثر کنه
من الان 300.000 تا اضافه کردم
۲۹ آبان ۰۱ ، ۱۰:۲۷ پارسای گ... حافظ استریپ

اسم خودمه باید عوضشم کنم با این خرابی که کردم تو خرید.

 

وهورم صف خرید شد.

خاک بر سرش! خدایی کاری نمیخواد کنه بفروشم برم تو یه نکبتی هزار بار بهتره تا این ...

 

33337 به رندی همین کپچا

پاسخ:
واقعا خاک بر سرش
۲۹ آبان ۰۱ ، ۱۰:۵۷ پارسای گ... حافظ استریپ

حیرت انگیزچرندابی

..............

 

تو نگاه فامیلو...

 

خاک بر سر من اینبار که این چرند میخواد بمن سود بده. آدم واقعا حیرت میکنه از این همه چرند بودن سهمش حتی!!

 

به رندی همین کپچا

66966

 

از همه طرف براش 6

پاسخ:
عجب کپچایی!
در کنار فحش هایی که داری میدی، در همین پوزیشن عدد کپچا نگه ش دار
به نظرم اینطوری میتونیم تا مثبت کامل هم بریم.  
۲۹ آبان ۰۱ ، ۱۱:۲۱ پارسای گ.. حافظ استریپ

خاهن نشی تو صف خرید.

میپکونمت که چرند بگی.

 

حیف که ربات نشسته :))

پاسخ:
:)))