بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

این وبلاگ با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است. شما میتوانید سوالات خود در خصوص بازار بورس و سهام را همه روزه در بخش نظرات ثبت کنید و پاسخ آن را دریافت کنید.

لطفا پیشنهادات خود را به آدرس پست الکترونیکی زیر ارسال نمایید:
tehranbourse@yahoo.com

دیروز در خصوص تصمیمات جدید بانک مرکزی و تاثیر منفی آن در بورس تهران صحبت کردیم. در همین راستا دیروز بورس تهران با ریزش شدید مواجه شد و هم شاخص کل و هم شاخص هم وزن، روز خوبی را سپری نکردند. امروز برای بورس تهران بسیار با اهمیت است. بهترین سناریو این است که امروز بازار کار خود را با فشار فروش آغاز کند و رفته رفته تقاضا در بازار افزایش پیدا کند و بازار به تعادل برسد. اگر این سناریو محقق شود، میتوان به ادامه روند صعودی بازار امیدوار بود. در غیر اینصورت، کار فعالان بازار، بسیار سخت و پیچیده خواهد شد! پس افراد ریسک پذیر، امروز در منفی های ابتدای بازار، از فرصت ها استفاده میکنند و خریدهای خود را انجام میدهند. سایر فعالان بازار نیز منتظر میماند تا ببینند آیا در نیمه بازار، تقاضا در بازار افزایش پیدا میکند یا خیر؟ شما نیز بر اساس روحیه ریسک پذیری خود، میتوانید یکی از راهکارهایی که بیان شد را انجام دهید.  

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۱/۱۰/۱۱
حمیدرضا

نظرات (۲۱)

۱۱ دی ۰۱ ، ۰۸:۵۹ پارسای گرگ حافظ استریپ

درود به روح جاویدان لایوبورسی ها ااستاد گرامی جناب حمیدرضا و همه دوستانVIPشکیباجان نصفه نیمه نیمه شبیVIP

 

می ریم که داشته باشیم نوسان زیر 1 ماهه پرهیجان رو در بورس ناقص ایران :))

پاسخ:
:)

سلام وقت شما و دوستان همراه و محترم بخیر و خوشی

امروز داشتم یه کلیپ در مورد انقلاب فرانسه می دیدم

(اینجا: https://www.fardayeeghtesad.com/news/11030/%D8%AA%D9%88%D8%B1%D9%85-%DA%86%D8%B7%D9%88%D8%B1-%D8%A7%D8%AE%D9%84%D8%A7%D9%82-%D9%85%D9%84%D8%AA-%D9%87%D8%A7-%D8%B1%D8%A7-%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D9%87-%D9%85%DB%8C-%DA%A9%D9%86%D8%AF )

که انقلابیون پاکدست ، چطور با چاپ پول مردمشون رو به اسارت و بردگی گرفتن و در نهایت هم خودشون به فنا رفتن! و ناپلئون ظهور کرد....

قسمت غصه دارش این بود که می گفت 40 سال طول کشید تا اثرات اون خسارتهای عظیم از بین بره!

حالا برام سوال هست، از فردا که خورشید ظهور کنه و گربه ایرانی به شیری تبدیل بشه! چند سال طول می کشه تا اوضاع برگرده به حالت عادی؟

 

پاسخ:
من برای کشورهای جهان سوم، هیچ اوضاع عادی نمیبینم! حتی در بلند مدت! ولی الان در شرایطی هستیم که هر تغییری، به سمت بهتر شدن خواهد بود! فقط باید تغییر حاصل بشه. 

اینم خط خطی های من از شاخص کل

قبلا اشاره کردم که بازار یه پایین بدهکاره و محدوده 1550 میتونه مقاومت باشه

امیدوارم که در تخمین موج نزولی اشتباه کرده باشم :(

 

https://s2.uupload.ir/files/kol_monthly_qsdf.png

۱۱ دی ۰۱ ، ۱۱:۱۴ پارسای گرگ حافظ استریپ

فاذر که چند روز پیش میخواستم ازش نوسان بگیرم و بسته بود داره باز میشه.

 

جهان سوم!! نمیخوان و نمیذارن.. باید یه رفتار چین مابانه بکنیم و اینقدر تکثیر کنیم که کره های دیگه رو هم بگیریم، کره زمین که بازیش تمام شده و در حال کوچ هستن فقط این جیمزوب یسری صدا برای اینا بیاره تمامه...

سلام مقاومت وهدف پاسا چند هست؟ ممنون

پاسخ:
محدوده 1900 تا 2000 تومان، مقاومت مهمی داره و هدف اول هست.
اگه از این مقاومت بتونه عبور کنه، مقاومت بعید محدوده 2300 تومان هست
۱۱ دی ۰۱ ، ۲۱:۳۶ شکیبا 🌹🌹

سلام خدمت همه دوستان گل امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشید 🌹

درود بر روح جاویدان لایو بورسی ها استاد عزیزم حمیدرضا بزرگوار 😘🌹😘

درود بر طلایه‌دار بورس ایران استاد بانوی منافی ویاران باوفای آنحضرت علی الخصوص😋 پارسا گرگ اعداد هیجان انگیز 😋

پاسخ:
سلام برادر 🌹

سلام 

از کنتور سازی خبری دارین

 حکم تجدید نظر اومده 

 

 

پاسخ:
بله
حکم تجدید نظر اومده که این حکم هم 1000 تا مشکل داره
اسامی خیلی از شکات در حکم نیست در حالیکه شکایت کردن و حتی براشون ابلاغیه هم صادر شده

ولی باز هم از هیچ بهتر هست!
۱۲ دی ۰۱ ، ۰۹:۳۸ پارسای گرگ حافظ استریپ

درود به روح جاویدان لایوبورسی ها استاد گرامی جناب حمیدرضای عزیز و همه همکارانvipسایه و عسلی خدابیامرزvip

 

آقا مرسی برای پیشنهاد خرید دیروز من کرمان خاهن خزامیا آل این کردم.

پاسخ:
سلام برادر 
ببینیم این بورس کوفتی میتونه جبران کنه یا نه :)
۱۲ دی ۰۱ ، ۱۰:۱۲ پارسای گرگ حافظ استریپ

یه چیزی رو به پرواز عزیز درباره ترسیم خطوط روی شاخص کل بگم.

پرواز جان اون چیزی که شما میبینی و میکشی و اگر همه میبینن و میکشن بدون سوخته اس و شما باید بهتر بدونی وقتی چیزی که همه میبینن و یا میرن دنبالش مشکوک و باید احتیاط کنی!

 

اگر بخوایم یک روند رو چه در صعودی و چه در نزولی ترسیم کنیم به این شکل هست که در صعودی (مثل چند کوه میکشیم چسبیده به هم!!) بالاترین سقف+سقف قبلی/کف مشترک بین اونها)

و در روند نزولی= پایین ترین کف+کف قبل/ سقف مشترک بین اونها.

 

این یک روند قیمتی میسازه. با تقدیم سال نو این هدیه رو از من داشته باش. (15میلیون پول همین نکته بود)

۱۲ دی ۰۱ ، ۱۱:۰۳ شکیبا 🌹🌹

سلام خدمت همه دوستان گل امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشید 

درود بر روح جاویدان لایو بورسی ها استاد عزیزم حمیدرضا بزرگوار 

درود بر طلایه‌دار بورس ایران استاد بانوی منافی ویاران باوفای آنحضرت علی الخصوص😘 پارسا  گرگ نوسانگیر # فاذر😘

پاسخ:
سلام برادر 🌹 
۱۲ دی ۰۱ ، ۱۱:۱۵ شکیبا 🌹🌹

میگم این تریاکی داره خفن بار میزنه سکته نزنه مثل سید ح...😉

#کرمان 🚬

#پارسا

#پرواز

پاسخ:
:)
۱۲ دی ۰۱ ، ۲۳:۲۲ آسد سعید

سلام

عرض ارادت خدمت همه دوستان

نتیجه دادگاه کنتور چی شد؟ ۳۰ صفحه ابلاغیه اومده، من ک سر در نیاوردم ، الان چی شد؟ کی به کیه؟ چیکار کنیم؟

پاسخ:
تازه حکم قطعی شده
حالا باید اگه دادخواست ضرر و زیان ثبت نکردی، در این خصوص هم اقدام کنی. هرچند که من فکر میکنم میخوان اونقدر زمان سوزی کنن تا در نهایت نماد در بازار پایه باز بشه و همه شکایت ها، ماست مالی بشه! 
۱۳ دی ۰۱ ، ۰۹:۱۳ پارسای گرگ حافظ استریپ

درود به روح جاویدان لایوبورسی ها استاد بزرگم جناب حمیدرضا و همه همکارانVIPشکیبا فقط پیام خوان!!VIP

شکیبا من استاد عددهای خاصم یا همی استادت که قضیه رو ویرایش بسط و گسترش میده... ما حرف میزنیم این مثل سعدی مرد عمله و عددهاش سهل و ممتنع هستن به سبک خودش!!

 

 

حاجی خاهن هم توی کوتاه مدت پوزیشن حمله رو قوی تر کرده.

دلم نوسانارو بکنم تو کرمان اما میبینم تو هفتگی کرم داره و حسم بهش خوب نیست.

پاسخ:
سلام برادر

این کرمو، واقعا تن لش هست! دلم از اون حرکت های وحشی میخواد!
۱۳ دی ۰۱ ، ۰۹:۲۸ پارسای گرگ حافظ استریپ

وحشی که هست ها.. اما بایذ وحشیش کنی. بعضیا با یکم نوازش وحشی میشن که این الان داره میره رو مودش..

من پریروز نوازشش کردم الان داره جفتک میزنه :))

 

خیلی منتظر وهورح هستم میدونید کی باز میشه؟

پاسخ:
:)

وهورح رو نمیدونم دقیقا کی باز میشه
۱۳ دی ۰۱ ، ۰۹:۴۰ پارسای گ... حافظ استریپ

هی نگاه میکنم به حجم خودرو هی میگم ای تو روح من که خودرو تبدیل به چرند کردم.. اینبار برمیگردم رو خودش :(

پاسخ:
:)
دیگه بازار هست برادر
اگه بهترین تحلیلگر هم باشی، باید کمی هم شانس همراهی کنه تا بهترین نتیجه رو بگیری.
۱۳ دی ۰۱ ، ۱۰:۰۰ پارسای گرگ حافظ استریپ

پوزش از اینکه غر زدم !! 

سازنده تر رفتار میکنم!

 

حاجی حساب کردم میخواستم برم پرادو دو در بخرم یا اون بنز الان پلاک اروندش پرادو شده 5 تا بنزه هم شده 3 تا...

 

یعنی با بچه ها و نوهای اینا حساب سنگین دارم.

 

این تازه وقتیه که اگه سرمایه رو نمیسوزوندن کلی میخواستم شیبا بخرم و بخاطر اتفاقات در روزهای اولیه شیبا سر به سر خروج کردم!!!!!!!!!!!!!!!

 

حساب میکنم ایمان دارم!!

پاسخ:
بازار، خیلی بدهکار هست به سهامداران

سلام بر استاد حمید

بکام هم از سهم های خوبی هست که میشه این روز ها مورد توجه باشه

فعلا روند مناسبی داره

موافقید

با سلام خدمت حمیدخان در خصوص دادخواست ضرر و زیان حکمی صادر نشده با این وضعیت  نباید کاری کنیم

پاسخ:
اگه دادخواست ضرر و زیان ندادی، الان که حکم قطعی شده، میتونی اقدام کنی

حمیدخان در مورد فاذر فکر کنم منظورت 190 بود نه 1900

پاسخ:
راستش ذهنم درگیر هست و اصلا نمیدونم کی درباره فاذر صحبت کردم و چی گفتم! :)
۱۳ دی ۰۱ ، ۱۲:۱۶ پارسای گرگ حافظ استریپ

حمیدرضا جان بنظرت تارگت گذاشتن در معاملات کار درستیه..

 

در واقع میخوام بگم آیا درست تر نیست که تارگت رو از تحلیل و معاملات حذف کنیم!!! و به جای اون فقط حد ضرر رو آپدیت کنیم؟؟؟

پاسخ:
بعضی ها همین کار رو میکنن
البته نمیدونم منظورت در بازارهای جهانی هست که بازار 2 طرفه هست یا اینکه منظورت، بازار ایران هست.
۱۳ دی ۰۱ ، ۲۳:۴۰ شکیبا 🌹🌹

سلام خدمت همه دوستان گل امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشید 🌹🌹

درود بر روح جاویدان لایو بورسی ها استاد عزیزم حمیدرضا بزرگوار 🌹🌹😘

درود بر طلایه‌دار بورس ایران استاد بانوی منافی ویاران باوفای آنحضرت علی الخصوص 😘پارسا گرگ باوفا😘

پاسخ:
سلام برادر 🌹