بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

این وبلاگ با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است. شما میتوانید سوالات خود در خصوص بازار بورس و سهام را همه روزه در بخش نظرات ثبت کنید و پاسخ آن را دریافت کنید.

لطفا پیشنهادات خود را به آدرس پست الکترونیکی زیر ارسال نمایید:
tehranbourse@yahoo.com
سه شنبه, ۸ فروردين ۱۴۰۲، ۰۸:۴۸ ق.ظ

روند بازار بورس تهران سه شنبه مورخ 8 فروردین 1402

همانطور که انتظار میرفت، بورس تهران دیروز در یک حرکت منفی به مثبت، تمایل خود را برای فتح و عبور از سقف تاریخی نشان داد. البته عبور از این مقاومت، کمی دشوار است. اما به اعتقاد من، بعد از چند روز فراز و نشیب، انجام خواهد شد و بازار بورس تهران، چاره ای جز صعود ندارد! موضوع جدیدی برای گفتن نیست جز اینکه از دوستان تقاضا کنم که از رفتارهای هیجانی پرهیز کنند. 

در طول بازار، بخش نظرات وبلاگ، در خدمت دوستان خواهم بود. 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۲/۰۱/۰۸
حمیدرضا

نظرات (۷)

با سلام و عرض تبریک بابت سال نو

میخواستم برای شما و همکارانتان و همچنین سایر دوستان که تو وبلاگ حضور دارن آرزوی سلامتی و بهروزی و شادی و ثروت کنم

ممنون بابت زحماتی که در سال گذشته برای اعضا کشیدید🤗😍

پاسخ:
مرسی برادر
۰۸ فروردين ۰۲ ، ۰۹:۱۶ پارسای گرگ حافظ استریپ

درود به روح جاویدان لایوبورسی ها استاد گرامی جناب حمیدرضای عزیز و همه همکارانvipشکیبا جانvip

 

این ۵ و ۶ + از چرند یه مسخره بازی بیش نیست.

 

زیر ۵۰۰۰ نمیفروشم.

پاسخ:
والا بخدا
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام و ارادت.

استاد ماه رمضون میشه من بیشتر به یادتون هستم.

من فک میکنم سال ۹۱ یا سال ۹۲ بود که یه ختم قران برای سلامتی شما گرفتم اما انقدر دوستان ارادت داشتن که فک کنم دو سه دور خنم کردیم. هرچند همه ختم بودیم اما اونجا ختم عرفانی😄 

 

****** ** **** **** **** * *** *** *** ** ** **** ** ***** ***** **** ***** ** *** **** **** *** *** **** **** ****** *** * ****** ** ****** **** *

این پاراگراف حذف شود🙏

در پایان استاد یه مقدار کم در حد ۲۰میلیون تومن نقدینگی دارم ایا سهم مثل زقیام کنارگوشه هادم دست دارید چی بگیرم

 

 

 

 

 

 

پاسخ:
مرسی برادر 

حتما یک سهم به درد بخور پیدا میکنم و معرفی میکنم

سلام و تبریک سال نو خدمت همگی 

یه سوال 

ربات های آربیتراژ مثل گلدن اربیتراژ gar تو ایران و یا نمونه های خارجی معتبر هستند؟ و سودی که میگن رو در میارن؟

ضمنا برای حساب فارکس، چرا از حساب pamm استفاده نمیکنید برای بچه های اینجا؟

 

پاسخ:
راستش با ربات ها کار نمیکنم
یعنی نمیتونم بهشون اعتماد کنم

در خصوص حساب پم هم اتفاقا دارم به همون موضوع فکر میکنم. چون به نظرم تنها راه همین هست. ولی الان در حال تست کردن استراتژی نهایی هستیم. 
۰۸ فروردين ۰۲ ، ۱۲:۲۹ پور ساجدیان زاده
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام

 **** **** *******
**** ***

***** ***
**** ***

*** **** ******* ***** **** ***** *** ** *** *********

لطفا متن پاک شود🤓

پاسخ:
اون هم گزینه بدی نیست و کم ریسک هست
فقط شارپ نیست!

البته تا زمانیکه حرکت خودش رو شروع نکرده شارپ نیست و وقتی حرکت رو شروع کنه، شارپ میره بالا.

2 راه داری
یا اینکه همون گزینه رو انتخاب کنی یا اینکه صبر کنی ببینیم میتونیم سهم جدید برای نوسان بعدی پیدا کنیم یا نه

سلام چه سهم هایی  حق تقدمشون نیاز به پرداخت قیمت اسمی سهم نیست؟؟

پاسخ:
اگه حق تقدم داری، حتما باید 100 تومان پرداخت بشه
مگه اینکه شما از محل سود مجمع، از شرکت طلبکار باشی و اون طلب شما، کفاف 100 تومان حق تقدم رو داشته باشه و در این صورت باید فرم مربوط به افزایش سرمایه رو تکمیل کنی و گزینه مطالبات حال شده رو انتخاب کنی

سلام خدمت همه دوستان گل امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشید 🌹

درود بر روح جاویدان لایو بورسی ها استاد عزیزم حمیدرضا بزرگوار 😘

درود بر طلایه‌دار بورس ایران استاد بانوی منافی ویاران باوفای آنحضرت علی الخصوص 😘پارسا عزیزم گرگ اعداد 😘

پاسخ:
سلام برادر 🌹