بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

این وبلاگ با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است. شما میتوانید سوالات خود در خصوص بازار بورس و سهام را همه روزه در بخش نظرات ثبت کنید و پاسخ آن را دریافت کنید.

لطفا پیشنهادات خود را به آدرس پست الکترونیکی زیر ارسال نمایید:
tehranbourse@yahoo.com
يكشنبه, ۲۱ اسفند ۱۴۰۱، ۰۸:۴۱ ق.ظ

روند بازار بورس تهران یکشنبه مورخ 21 اسفند 1401

فعالان بورس تهران، هنوز مردد هستند. در حالیکه حجم و ارزش معاملات، نشان از ورود پول هوشمند به بورس تهران دارد، اما هنوز شاهد خروج نقدینگی از بورس هستیم که عمدتا این خروج نقدینگی، مربوط به افراد با سرمایه اندک است. نکته ای که باید در نظر بگیرید این است که همیشه موتور بازار بورس تهران، بعد از همه بازارها و بعد از رسیدن بازارهای رقیب به منطقه رکود، تازه روشن میشود! متاسفانه نبود سواد مالی و فرهنگ سرمایه گذاری و برخی مولفه های فرهنگی دیگر باعث شده تا رفتار سرمایه گذاری در بورس تهران، به این صورت رقم بخورد. این یک واقعیت است و چه خوب یا چه بد، باید آن را در محاسبات خود لحاظ کنید. متاسفانه کمبود سواد مالی در بین همین فعالان بورس تهران هم بیداد میکند! اما من همیشه یک جمله ای دارم که اینجا هم بیان میکنم: اینکه همیشه در کوتاه مدت، حق با اکثریت است. حتی اگر اشتباه باشد! یعنی اگر هنوز در بازار، خروج نقدینگی داریم و اگر هنوز اکثریت فعالان بازار، فروشنده هستند، آنها روند بازار را مشخص میکنند حتی اگر کار آنها اشتباه باشد! اما این فقط در کوتاه مدت صادق است و در بلند مدت، آن چیزی که درست است، محقق خواهد شد.   

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۱/۱۲/۲۱
حمیدرضا

نظرات (۲)

با سلام و ارسال کلی انرژی خوب

 

ممنون که بی چشم داشت مدت های زیادی علم مالی، سیاست مالی و کلی اطلاعات گرانبها و موثق رو با ما به اشتراک میذارید سال هاااا...

 

یه جریان حس خوب از یه تیم با اخلاق و حرفه ای جاری شد و هیچ وقت قطع نشد...واقعا مرررسی

پاسخ:
سلام به مهشید بانوی خودمون :) 🌹

مرسی از برگردوندن این حس خوب به خودمون تا بتونیم ادامه بدیم.

مرسی از حس قدرشناسی که داری 🌹
۲۱ اسفند ۰۱ ، ۰۹:۰۷ پارسای گرگ حافظ استریپ

درود به روح جاویدان لایوبورسی ها استاد گرامی جناب حمیدرضای عزیز و همه همکاران و شکیباجان 

 

درسته اهالی بورس تو بحث سواد مالی نیاز به آپدیت دارن اما گزارش آغازینت خیلی شکاف داره..

 

چرا کسانی که رسانه رو چپاول و چمبره زدن و روی پیک چندین باره سیگنال ورود دادن و صف فروش مرگبار تشکیل دادن رو نگفتی.. ۳ سال شد! تورم رو چی؟

آکنتور رو چی؟؟

 

داداش بگو حرامزادگی و دزدی مسلکی از خصوصیات بارز ایشان بوده و هست.