بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

این وبلاگ با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است. شما میتوانید سوالات خود در خصوص بازار بورس و سهام را همه روزه در بخش نظرات ثبت کنید و پاسخ آن را دریافت کنید.

لطفا پیشنهادات خود را به آدرس پست الکترونیکی زیر ارسال نمایید:
tehranbourse@yahoo.com
چهارشنبه, ۲ آذر ۱۴۰۱، ۰۸:۱۸ ق.ظ

روند بازار بورس تهران چهارشنبه مورخ 2 آذر 1401

بورس تهران همچنان مردد است. اما این روزها تمایلاتی برای خرید سهام در بازار دیده میشود. دیروز در حالیکه بازار با فشار فروش در ساعت اولیه همراه بود، اما در ادامه با افزایش تقاضا در گروه خودروسازی، شرایط کمی بهتر شد. در اوایل هفته گفته بودم که انتظار میرود فعالان بازار به سمت نمادهای کوچکتر حرکت کنند و این اتفاق روز گذشته رخ داد و در حالیکه شاخص کل با حدود 1000 واحد منفی کار خود را به پایان رسانید، در مقابل این شاخص هم وزن بود که با رشد حدود 1000 واحدی روبرو شد. برای امروز، انتظار میرود که بازار، نوسانات بیشتری را تجربه کند. روند کلی بازار، خنثی است و نقدینگی جدید، به سختی وارد بازار میشود که با توجه به ریسک های سیاسی موجود، کاملا طبیعی است. اما با این حال، سهام در حال دست به دست شدن است تا اگر خبر موثری منتشر شود، موج جدید صعودی بازار آغاز شود. در این بین، برخی از نمادها از رشد اخیر بازار عقب مانده اند و احتمالا سفته بازان در این روزها، به سراغ آنها خواهند رفت. 

در بخش نظرات وبلاگ منتظر نقطه نظرات شما دوستان هستم. 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۱/۰۹/۰۲
حمیدرضا

نظرات (۹)

۰۲ آذر ۰۱ ، ۰۸:۵۷ پارسای گرگ حافظ استریپ

درود به روح جاویدان لایوبورسی ها استاد گرامی جناب حمیدرضای عزیز و همه همکاران vipشکیباییvip

 

حال کن دیروز شیبا و آواکس سیگنال کردیم..

اونقدری که بزخری بشه نیومد پایین اما کف ارزش ذاتیش قیمت خورد و ۸درصد اسپات رشتید.

 

دیروزم ۴۸۹ خاک بر سری خریدم دوباره.

 

میری اونور چرا نمیگی کجا میری؟ اگه دیگه سیگنال بهتون دادم

پاسخ:
ارادت دارم برادر

راستش اونور در کریپتو، اسپات کار نمیکنم.
فارکس هم که کلا اهرم هست.

تصور کن با اهرم 10 ، اون 8 درصد میشه 80 درصد! :)

۰۲ آذر ۰۱ ، ۰۹:۰۹ پارسای گ.. حافظ استریپ

اینا فعلا یه چشمه از بازیه.

 

اتم هم ببر تو واچ تا بگم. :))

 

فقط نمیدونم چطور بوی خاهن رو از خودم دور کنم خاک وهور فرق سر چرندابش.

 

۲۰٪ سود شدم!!

پاسخ:
من به جای اتم، فانتوم و waves گرفتم 

خاهن هم به نظرم به دلیل وجود مبارک شما حرکت نمیکنه! :))
کمی جا به جا بشی و از روی این بیچاره بلند بشی، این هم میتونه حرکت کنه.

میخوای امتحان کنی؟ 
۰۲ آذر ۰۱ ، ۰۹:۴۰ پارسای گ.. حافظ استریپ

وقتی از خاهن حرف میزنم از این آیدی ایتفاده میکنم.

من بلند شم؟ تا نیاد نگه عشقم من مثبت شدم ولش نمیکنم. :))

 

آزمایش تریاکی که از کرمان بهش دادمو میگم.

حالا هم که نوبت گروه بانک صد و این یانکی قراره برا من چرند بگه.

 

حمیدرضا ۴۰درصد بهم بدهکاری.

پاسخ:
خب لامصب! از روی سهم بلند شد تو نفسش در بیاد و بتونه حرف بزنه! :)

سلام...

خاهن داره آزاد میشه انگار :)

پاسخ:
:)
من میدونم
همین پارسا روی این بچه نشسته و نمیذاره حرکت کنه!
۰۲ آذر ۰۱ ، ۰۹:۵۰ پارسای گرگ حافظ استریپ

با دهنش که کاری ندارم... 

با چیزی دیگه معامله میکنیم نه؟ که تکونی بخوره یه سودی یه حالی... ولی انگار نه انگار:))

 

بیا باش ۵۰-۵۰ بزنیم.!!!

 

شما نصف بفروش منم نصف.

نظرت چیه؟

پاسخ:
من که بفروشم صف فروش میشه برادر !

ببین
تو فقط حواست رو از سهم پرت کنی هم درست میشه!
۰۲ آذر ۰۱ ، ۱۰:۳۰ پارسای گ.. حافظ استریپ

نجاT بذار این لکه مسخر په رو خودمون جمش کنیم.

 

شما برای این خانه خراب رو نزن.

خرید خاک برسرش فقط زیر ۵۰۰

 

تنه لشیه که نگو.

۰۲ آذر ۰۱ ، ۱۱:۳۹ پارسای گ.. حافظ استریپ

میخوام زنگ بزنم مدیریت وهورم بگم یکم از این بزرگش قرض بده به خاهک بر سری..

اوردرهای بزرگش فکر بد نکنی.

 

مرد بعد این مدت که تو بورس ضدحال خوردیم فقط وهور.

ماشاله خیلی اوردرهای بزرگی گذاشته وسط.

پاسخ:
وهور بازیگر حقوقی داره که البته صاحبان خودش هستند.
۰۲ آذر ۰۱ ، ۱۲:۲۸ پارسای گ.. حافظ استریپ

نجاT تحویل بگیر.

مثل خر نگران رفت زیر ۵۰۰.

 

حمیدرضا جان روند کوتاه مدتش منفیه داره اصلاح رو بیشتر تایید میکنه من کم کم خارج میشم.

پاسخ:
خودت گرگ استادی هستی پارسا جان.
شاید خروج تو، باعث حرکت سهم بشه! 

۰۲ آذر ۰۱ ، ۱۵:۰۴ شکیبا 🌹🌹

سلام خدمت همه دوستان گل امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشید 🌹

درود بر روح جاویدان لایو بورسی ها استاد عزیزم حمیدرضا بزرگوار 🌹

درود بر طلایه‌دار بورس ایران استاد بانوی منافی ویاران باوفای آنحضرت علی الخصوص🌹 پارسا گرگ حافظ استریپ عزیزم 🌹

پاسخ:
سلام برادر 🌹