بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

این وبلاگ با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است. شما میتوانید سوالات خود در خصوص بازار بورس و سهام را همه روزه در بخش نظرات ثبت کنید و پاسخ آن را دریافت کنید.

لطفا پیشنهادات خود را به آدرس پست الکترونیکی زیر ارسال نمایید:
tehranbourse@yahoo.com
چهارشنبه, ۱۶ فروردين ۱۴۰۲، ۰۷:۴۹ ق.ظ

روند بازار بورس تهران چهارشنبه مورخ 16 فروردین 1402

شاخص کل بورس تهران از سقف تاریخی خود عبور کرده و در تلاش برای تثبیت در این محدوده است. در این خصوص در روزهای قبل، توضیحاتی داده شده و توصیه میکنم مجددا آن توصیه ها را مرور کنید. بر همین اساس، انتظار دارم بازار امروز شروعی پر عرضه داشته باشد. اما جایی برای نگرانی نیست. این طبیعی است که بازارها بعد از شروع یک رالی صعودی، در محدوده ای مقاومتی، مدتی توقف کنند تا بعد از تجدید قوا، حرکت بعدی خود را آغاز کنند. مهم این است که روند صعودی خود را حفظ شود. در مورد بازار بورس تهران نیز این قاعده، مستثنی نیست. پس تا زمانیکه وضعیت بنیادی که باعث شروع این رالی صعودی شده تغییر نکند و یا اینکه قیمت ها به محدوده های اشباع از لحاظ ارزندگی نرسند، نگرانی برای بازار وجود نخواهد داشت و تنها کاری که شما دوستان باید انجام دهید، اجتناب از رفتارهای هیجانی است. چراکه در روندهای صعودی، اصلاح قیمت ها زیاد پایدار نیست و هر لحظه مجددا بازار میتواند با افزایش تقاضا روبرو شود.   

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۲/۰۱/۱۶
حمیدرضا

نظرات (۴)

۱۶ فروردين ۰۲ ، ۰۸:۲۷ پارسای گرگ حافظ استریپ

درود استاد و مرسی برای پیام آغازین.

پاسخ:
سلام برادر

سلام

صبح بخیر

پاسخ:
سلام 
صبح بخیر برادر

سلام و عرض ادب

بعد از سالها اتفاقی اومدم اینجا و خوشحال شدم که هنوز پابرجاست و روال قبل ادامه داره....

نمیدونم شما حمیدرضایی هستی که آکنتور خریدی یا حمیدرضای اصلی که ویمبلدون رو از نزدیک تماشا میکرد؟

در هر صورت مجددا بابت سیگنالهای خوبی که همون سالها خیلی بهم کمک کرد تشکر میکنم: شبندر  ۲۰۷ تومنی سال ۹۱ یا کفرا یا حتی پتایر که پیرمون کرد! خیلیاش یادم رفته!

بهرحال سال ۹۲ با کمک شما حداقل دوبرابر سود کردم و پایه ای شد برای اینکه سال ۹۹ بتونم چندین برابر بیشتر سود کنم تو بازار. 

امیدوارم همواره موفق باشین. بقول بابی: باقی بقای شما.

پاسخ:
سلام برادر
به خونه خودت خوش اومدی :)
خوشحالم که هنوز خاطرات خوب رو همراه خودت داری.

من حمیدرضا هستم که با کنتورسازی نابود شدم! :)
ولی خدا رو شکر دوباره تونستم در سال 1398 و 1399 خودم رو جمع و جور کنم و الان هم در خدمت دوستان هستم.

ما حمیدرضای دیگه ای نداشتیم. بلکه حمیدخان داشتیم:)
۱۹ فروردين ۰۲ ، ۱۰:۳۵ پارسای گرگ حافظ استریپ

درود و سپاس از شما برای پیام آغازین.

پاسخ:
سلام برادر