بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

این وبلاگ با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است. شما میتوانید سوالات خود در خصوص بازار بورس و سهام را همه روزه در بخش نظرات ثبت کنید و پاسخ آن را دریافت کنید.

لطفا پیشنهادات خود را به آدرس پست الکترونیکی زیر ارسال نمایید:
tehranbourse@yahoo.com
سه شنبه, ۹ اسفند ۱۴۰۱، ۰۸:۳۸ ق.ظ

روند بازار بورس تهران سه شنبه مورخ 9 اسفند 1401

دیروز بازار پر نوسانی را شاهد بودیم و مطابق معمول، این گروه خودروسازی بود که هدایت بازار را بر عهده داشت. در صورتیکه بازار وارد روند صعودی جدیدی شده باشد، امروز باید تکلیف خود را مشخص کند. بنابراین امروز برای فعالان بازار، از اهمیت زیادی برخوردار است. بنده شخصا اعتقاد دارم که بازار وارد روند صعودی جدیدی شده و بر اساس این، انتظار دارم امروز بازار بعد از شروعی پر نوسان، در ادامه به تعادل برسد و قیمت ها تمایل خود را به رنگ سبز نشان دهند. با این سناریو، از منفی های ساعت ابتدایی بازار نباید ترسید و حتی افراد ریسک پذیر، میتوانند از این فرصت ها، استفاده کنند. موضوع جدیدی برای گفتن نیست و مانند همیشه به دوستان توصیه میکنم که از رفتارهای هیجانی در خرید و فروش، پرهیز کنند.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۱/۱۲/۰۹
حمیدرضا

نظرات (۸)

سلام

صبح بخیر :)

پاسخ:
سلام صبح بخیر :)
۰۹ اسفند ۰۱ ، ۰۹:۲۵ پارسای گرگ حافظ استریپ

درود به روح جاویدان لایوبورسی ها استاد گرامی جناب حمیدرضای عزیز و همه همکاران vipشکیباجانvip

 

مرسی برای توضیح پیام آخر دیروز.

بابد جمع بندی کنم که بمونیم یا بریم.

من بدتر میبینم.

پاسخ:
فقط امیدوارم با درد و خونریزی کمتری از این وضعیت عبور کنیم. 
۰۹ اسفند ۰۱ ، ۱۰:۴۵ پارسای گرگ حافظ استریپ

درد و .. کمتر؟

اگه بخوایم شرایط روز رو طبق الیوت موج شماری کنیم بنظرم موج ۲ هستیم.

نظرت چیه؟

پاسخ:
بحث رفتن اینا هست که به نظرم، در موج 5 هستیم! 
۰۹ اسفند ۰۱ ، ۱۴:۵۸ شکیبا 🌹🌹

سلام خدمت همه دوستان گل امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشید 🌹🌹

درود بر روح جاویدان لایو بورسی ها استاد عزیزم حمیدرضا بزرگوار 😘😘

درود بر طلایه‌دار بورس ایران استاد بانوی منافی ویاران باوفای آنحضرت علی الخصوص😘 پارسا عزیزم گرگ اعداد 😘

پاسخ:
سلام برادر 🌹🌹
۰۹ اسفند ۰۱ ، ۱۵:۱۴ پارسای گرگ حافظ استریپ

ایشالا که این دروغ راست باشه...

 

دعایی ننم.

۱۰ اسفند ۰۱ ، ۰۹:۱۸ پارسای گرگ حافظ استریپ

درود به روح جاویدان لایوبورسی ها استاد  گرامی جناب حمیدرضا و همه همکارانVIPشکیباVIP

 

استاد جان در مورد سهم د... که جدید در VIP معرفی فرمودی این گروه ابهام زیاد داره... تخصیص ارز و نیاز به نقدینگی و نرخ بهره بالاشون..

 

همه چیش ردیفه؟

پاسخ:
مشکلی نیست برادر

۱۰ اسفند ۰۱ ، ۱۱:۴۷ پارسای گرگ حافظ استریپ

گفتم نقره گفتی اصلاح

اینم اصلاح با گپ وحشتناک cme.

 

پاسخ:
من که گفتم با نقزه اوکی هستم ولی بعد از یک اصلاح و دیدی که اصلاح کرد و بعدش حرکت کرد :)

sghl

wfp fodv