بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

این وبلاگ با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است. شما میتوانید سوالات خود در خصوص بازار بورس و سهام را همه روزه در بخش نظرات ثبت کنید و پاسخ آن را دریافت کنید.

لطفا پیشنهادات خود را به آدرس پست الکترونیکی زیر ارسال نمایید:
tehranbourse@yahoo.com
دوشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۸، ۰۸:۲۷ ق.ظ

روند بازار بورس تهران دوشنبه مورخ 5 اسفند 1398

شاخص کل بورس تهران دیروز با یک خیز بلند 17000 واحدی، در آستانه ورود به کانال 500000 واحدی قرار گرفت. از نظر روانی، این محدوده یک محدوده روانی محسوب میشود. بنابراین، میتوان انتظار داشت که با رسیدن به این محدوده، از سرعت رشد بازار کاسته شود و با افزایش عرضه ها روبرو شویم. اما تا امروز، ورود نقدینگی جدید، مانع از اصلاح بازار شده است. باید ببینیم با توجه به انتشار ویروس کرونا و کم شدن مراجعه مشتریان جدید به کارگزاری ها، شرایط چگونه رقم خواهد خورد. با این حساب، برای بازار امروز انتظار دارم که بازار کار خود را با مثبت آغاز کند و پس از برخورد به محدوده 500000 واحد، عرضه ها در بازار افزایش پیدا کند. اما این افزایش عرضه ها، فقط باعث تعادل بازار خواهد شد و نگرانی وجود ندارد. دیروز قرار بود نماد کماسه بازگشایی شود. اما به دلیل یک سهل انگاری در سازمان بورس و همچنین در شرکت سپرده گذاری، این بازگشایی صورت نگرفت و اگر در این خصوص پیگیری و شکایت نکرده بودیم، این موضوع حل نمیشد. بنابراین دیروز بعد از ظهر و بعد از حل مشکل و عذرخواهی، قرار شد کماسه برای امروز بازگشایی شود. اگرچه بازگشایی نماد در روز گذشته و با آن جو مثبت، میتوانست یک بازگشایی شکوهمند رو برای کماسه رقم بزند، اما در بازار امروز نیز انتظار دارم استقبال خوبی از این نماد بشود! قبلا از ارزندگی این نماد صحبت کرده ام. صحبت جدیدی نیست و با توجه به سبد خوبی که از قبل و بر اساس اصول تحلیلی برای خود درست کرده ایم، از شرایط خوب این روزهای بازار، لذت میبریم!  

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۰۵
خانم منافی

نظرات (۴)

سلام خانم منافی گزارش خوب های وب هم اومد.!

یک گزارش خوب دیگر برای #های_وب که دو ماهی است روند فروش او متحول شده. سهم در بهمن 916 میلیارد ریال درامد داشته است جالب است که میانگین درامدی شرکت 447 میلیارد ریال است . با هم نگاهی به روند  گذشته کنیم متوجه میشویم ... سهم در دی پرش کرد و  883 میلیارد ریالی رسیده  بود ولی در اذر  این عدد  456 میلیارد ریال بود  در آبان 424 میلیارد ریال  و در مهر  به  461 میلیارد ریال رسید . تقریبا در 2 ماه گذشته 2 برابر میانگین خود حرکت کرده(بتا سهم)

۰۵ اسفند ۹۸ ، ۱۱:۲۲ احسان وثوقی
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام وقتتون بخیر

صلاح هست فعلا ***** رو نگهداری کنیم؟ یا اگر رفت بالالای 5 تومن ردش کنیم

اگر امکانش هست مجددا در مورد وضعیت (حقیقی یا حقوقی) های وب هم نظرتون رو بدید (در نظرات گذشته پیدا نکردم)

ممنون

پاسخ:
سلام
فعلا اهداف معتبر
هروقت خواستی سهمی رو بفروشی از خودت بپرس چی قراره به جاش بخری!
در مورد های وب هم در نظرات و هم درکانال توضیح دادم
 نماد رو با # سرچ کنید

سلام

سهام افزایش سرمایه کماسه به پرتفوی من اضافه نشده!

برای شما اضافه شده؟

پاسخ:
برای برخی اضافه شده برای برخی نشده
فعلا که شرکت در ثبت شرکتها ثبت نکرده و اگر در پرتفو لحاظ شده باشه هم قابل معامله نیست

خسته نباشید خانم منافی میدونم گفتنی ها رو در مورد های وب فرمودید! اما دیگه با این گزارش عالی امروز منفی کردنش روی اعصابه, چون نصف پورتفوی من مدتی است با های وب درجا میزنه صلاح میدونید نصفش رو با سهم نوسانی که گفتید تعویض کنم؟

پاسخ:
بله مجازه
البته توجه کن که اون نماد پرریسک هست!