بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

این وبلاگ با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است. شما میتوانید سوالات خود در خصوص بازار بورس و سهام را همه روزه در بخش نظرات ثبت کنید و پاسخ آن را دریافت کنید.

لطفا پیشنهادات خود را به آدرس پست الکترونیکی زیر ارسال نمایید:
tehranbourse@yahoo.com
يكشنبه, ۶ آذر ۱۴۰۱، ۰۸:۴۵ ق.ظ

روند بازار بورس تهران یکشنبه مورخ 6 آذر 1401

بورس تهران دیروز در حالیکه متعادل رو به مثبت معامله میشد، همزمان با سخنان رهبری در جمع بسیجیان، با فشار فروش همراه شد. چیزی که از این سخنان میتوان فهمید، حرکت ایران به سمت انزوای بیشتر و آینده اقتصادی تاریک تر است! بدون شک در دنیای امروز، هیچ کشوری نمیتواند در انزوا، به موفقیت های اقتصادی برسد. به همین دلیل، بورس تهران نیز در واکنش به این سخنان، نتوانست رنگ سبز ساعت اولیه خود را حفظ کند و قرمز شد.

بازار امروز نیز مطمئنا شروعی پر عرضه را تجربه خواهد کرد. اینکه در ادامه چه اتفاقی رخ دهد، بستگی به اخباری دارد که در حین روز منتشر خواهد شد. البته قرار است مجددا از بورس حمایت شود! اما این حمایت ها بدون اتفاقات بنیادی، نتیجه ای نخواهد داشت و فقط این رکود را فرسایشی تر خواهد کرد.

نکته جدیدی برای گفتن نیست و در طول بازار و در بخش نظرات وبلاگ، منتظر نقطه نظرات شما دوستان هستم.  

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۱/۰۹/۰۶
حمیدرضا

نظرات (۱۸)

سلام...

پاسخ:
سلام برادر 
۰۶ آذر ۰۱ ، ۰۹:۰۲ پارسای گرگ حافظ استریپ

درود به روح جاویدان لایوبورسی ها استاد گرامی جناب حمیدرضای عزیز و همه همکاران vipشکیبا داداشvip

 

روز خوب و پر از حس خوب بسازیم.

پاسخ:
سلام برادر

ارادت دارم پارسا

۰۶ آذر ۰۱ ، ۰۹:۲۰ پارسای گرگ حافظ استریپ

نجاT خیلی زرنگ شدیا، دشت اول صبح رو میزنیا!!

مرسی برای سیگنالای قبلیت.

 

وهور ارزندگی قیمتی پیدا کرده و سقف مقاومت جدیدش رو هم قوی شکونده و در حال اصلاحه..

شستا هم شیب نزولی رو کم کرده.

کرمان نیز هم.

 

خاهن چوب رفته یه جایی لای چرخش فغلا حرکتش با عمه اش محشوره :)

پاسخ:
:))

من روی وپارس خیلی مثبتم.

شکف هم همینطور، البته شکف فقط به اونایی توصیه میشه که تونستن با قضیه کنتور کنار بیان :) 

۰۶ آذر ۰۱ ، ۰۹:۳۷ پارسای گرگ حافظ استریپ

ولی اهالی وبلاگ یادشون باشه که فقط پارسا تونست حمیدرضا رو طی 12 سال تلاش از :) تبدیل کنه به :))

 

وقتی به این فکر میکنم یاده ننه ام می افتم که اونم هیچکی جز من نتونست بخندونش نه تونست صدای قهقه اش رو بشنوه چون خیلی ستم بود :)

 

 

پاسخ:
:)
بالاخره باید یک تفاوتی بین لبخند و خنده وجود داشته باشه
ولی عمه خاهن رو خوب اومدی. :))
۰۶ آذر ۰۱ ، ۱۰:۳۱ پارسای گرگ حافظ استریپ

تحلیل خاهن تقدیم شما کیف کنید...

 

محدوده ارزندگی قیمت 480 تا 530

زیر اون حباب منفیه و درو می شود.

 

تثبیت بالای 530 با یک کندل جدا! سهم رو به محدوده جدید ارزندگی 595 تا 685 هدایت میکنه.

 

گردنته اگه فکر کنی عددهای جدیدش رو به منظور نوشتم :)

پاسخ:
خب اگه به منظور خاصی ننوشته بودی، یک عدد هم 696 مینوشتی
یا مثلا عددها رو به ریال مینوشتی و مثلا 6969 هم عدد بدی نیست. :)

سلام صبح بخیر به شما و دوستان خوب همیشه همراه

 

میگن هند رو دارن آماده اش می کنن تا جای چین رو در دنیا بگیره.چقدر این حرف درسته؟

مخصوصا با انتخاب یک هندی در راس هرم قدرت انگلیس!

یادمه ترامپ به هند هم رفته بود......

پاسخ:
الان معاون رئیس جمهور آمریکا (خانم کاملا هریس) هم هندی هست!

اینکه هند رو آماده کنن، قبول ندارم! ولی اینکه هندوستان توانایی و پتانسیل این رو داشته باشه رو قبول دارم.

ولی موضوع این هست که هندوستان میتونه در بُعد خدمات و نرم افزار، یک غول بزرگ بشه و دنیا رو فتح کنه! همونطور که چین در بُعد کومودیتی الان، دنیا رو فتح کرده. 
۰۶ آذر ۰۱ ، ۱۰:۵۳ پارسای گرگ حافظ استریپ

وقتی خاهنت پا نمیده که اونجوری تحلیلش بکنیم!! میگی چکار بکنمش!

 

امان از سهم بد و تحلیل منظور ندار!!

 

عدد هم رند نوشتم چون خودم رند شدم ولی اینکه هرکی هرجوری خودش فکر میکنه همونم میگه با من نیست که :))

پاسخ:
حیف که اینجا ربات نشسته!
وگرنه چیزی که لیاقت خاهن بود رو اینجا میگفتم تا شاید حرکت کنه. 
۰۶ آذر ۰۱ ، ۱۱:۲۲ پارسای گرگ حافظ استریپ

داداش خجالت نکش نه ربات نه از کسی..

 

ببخشیدا ببخشید... 

 

خاهن گشاد تر از این حرفاس که حرفای من و شما روش! اثر کنه.. اینو به منی که توش دورامو زدم نگو :)))))))))))

پاسخ:
:)))
۰۶ آذر ۰۱ ، ۱۱:۵۴ پارسای گ... حافظ استریپ

اینم سقف جدید حاج خودرو.

 

حاجی سیگنال خودرو رو 180 دادیم شد 255 سیگنال خاهن رو 520 میدی شد 490 :))

 

خدایی 40درصد بهم بدهکاری. یالا یه چیز جدید معرفی کن

پاسخ:
باید فحش جدید بدیم به این کودن
فحش های قدیمی دیگه کارساز نیست.

سلام

لای؟ ن، این ایران بیکاز اینها کسانی هستند که ....

.

.

فارسی  کیلی بلد نیست

 

پاسخ:
به به
مهشید خودمون :)

نات ایمپورتنت دت ایز د اسلو پرابلم
۰۷ آذر ۰۱ ، ۰۹:۱۸ پارسای گرگ حافظ استریپ

درود به روح جاویدان لایوبورسی ها استاد گرامی جناب حمیدرضا و همه همکارانVIPشکیباجانVIP
 

روزتون رو شاد بسازید و پرانرژی...

پاسخ:
سلام برادر
۰۷ آذر ۰۱ ، ۱۰:۰۲ پارسای گرگ حافظ استریپ

یه یک ساعتی از بازار دور بودم و اومدم ببینم چه خبره دیدم وهور مثبته و خودرو رویه یکم مثبته و گفتم برم این چلاق رو هم ببینم که قبل اینکه روش کلیک کنم ناخوداگاه دهنم به حرف بدی بهش رفت با تکرار :) و دیدم که حقش بود. همین..

پاسخ:
:))
هرچی بهش بگی، کم گفتی با اون گزارش خوبی که دیشب منتشر کرد
۰۷ آذر ۰۱ ، ۱۰:۲۷ پارسای گرگ حافظ استریپ

چه مرگشه...؟

من اهل بنیاد نیستم..

پاسخ:
احتمالا منتظر گزارش افزایش سرمایه هستند
شاید هم پولشون جای دیگه گیر هست و تا اون پول آزاد نشه، زیر سهم نمیزنن!

فاری ئن کانتری 

ای بابا ...خیلی پرافشنال هستن ما هم که المنتری هستیم... ماییم که اعتماد بنفس کاذب داریم و باید جمع کنیم بریم...

پاسخ:
بله متاسفانه! :)

من که دارم تلاش میکنم تا 3 سال آینده، از ایران برم!

پیش مسیحای تگزاسی؟

پاسخ:
نه
قصد کانادا دارم
۰۷ آذر ۰۱ ، ۱۶:۴۲ شکیبا 🌹🌹

به‌ به مهشید بانو درود بر شما🌹

چه حس خوبیه وقتی دوستان قدیم دوباره اینجا هستن به امید روزی که همه دوستان دوباره اینجا باشن و اون محفل  صمیمی خودمونی  شکل بگیره آمین 🌹